XXL Nutrition

Roelly Winklaar's road to the AC PRO

:cool:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Super

Mini-Beest!
Klein, maar ook weer groot:D

hoe lang is hij eigenlijk? 170 cm ofzo?

Meen 1.74...maar weet niet 100% zker. Echt klein is het dus ook weer niet.

waarom moet mn bericht gecontroleerd worden?? ik wil gewoon ff abo nemen

Top dit...natuurlijk gaan we dit volgen.

lijkt het zo of is die gast nou ineens f***** monster geworden.
Ik zou hem niet herkennen als zijn naam er niet onder stond en zijn tattoo niet te zien was,,
hij gaat hard,,super fysiek.

Is waarschijnlijk vooruit gegaan ja, maar ook een foto op afstand, offseason etc dus dat maakt het bij elkaar natuurlijk super buff. Vind hem wel een mooie fysiek hebben en hoop ook echt dat hij nog wat leuke wedstrijden gaat meedraaien in de toekomst.

Haha die gast begint echt bruut te worden. Dat oogt bijna als een rug ala coleman/yates

Beest dat ie is!

Die zien we binnen notime pro meedraaien met de absolute top!
Alsie zo doorgaat ;)

hugh mofo!

wat denken jullie dat zijn positie kan worden op de AC?? op een ander board (zal geen namen noemen) wordt al gesproken over een top 6...want denken jullie dat haalbaar is?

wat denken jullie dat zijn positie kan worden op de AC?? op een ander board (zal geen namen noemen) wordt al gesproken over een top 6...want denken jullie dat haalbaar is?

Denk het wel. De kleine minpuntjes die hij op de AC voor amateurs had zullen heel zker bijgewerkt zijn tegen die tijd. Misschien zijn ze nu zelfs wel al bijgetrokken...maar op de foto hierboven lijkt het alsof zn borst toch nog net ietsje groter mag (kan best dat ik het fout zie, maar op de AC amateurs liep zn borst nog een klein beetje achter). Hij zal daar dus staan met nog meer massa...als hij dan ook nog wat harder komt dan vorig jaar zal hij zker ergens rond de 6e plaats kunnen eindigen. Vooral zn benen kunnen qua seperatie (lijnen) nog een stuk beter dan dat hij vorig jaar op de AC liet zien.

Is dit een nieuw filmpje?
Zou verwachten dat hij juist nu meer reguliere training zou doen, i.p.v. giant sets.
Wedstrijd is nog best ver weg.

precies wat ik dacht.

Ik heb alleen nog maar filmpjes gezien met die insane giant-sets, lijkt me sterk dat ze "off-season" ook zo trainen.

Terug
Naar boven