Fitness Seller

Roelly Winklaar's road to the AC PRO

lijkt echt een sympathieke kerel:D
en "oma" is echt een bangelijke trainer amaai, ze pushed hem wel hé:)

maandabbo is 50 euro staat er, jaarabbo is 25 euro per maand

Gewoon een jaarabbo is 25 euro per maand.
Kan je gewoon per maand betalen deze sportschool is de beste gym van Amsterdam denk zelfs van Nederland en ook nog eens 1 van de goedkoopste.

Waar kan je trainen met de beste apparatuur, begeleiding en met zoveel (pro)bodybuilders om je heen? Nergens!

Gewoon een jaarabbo is 25 euro per maand.
Kan je gewoon per maand betalen deze sportschool is de beste gym van Amsterdam denk zelfs van Nederland en ook nog eens 1 van de goedkoopste.

Waar kan je trainen met de beste apparatuur, begeleiding en met zoveel (pro)bodybuilders om je heen? Nergens!

Het is maar hoeveel waarde je hecht aan mooie apparatuur. Denk dat bijv. een powerlifter eerder wat anders zoekt.

Hate to break your bubble. Maar ik weet dat de meeste vrouwen het droge bb-fysiek vreselijk lelijk vinden. Aan wat lekkere wijven van een verpleegkunde opleiding gevraagt wat ze mooier vonden. Wat bleek, ze vonden deze fysieken mooier dan de droge bb-fysieken. Ze vinden spieren wel mooi maar niet al die aders (en seperatie), gewoon een klein vetlaagje vinden ze sexy.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
kroc1.jpg

Trouwens sport ik niet voor de k*tjes, dat is helemaal niet nodig als je overal ecto's met lekkere babes ziet lopen.

filmpje was dope. hopen dat er wat meer van dit soort materiaal komt!

Hate to break your bubble. Maar ik weet dat de meeste vrouwen het droge bb-fysiek vreselijk lelijk vinden. Aan wat lekkere wijven van een verpleegkunde opleiding gevraagt wat ze mooier vonden. Wat bleek, ze vonden deze fysieken mooier dan de droge bb-fysieken. Ze vinden spieren wel mooi maar niet al die aders (en seperatie), gewoon een klein vetlaagje vinden ze sexy.

Het droge bb fysiek is dan ook niet de fysiek waar iedereen met rond loopt... Zo'n laag vetpercentage is alleen naar de wedstrijden toe. De fysieken die jij laat zien zijn dan weer niet de gemiddelde strongman lichamen. Ik denk dat de meeste wel soortgelijke lichamen willen.

Wat heeft dat nou weer met trainen te maken, niet iedereen traint voor een natte k*t.
Trouwens wel zeker zeer mooie gym, maar als ik zelf zou trainen voor Strongman/Powerlift doeleinden zou ik zeker niet naar zoiets gaan.

hehe heb me eigen de pokken gelachen

Terug
Naar boven