Fitness Seller

Roelly Winklaar's road to the AC PRO

Heeft niks met roids te maken meer met E en D en B12

---------- Toegevoegd om 09:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:51 ----------

Matze van team andro is er mee bezig gisteren is er gefilmd in Amsterdam bij Hedwig Parden en Anke Lutz
eerst borst en triceps gefilmd gisteren waren de benen aan de beurt

:D:D word er alleen in nl gefilmt?

Leuk topic :D

Welke doseringen beveelt u aan oma ?
Is dit nog training voor massa in het beenfilmpje ?

De D 3xper dag 200iu in combinatie met calc/magn/
De E 2x400iu
De B 12 de eerste weken 2xper week

Been filmpje...... kan je als opbouw doen maar ook als definitie training

Laatst bewerkt:
Beetje rondkijkend op alle internationale BB fora zie ik dat Roelly overal wel heel veel hype heeft. Ik hoop echt dat ie het gaat waarmaken tijdens de AC.

Gaat wel lastig worden als totale nieuwkomer, maar niets is onmogelijk. Hij zal wel droger en harder moeten komen dan tijdens de Arnold amateurs :)

Zag roellie zondag nog in de winkel in rotterdam.. Damn wat is die gast big :eek: Ik zat toevallig dit topic zitten lezen, hij wist helemaal niet dat er hier ook een topic over hem was, hij wist alleen BR :P

Kan je roellie niet vragen of hij hier een account aanmaakt en zich in het topic mengt sibil? :D

Zag roellie zondag nog in de winkel in rotterdam.. Damn wat is die gast big :eek: Ik zat toevallig dit topic zitten lezen, hij wist helemaal niet dat er hier ook een topic over hem was, hij wist alleen BR :P

Kan je roellie niet vragen of hij hier een account aanmaakt en zich in het topic mengt sibil? :D
welke winkel zat hij dan? bij jonathan?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Huge

Ja, Roelly moet ook een account make!!!!

wat een beest. ben erg benieuwd naar de ac.

zou zeker wel leuk zijn als hij hier ook een account aan maakt.

Terug
Naar boven