MuscleMeat

Roelly Winklaar's road to the AC PRO

Oma mag ik het geheim weten achter die monsterlijke triceps ? Bij mij blijven ze echt achterlopen wat er ook gebeurd

Denk dat dat meer met aanleg te maken heeft dan met "speciale training"

damn - bruut

poah 260kg diepe squats, breek spontaan in tweeen als ik er al aan denk...:angstig:

hij zal het wel niet makkelijk gaan krijgen , deze kerels doen ook al mee tot nu toe ,wordt n heftige strijd

-Dex
- Kai
- Phil
- Branch
- Victor

tussen victor en roelly is de keuze snel gemakt voor mij , roelly for sure , dit was met de arnold-classic dit jaar, hier zit 20kilo verschil tussen de 2 ,zou je thans niet zeggen

Laatst bewerkt:
Juist, vind roelly er daar ook stukken beter uitzien.

Roelly z'n hoofd is zelfs groter als die van Vic:D

tussen victor en roelly is de keuze snel gemakt voor mij , roelly for sure , dit was met de arnold-classic dit jaar, hier zit 20kilo verschil tussen de 2 ,zou je thans niet zeggen

misschien voor armen en schouders, maar ik weet niet zozeker als zijn rug / borst / benen klaar zijn om het tegen kerels als victor op te nemen

Oma mag ik het geheim weten achter die monsterlijke triceps ? Bij mij blijven ze echt achterlopen wat er ook gebeurd

Ze heeft juist een tricepstraining gepost, wat meer wil je weten?
En zal zoals gezegd idd genetisch zijn.

hij zal het wel niet makkelijk gaan krijgen , deze kerels doen ook al mee tot nu toe ,wordt n heftige strijd

-Dex
- Kai
- Phil
- Branch
- Victor

Victor gaat dit jaar de AC overslaan en zich focussen op de Olympia, dacht ik.

Op die foto, ja. Maar als je kijkt naar het filmpje van hun gezamenlijke guestpose heeft Roelly toch nog heel wat in te halen.
Zou wel heel knap zijn als hij nu al gelijk stond aan de nr. 6 van deze O.

Laatst bewerkt:
Victor gaat dit jaar de AC overslaan en zich focussen op de Olympia, dacht ik.

Op die foto, ja. Maar als je kijkt naar het filmpje van hun gezamenlijke guestpose heeft Roelly toch nog heel wat in te halen.
Zou wel heel knap zijn als hij nu al gelijk stond aan de nr. 6 van deze O.

ja,kan zijn dat hij niet meedoet,is nog niet heel zeker .

Roelly heeft zeker nog wat in te halen maar daar is hij zeer goed mee bezig ,als je ziet wat n progressie die gast maakt ,en hij heeft nog een paar maanden dus alles is mogelijk

ja,kan zijn dat hij niet meedoet,is nog niet heel zeker .

Roelly heeft zeker nog wat in te halen maar daar is hij zeer goed mee bezig ,als je ziet wat n progressie die gast maakt ,en hij heeft nog een paar maanden dus alles is mogelijk

Alles is mogelijk, Roelly is idd als een beest vooruit gegaan.
Maar lijkt mij onmogelijk om in zijn eerste jaar als pro al gelijk te staan met de top van de O.

ik gun het hem maar ik denk dat de eerste plaats voor branch of phil of kai gaat zijn maar tis afwachten en zien hoe roelly erbij gaat staan, dat is net het mooie en spannnende ervan

Laatst bewerkt:
Een beetje realistisch blijven , een top 10 plaats zou al heel mooi zijn. Vergeet niet dat hij nog helemaal geen bekendheid heeft in het profcircuit.

Een beetje realistisch blijven , een top 10 plaats zou al heel mooi zijn. Vergeet niet dat hij nog helemaal geen bekendheid heeft in het profcircuit.

**** bekendheid,de fysiek is wat telt,en zo onbekend is hij nu ook weer niet,op vele fora zijn er al topics over hem.

We zullen zien....

bekendheid doet er jammer genoeg veel toe ... ook sponsering door muscletec is nog een extra duwtje in de rug

jury -------- bekendheid ,zie het verband niet echt hoor ?

**** bekendheid,de fysiek is wat telt,en zo onbekend is hij nu ook weer niet,op vele fora zijn er al topics over hem.

We zullen zien....

Hier moest ik toch wel eventjes om lachen..In de NPC en IFBB telt alleen hoe erg je bevriend bent met Manion en Weinberger. Nog maar de Europese factor buiten beschouwing gelaten.

jury -------- bekendheid ,zie het verband niet echt hoor ?

politics :) helaas telt dit ook altijd mee zoals teh maniac al zegt.. jammer inderdaad maar wel de waarheid.

Arnold was (is eigenlijk) hier koning in en Jay kan er ook wat van.

Terug
Naar boven