MuscleMeat

Roelly Winklaar's road to the AC PRO

175, is namelijk precies de lengte van Victor welke ik net heb berekend :cool:

Maar eventjes googlen doet ook wonderen ;)

Yup, tikte op Google Philip Heath in, kreeg z'n site gelijk bij de startpagina staan z'n stats. Bij Wikipedia ook. Voor lengte gewoon convert inches to cm ingetikt bij Google. Easypeasylemonsqueezy. :)

prachtig lichaam heeft die kerel, de AC kan hij zeker gaan winnen volgend jaar

:rolleyes:
Weet jij wel wie aan de AC pro mee doen?

---------- Toegevoegd om 07:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:21 ----------

Full Name: Phillip Jerrod Heath
Born: December 18, 1979, Seattle, WA
Height: 5’9"
Competition Weight: 230 lbs
Off-Season Weight: 255 lbs
Residence: Denver, CO

STATS
Arms:
21
Legs: 30
Calves: 19
Neck: 17.5
Waist: 28

Van z'n site.

Dit zijn oude stats van hem, hij heeft 23 inch armen zei die in een filmpje!!

:rolleyes:
Weet jij wel wie aan de AC pro mee doen?

---------- Toegevoegd om 07:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:21 ----------

Dit zijn oude stats van hem, hij heeft 23 inch armen zei die in een filmpje!!

ja dat weet ik zeker en ik ben er van overtuigd dat hij n goeie kansmaker is voor die titel.

• Topic Starter Topic Starter
even bij de buren geleend

20082009068 - kopie.jpg

Brute rug!!

ja dat weet ik zeker en ik ben er van overtuigd dat hij n goeie kansmaker is voor die titel.

Ze kennem hem nog niet en ze zullen hem ook niet meteen binnen laten tussen de grote namen. Hij komt er zeker wel maar niet meteen in eerste keer.Qua fysiek zeker wel top 5 materiaal is.

Wat zeg je nu ze kennen hem niet? Hij heeft de AC Amateurs gewonnen het voorgaande jaar...en heeft toen persoonlijk een uitnodiging gekregen om op de AC Pro te staan in 2010. Ze kennen hem dus wel degelijk. Als hij qua fysiek top 5 materiaal is, dan krijgt hij die plek ook gewoon.

t*ring wat een rug, ben echt benieuwd hoe hij er op de wedstrijd dag uit ziet.
Wordt imo zeker een zeer waardig pro debut.

Wat zeg je nu ze kennen hem niet? Hij heeft de AC Amateurs gewonnen het voorgaande jaar...en heeft toen persoonlijk een uitnodiging gekregen om op de AC Pro te staan in 2010. Ze kennen hem dus wel degelijk. Als hij qua fysiek top 5 materiaal is, dan krijgt hij die plek ook gewoon.

Hij heeft nog geen naam gemaakt in Amerika bedoelde ik. Nieuwkomers moeten zich gewoon meer bewijzen. Om een voorbeeld te noemen word ronny rockel ook buiten geplaatst terwijl hij wel hogere rang verdiend.
Roelly zal daarom af moeten leggen tegen de amerikanen.
Arnold amateur is een hele andere niveau dan arnold pro, dan sta je naast Vic en kai etc..Buiten dat vind ik Roelly een van de mooiste bodybuilders!!

Hij heeft nog geen naam gemaakt in Amerika bedoelde ik. Nieuwkomers moeten zich gewoon meer bewijzen. Om een voorbeeld te noemen word ronny rockel ook buiten geplaatst terwijl hij wel hogere rang verdiend.
Roelly zal daarom af moeten leggen tegen de amerikanen.
Arnold amateur is een hele andere niveau dan arnold pro, dan sta je naast Vic en kai etc..Buiten dat vind ik Roelly een van de mooiste bodybuilders!!

+1

Echt fair is bodybuilding niet, eigenlijk elke jury-sport is ****ed up:D

1.74, bij 115 kilo toch?:D

Dddddaaamn :p

damn, wat een beest!

ja ja ja zippie

en die 2 zijn weer blij dat ze er weer tegen aan kunnen gaan

deze foto is van 2005:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

brute progressie zou ik zeggen

Jaa ik ook:D
Dan komen er binnenkort meer update's haha.
Plus ga binnenkort eff daar trainen.

Is gewoon een genot om die 2 samen te zien,met training en als moeder die tegen haar kind praat..........prachtig

Terug
Naar boven