MuscleMeat

Roelly Winklaar's road to the AC PRO

Heey axe dat is lang geleden
ja dat is goed wat je zegt had precies het zelfde antwoord als jij gegeven, maar we gaan er hard aan werken

Pose is misschien idd niet top, maar hij ziet er wel gigantisch uit:D
120 kg:D

Heey axe dat is lang geleden
ja dat is goed wat je zegt had precies het zelfde antwoord als jij gegeven, maar we gaan er hard aan werken

heb je n prive-bericht gestuurd,heb je al s gekeken?

---------- Toegevoegd om 15:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:52 ----------

hoe ziet roelly zijn beentraining eruit ??

Gisteren in Rotterdam geweest. Reus zeg Roelly tegen me. Doe je mee benen trainen?
Ik zei uhh nu niet na de 22e ok? :o

Ben al lang blij dat ik m'n eigen trainingen doorsta laat staan die aanslagen van jou:D

DEAL! Zei hij vervolgens:eek::eek::eek:

oei, dan ben je aan de beurt Jeffrey :D

3x300 is nice! :eek:

heb je n prive-bericht gestuurd,heb je al s gekeken?

---------- Toegevoegd om 15:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:52 ----------

hoe ziet roelly zijn beentraining eruit ??

Ik heb je pm gelezen
de vooruit gang en andere van roelly wordt op BR geplaats
dat heb ik met mijn vriend Feel zo af gesproken
en zoals je zelf al doet kan je idd ook de gegevens daar over nemen en hier dan ook plaatsen
en voordat andere ik heb het zelf heel druk omdat er ook nog eens bij te gaan doen

Ik heb je pm gelezen
de vooruit gang en andere van roelly wordt op BR geplaats
dat heb ik met mijn vriend Feel zo af gesproken
en zoals je zelf al doet kan je idd ook de gegevens daar over nemen en hier dan ook plaatsen
en voordat andere ik heb het zelf heel druk omdat er ook nog eens bij te gaan doen

ok, kan ik best begrijpen,toch bedankt

leipe legpress daar:)

De spullen van Hedwig zijn echt gruwelijk. Laatst ook mee wezen trainen en had na 4 dagen nog steeds enorme pijn in mn donder :D

kan naar dat gezicht van die man die roely helpt op 2e filmpje

tis geen moeilijk verhaal: afgunst!
door gasten die wel willen maar niet durfen te gebruiken en gasten zoals ik... die wel durfen en willen maar niet kunnen omdat ze alle sides krijgen die er maar mogelijk zijn.

+1 Deze wou ik nog even quoten zonder anabolica heb ik al sides die je normaal van anabolica krijgt.

Wat een top fysiek hebben die winklaar's die komen er wel

durfen?

http://www.youtube.com/watch?v=Ka6DwvwZwFo

IMG_0477 - kopie.JPG

Pfoeee das 720lbs SQ , damn

Die gast blijft maar groeien, die side chest is sick! wat een dikte overal, oma train mij haha

Damm zeg wat is die gast groot zeg

jezus wat deadlift hij wel niet als zijn squat al 330 is

Terug
Naar boven