MuscleMeat

Roelly Winklaar's road to the AC PRO

,,

20062.jpg

20063.jpg

Boy has got back --->:thumbs: sick niet normaal :eek:

gaat lekker oma..

had em gisteren even gezien in de gym wel een kenkeh beest zo te zien onder die kleren maar hij ziet er ****ing oud uit net of die de 40 heeft gepasseerd.

weet iemand zijn echte leeftijd ? dacht dat het 34 was ofzo ?

had em gisteren even gezien in de gym wel een kenkeh beest zo te zien onder die kleren maar hij ziet er ****ing oud uit net of die de 40 heeft gepasseerd.

weet iemand zijn echte leeftijd ? dacht dat het 34 was ofzo ?

We kunnen niet allemaal zo knap zijn zoals jij bent.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Link niet meer beschikbaar]

vind je ,de meeste schatten hem niet ouder dan zijn eigen leeftijd;)

vind je ,de meeste schatten hem niet ouder dan zijn eigen leeftijd;)

ja puur naar zijn gezicht gekeken hoor maar ja hij stond ook verder als 2 meter van me en ik had me bril niet op

We kunnen niet allemaal zo knap zijn zoals jij bent.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Link niet meer beschikbaar]

je heb altijd baas boven baas he mijn knapheid is gewoon ongeevenaard

je had naar hem toe kunnen lopen en kunnen vragen heey winklaar hoe is het en mag ik je leeftijd weten:p

even zonder dollen:) ik weet er alles van als ik mijn:D bril:D niet op heb zie ik ook niks

en zijn leeftijd is 32jaar

je had naar hem toe kunnen lopen en kunnen vragen heey winklaar hoe is het en mag ik je leeftijd weten:p

even zonder dollen:) ik weet er alles van als ik mijn:D bril:D niet op heb zie ik ook niks

en zijn leeftijd is 32jaar

nee dat ken ik niet doen sibil, roelly word al zoveel aangesproken door mensen hij zit echt niet op mij te wachten.

maar volgende keer als ik hem zie pak ik me bril wel even snel.
maar was niet beledigd bedoelt ofzo hoor dat ik em schatte over de 40 was gewoon my point of view :D

hoe zit dat eigenlijk met die vent? Hij woont in surinamie toch? Vliegt hij elke week hier heen?

hoe zit dat eigenlijk met die vent? Hij woont in surinamie toch? Vliegt hij elke week hier heen?

Nederlandse Antille, jaa hij traint off season daar geloof ik en dan voor contest hier in Nederland volgens mij. Volg hem een tijdje en hij was idd weer terug op de antille en dan vliegt hij hierheen met ze lats.

is kijke of 'ie ook een paar keer bij mile komt traine.

heb m er vorige week nog zien rondlopen wat een buffelbeest :D

edit* tot hoe zwaar gaan de dumbbells bij sib eigenlijk?

Laatst bewerkt:
word steeds groter en groter.

nee dat ken ik niet doen sibil, roelly word al zoveel aangesproken door mensen hij zit echt niet op mij te wachten.

maar volgende keer als ik hem zie pak ik me bril wel even snel.
maar was niet beledigd bedoelt ofzo hoor dat ik em schatte over de 40 was gewoon my point of view :D

ik vatte het ook niet verkeerd op hoor:p
joh roelly mag je gewoon alle tijden aanspreken heeft tie geen probleem mee en antwoord geven op je vragen doet tie ook
dat vind ik het fijnste aan deze man nooit te beroerd om mensen te woord te staan,waren alle pro maaar zo;)

---------- Toegevoegd om 19:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:21 ----------

curacaou komt hij vandaan en neen hij vliegt niet iedere week op en neer

in juni is hij 2maanden terug gegaan en vanaf augustus is hij weer hier in nl.

---------- Toegevoegd om 19:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:24 ----------

is kijke of 'ie ook een paar keer bij mile komt traine.

;) doe jij zijn training dan???

Wil hem weleens ontmoeten lijkt me echt een beer van een kerel en gewoon warm en open. :)

Mischien ben ik een beetje onwetend maar hoe komt u eigenlijk aan al die kennis Oma?

Ze zit stiekum al jaren hier op het forum te lezen;) zo dus..

Mischien ben ik een beetje onwetend maar hoe komt u eigenlijk aan al die kennis Oma?

als het goed is, heeft ze zelf heel wat wedstrijden aan mee gedaan en ze weet gewoon goed om die jongens te pushen en ze weet gewoon denk ook uit eigen ervaring om iemand klaar te stomen voor een wedstrijd.

en schijnbaar doet ze het goed want niks voor niks komen er gasten zoals roy, koert en roelly bij der en nog heel veel gasten.

Wil hem weleens ontmoeten lijkt me echt een beer van een kerel en gewoon warm en open. :)

zou zeggen maak een afspraak en train een x mee

---------- Toegevoegd om 20:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:48 ----------

heb een goede leermeester gehad ARNOLD BUURMAN en zelf veel bij lezen en opleidingen gevolgd
ieder persoon is anders en daar door leer ik nog steeds
je weet toch het spreekwoord :je bent nooit te oud om te leren:D

Terug
Naar boven