TheMistery
Huge Freak
- Waardering
- 356
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
tussen victor en roelly is de keuze snel gemakt voor mij , roelly for sure , dit was met de arnold-classic dit jaar, hier zit 20kilo verschil tussen de 2 ,zou je thans niet zeggen
Oma mag ik het geheim weten achter die monsterlijke triceps ? Bij mij blijven ze echt achterlopen wat er ook gebeurd
hij zal het wel niet makkelijk gaan krijgen , deze kerels doen ook al mee tot nu toe ,wordt n heftige strijd
-Dex
- Kai
- Phil
- Branch
- Victor
tussen victor en roelly is de keuze snel gemakt voor mij , roelly for sure , dit was met de arnold-classic dit jaar, hier zit 20kilo verschil tussen de 2 ,zou je thans niet zeggen
Victor gaat dit jaar de AC overslaan en zich focussen op de Olympia, dacht ik.
Op die foto, ja. Maar als je kijkt naar het filmpje van hun gezamenlijke guestpose heeft Roelly toch nog heel wat in te halen.
Zou wel heel knap zijn als hij nu al gelijk stond aan de nr. 6 van deze O.
ja,kan zijn dat hij niet meedoet,is nog niet heel zeker .
Roelly heeft zeker nog wat in te halen maar daar is hij zeer goed mee bezig ,als je ziet wat n progressie die gast maakt ,en hij heeft nog een paar maanden dus alles is mogelijk
Een beetje realistisch blijven , een top 10 plaats zou al heel mooi zijn. Vergeet niet dat hij nog helemaal geen bekendheid heeft in het profcircuit.
**** bekendheid,de fysiek is wat telt,en zo onbekend is hij nu ook weer niet,op vele fora zijn er al topics over hem.
We zullen zien....
jury -------- bekendheid ,zie het verband niet echt hoor ?
helaas telt dit ook altijd mee zoals teh maniac al zegt.. jammer inderdaad maar wel de waarheid.