- Waardering
- 412
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 114kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Traint off season gewoon enorm zwaar hoor. Heb toch al vaker foto's gezien waarop die volgens mij 200+kg aan het banken is, en 300+kg aan het squatten is...beide for reps.

Filmpjes daarvan staan niet op internet zover ik weet. Wel genoeg foto's.
prachtig lichaam heeft die kerel, de AC kan hij zeker gaan winnen volgend jaar
Hmmz ik zou het heel graag willen maar ik kan echt niet geloven dat hij in zijn eerste jaar als pro meteen mensen als Kai Green, Victor Martinez etc. zou verslaan.
Wat is zijn huidige lengte en gewicht eigenlijk, weet iemand dat?
Ter vergelijking Victor Martinez is 1.75 (5'9") en 132kg offseason of 115kg @ contest (Ik neem nu eventjes Victor als vergelijking omdat hij volgend jaar natuurlijk zijn titel wil terugpakken en van dezelfde lengte is).

Zat eventjes zijn stats op zijn site te bekijken maar volgens mij zijn die niet up to date. Anders zou hij nog is en kilotje of 7 a 10 lichter wegen als Victor Martinez.
En Phil doet ook niet mee met de AC he (tenminste zou me verbazen als hij hem ineens weer ging meedoen volgend jaar). Maar denk dat je het uit pure interesse @ Phil vroeg![]()
ik vraag het omdat in de voorlaatste "flex" staat dat hij off 135 zou wegen en dat hij op het podium ongeveer 115 zou gaan wegen maar zijn lengte staat er niet bij
Full Name: Phillip Jerrod Heath
Born: December 18, 1979, Seattle, WA
Height: 5’9"
Competition Weight: 230 lbs
Off-Season Weight: 255 lbs
Residence: Denver, CO
STATS
Arms: 21
Legs: 30
Calves: 19
Neck: 17.5
Waist: 28
Van z'n site.
Voor degene die denken dat Roelly geen echte kansmaker is op de AC Pro:
http://forums.musculardevelopment.com/showthread.php?t=49035
Foto's van vorig jaar, poserend naast Mr.Olympia Dexter Jackson. Nou, het is toch aardig wat Roelly te bieden heeft als je dat zo bekijkt.![]()