AndroidHealthClinic

Roelly Winklaar's road to the AC PRO

een goed topic verpest door een discussie die nergens over gaat:(

wat zijn mensen toch stoer he achter een schuilnaam op internet
ga dan naar flexx gym waar roellie traint en vertel het hem in zen bek mietje!!
misschien mag je daarna nog met m meetrainen ook
dan voel je is een keer wat echt trainen is..

ja jij bent wel stoer, jezus.

---------- Toegevoegd om 22:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:36 ----------

Het is niet wat je zegt, maar de manier waarop. Je doet heel denigrerend.
Start eens op een volwassen manier een discussie hierover en je zal zien dat er heel anders wordt gereageerd.

We weten allemaal dat hij gebruikt, maar een reactie als:

is gewoon heel kinderachtig en negatief. Je minimaliseert het harde werk dat Roelly in die 3 jaar heeft geleverd en wijst zijn vooruitgang geheel toe aan "pillen".

Goed, uit je latere posts wordt duidelijk dat je het niet zo bedoelde.

38??

[afbeelding niet meer beschikbaar]

oke met jou reactie kan ik iets.

Klopt dat ik het er ongenuanceerd neerzette. Bedoelde het zoals later aangegeven.
De reacties die er vervolgens komen vind ik om te lachen eerlijk gezegd, allemaal erg lange tenen. Het is dus niet denigrerend bedoeld, ik ben zoals ik al zei alleen direct over het onderwerp en daar kunnen mensen hier niet tegen.
misschien kom ik dan iets te dichtbij...

5l5o3t.jpg

stoer he, god, dingen op internet zegge die je in t echt niet durft te zegge
achter je schuilnaampie

mietje ben je, meer niet

ja jij bent wel stoer, jezus.

---------- Toegevoegd om 22:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:36 ----------

oke met jou reactie kan ik iets.

Klopt dat ik het er ongenuanceerd neerzette. Bedoelde het zoals later aangegeven.
De reacties die er vervolgens komen vind ik om te lachen eerlijk gezegd, allemaal erg lange tenen. Het is dus niet denigrerend bedoeld, ik ben zoals ik al zei alleen direct over het onderwerp en daar kunnen mensen hier niet tegen.
misschien kom ik dan iets te dichtbij...

Natuurlijk zitten hier wat chemische stofjes in, onzinnig om dat te ontkennen maar dan nog heb ik respect voor de manier waarop en hoe hij zich manifisteert in het circuit.
Het is goed om te zien dat Nederland weer wat aansluiting met de top krijgt.

Laat aub die kinderachtige reacties achterwege mensen, totaal niet nodig.

Natuurlijk zitten hier wat chemische stofjes in, onzinnig om dat te ontkennen maar dan nog heb ik respect voor de manier waarop en hoe hij zich manifisteert in het circuit.
Het is goed om te zien dat Nederland weer wat aansluiting met de top krijgt.

Laat aub die kinderachtige reacties achterwege mensen, totaal niet nodig.

x2

Even luisteren naar de Dj, mensen. :thumbs:

Die kerel gaat er ook hard voor !

Als of je door het gebruiken van de door god verboden middelen automatisch groeit tot een beest uit het klasse van Roelly. :rolleyes:

Daar komt zeker wat meer bij kijken zoals oa de juiste aanleg, dicipline, doorzettingsvermogen, trainingsschema, ondersteuning, begeleiding, voedingsschemaetc.

Oftewel respect.

nog wat te doen hier?:)

Waarom altijd dat gezeur over kuren en what not.. Die gast heeft alsnog de weights zelf gelift en de voer alsnog zelf in z'n mond gepropt.. Ik denk niet dat door 1 spuit je opeens niks meer hoeft te doen en alleen maar kan relaxen.. :rolleyes:
In tegendeel, ik heb meer respect voor de true bodybuilders die spuiten, die gaan allout voor hun sport dat kan NIEMAND wegnemen van hun.

Waarom altijd dat gezeur over kuren en what not.. Die gast heeft alsnog de weights zelf gelift en de voer alsnog zelf in z'n mond gepropt.. Ik denk niet dat door 1 spuit je opeens niks meer hoeft te doen en alleen maar kan relaxen.. :rolleyes:
In tegendeel, ik heb meer respect voor de true bodybuilders die spuiten, die gaan allout voor hun sport dat kan NIEMAND wegnemen van hun.

was de discussie niet, maar goed....

tis geen moeilijk verhaal: afgunst!
door gasten die wel willen maar niet durfen te gebruiken en gasten zoals ik... die wel durfen en willen maar niet kunnen omdat ze alle sides krijgen die er maar mogelijk zijn.

Wat boeit het wat hij en hoeveel hij gebruikt?
Doet er toch helemaal niet toe.
Of hij nu maar 1 potje per jaar naar binnen duwt of hij zou een hele container naar binnen duwen.
Je weet niet wat hij pakt, hoeveel hij pakt en noem maar op.

Roelly gaat gewoon goed vooruit en is een Pro die het misschien de andere pro's wel eens lastiger kan maken (en nee, ik zeg niet dat hij de Mr O titel al op zak heeft).
Ik hoop dat hij het gaat schoppen tot de Olympia. zou geweldig zijn!

Of hij nu maar 1 potje per jaar naar binnen duwt of hij zou een hele container naar binnen duwen.

Roelly gaat gewoon goed vooruit en is een Pro die het misschien de andere pro's wel eens lastiger kan maken (en nee, ik zeg niet dat hij de Mr O titel al op zak heeft).

Dat zou echt zeer mooi zijn!

;)

Te gek voor woorden om dit topic zo te vervuilen.

Geen Moderator,die wat posts verwijdert ?

Terug
Naar boven