trainerfromhell
Cool Novice
- Waardering
- 21
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
had em gisteren even gezien in de gym wel een kenkeh beest zo te zien onder die kleren maar hij ziet er ****ing oud uit net of die de 40 heeft gepasseerd.
weet iemand zijn echte leeftijd ? dacht dat het 34 was ofzo ?
vind je ,de meeste schatten hem niet ouder dan zijn eigen leeftijd![]()
We kunnen niet allemaal zo knap zijn zoals jij bent.
[Link niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]
je had naar hem toe kunnen lopen en kunnen vragen heey winklaar hoe is het en mag ik je leeftijd weten
even zonder dollenik weet er alles van als ik mijn
bril
niet op heb zie ik ook niks
en zijn leeftijd is 32jaar

hoe zit dat eigenlijk met die vent? Hij woont in surinamie toch? Vliegt hij elke week hier heen?
nee dat ken ik niet doen sibil, roelly word al zoveel aangesproken door mensen hij zit echt niet op mij te wachten.
maar volgende keer als ik hem zie pak ik me bril wel even snel.
maar was niet beledigd bedoelt ofzo hoor dat ik em schatte over de 40 was gewoon my point of view![]()

hoe zit dat eigenlijk met die vent? Hij woont in surinamie toch? Vliegt hij elke week hier heen?
is kijke of 'ie ook een paar keer bij mile komt traine.
doe jij zijn training dan
![]()
Mischien ben ik een beetje onwetend maar hoe komt u eigenlijk aan al die kennis Oma?
Wil hem weleens ontmoeten lijkt me echt een beer van een kerel en gewoon warm en open.![]()
Mischien ben ik een beetje onwetend maar hoe komt u eigenlijk aan al die kennis Oma?