Fitness Seller

Roelly Winklaar's road to the AC PRO

Nee eerder dat hij flink wat jaren heeft om te groeien, omdat rond 35-40 meestal op je piek zit en het alleen maar bergafwaarts gaat dan, dus als hij 25 ofzoiets was was dat veel beter geweest want hij heeft dan veel tijd, maar goed, ik zie (bijna) niemand er zo bijstaan op z'n 25e. :p

Beetje achterhaald kerel, tegenwoordig zijn er genoeg pros die na hun 40 de beste shape ever halen.

die Ronnie 12 schijven T bar row haha

hey, mijn gym!

Vanaf september worden in dit topic de trainingsfoto's en trainingsvideo's van Roelly Winklaar geplaatst. Die zijn voorbereiding zal doen bij Flexx Gym Rotterdam.

Hou het topic dus goed in de gaten ;)

Misschien even de koptekst aanpassen met Arnold Classic, niet verward met Atlantis City (AC Pro)

wat doet badhr hari daar bij roelly?????

Die traint in die gym of kwam der trainen., Roelly was daar op visite om te trainen.

blijft altijd leuk om hem bezig te zien

Hier staan wat foto's van Team-Andro op bezoek bij Flexx Gym Rotterdam 10/2009

http://www.team-andro.com/coppermine/thumbnails.php?album=239&page=1

nice !

hij is stevig aant bulken zo te zien

Rotterdam_8_Okt_09_%2874%29.jpg

t*fus wat ziet die gast er bruut uit! ik zie roy en koert best vaak bij mile, maar hij staat daar nog een stappie boven, zou m ook wel is willen zien

Idd, leuk om te zien dat filmpje met Martinez, op naar de O met Roelly!

Vooral de borst van victor lijkt roelly hard te ownen.... (nog wel :D) (in iedergeval als je het van de zeikant bekijkt steekt victors borst verder vooruit)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Toegevoegd om 15:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:12 ----------

Rotterdam_8_Okt_09_%2879%29.jpg

damn

Terug
Naar boven