AndroidHealthClinic

Roelly Winklaar's road to the AC PRO

jury -------- bekendheid ,zie het verband niet echt hoor ?

Toch is er wel degelijk een verband hoor. Helaas!
Hoe dan ook, het is iets om naar uit te zien hoe Roelly het gaat doen op de AC. Ben er reuze benieuwd naar. Top 10 klassering zal al heel goed zijn. En wie weet staat hij er wel zo gruwelijk goed bij, dat een finaleplaats (top 6) hem ook toekomt. Maar ja,dat moet je dus ook "gegund" zijn door de jury. Zijn we weer terug bij af.

Ik denk overigens dat Roelly in 2010 al kans maakt op een mr.Olympia plek.
Als hij bij de eerste 6 eindigt heeft hij inderdaad een ticket.

Ze kunnen echt niet om hem heen. Sponsor of geen sponsor die gast ownt straks een hele hoop deelnemers op de mr.o let maar op.

Laatst bewerkt:
Ik denk overigens dat Roelly in 2010 al kans maakt op een mr.Olympia plek.
Als hij bij de eerste 6 eindigt heeft hij inderdaad een ticket.

Ze kunnen echt niet om hem heen. Sponsor of geen sponsor die gast ownt straks een hele hoop deelnemers op de mr.o let maar op.

zou echt zo gruwelijk vet zijn!!!!! Hij ziet er ook gewoon super uit. Gun het em van harte iig

Denk dat dat meer met aanleg te maken heeft dan met "speciale training"

Ik wil hier niet de moraalridder uit gaan hangen, maar het lijkt me niet dat die groei alleen met aanleg en harde training is bereikt, als je begrijpt wat ik bedoel...;)

Laatst bewerkt:
Ik wil hier niet de moraalridder uit gaan hangen, maar het lijkt me niet dat die groei alleen met aanleg en harde training is bereikt, als je begrijpt wat ik bedoel...;)
211ufsw.jpg

trieste reactie, het ging alleen om het perspectief. De vergelijking tussen een beginner in de lokale gym en een professionele bodybuilder is er altijd 1 van appels en peren.

Anabolen maken je geen iFBB pro,hard werk en jaren discipline wel.
Dat daar bij gebruikt wordt snapt iedereen die zich een beetje in de materie verdiept. Zo'n hoog niveau is gewoon weg niet te bereiken zonder hulp middelen daarbij wordt de lat telkens hoger gelegd en dat geldt voor elke topsport.
IMO wordt in elke topsegment van sport in meer of mindere mate gebruikt.
De tour de France is er een goed voorbeeld van en dat er niet altijd wat gevonden wordt heeft andere redenen. Er is ook veel geld mee gemoeid dus de doping jagers lopen altijd achter de feiten aan.
Dat Roelly wat gebruikt mag vaststaan, maar dat maakt zijn prestatie van de laatste tijd niet minder bijzonder.

Anabolen maken je geen iFBB pro,hard werk en jaren discipline wel.
Dat daar bij gebruikt wordt snapt iedereen die zich een beetje in de materie verdiept. Zo'n hoog niveau is gewoon weg niet te bereiken zonder hulp middelen daarbij wordt de lat telkens hoger gelegd en dat geldt voor elke topsport.
IMO wordt in elke topsegment van sport in meer of mindere mate gebruikt.
De tour de France is er een goed voorbeeld van en dat er niet altijd wat gevonden wordt heeft andere redenen. Er is ook veel geld mee gemoeid dus de doping jagers lopen altijd achter de feiten aan.
Dat Roelly wat gebruikt mag vaststaan, maar dat maakt zijn prestatie van de laatste tijd niet minder bijzonder.

Helemaal mee eens... ik veroordeel toch ook niemand? Ik heb diep respect voor Roelly en weet ook zeker dat hij het helemaal gaat maken! En om de top de te bereiken met je veel opgeven en echt, echt hard werken. Dat is voor weinig mensen weggelegd....

gaat erom dat het erg vermoeiend word dit soort opmerkingen in de pro-sectie terug te lezen. love it or leave it, die posts over; "is dit natural/hij gebruikt gewoon" worden in deze sectie gewoon niet gewaardeerd.

zelfde als zeggen dat als iemand bij de mac zit te eten en jij zegt dat het ongezond is, who cares? en niemand die op zo'n opmerking zit te wachten

gaat erom dat het erg vermoeiend word dit soort opmerkingen in de pro-sectie terug te lezen. love it or leave it, die posts over; "is dit natural/hij gebruikt gewoon" worden in deze sectie gewoon niet gewaardeerd.

zelfde als zeggen dat als iemand bij de mac zit te eten en jij zegt dat het ongezond is, who cares? en niemand die op zo'n opmerking zit te wachten
idd dat was mijn punt helemaal niet. Dat er nog AAS bijkomt is vanzelfsprekend in deze sectie. Het ging mij erom dat Roelly een triceps heeft die genetisch al heel sterk aanwezig is...

Wat ik niet snap is dat jullie de echte pros ( waar je dus veel van kunt leren)
Elke keer zo de grond in boren met dat as gedoe.

Laat die mensen in hun waarde en leer van hun!!!!
Ipv altijd te zeiken over dit of dat.

Of dat ze veel kuren of dit is niet goed of dat.

Respect voor Roelly Winklaar.

^^^^oud member?

Het is heel simpel: gewoon niet reageren op dit soort naïeve opmerkingen... het is gewoon zonde van dit topic, want het is gewoon de moeite niet waard. Dus voor er weer ellenlange pagina;s reacties komen nav 1 opm: ON TOPIC! :)

wat ik niet snap is dat jullie de echte pros ( waar je dus veel van kunt leren)
elke keer zo de grond in boren met dat as gedoe.

Laat die mensen in hun waarde en leer van hun!!!!
Ipv altijd te zeiken over dit of dat.

Of dat ze veel kuren of dit is niet goed of dat.

Respect voor roelly winklaar.

+1

Terug
Naar boven