XXL Nutrition

Roelly Winklaar's road to the AC PRO

Wel mooi om te zien dat Roelly gelijk om een triceppose vraagt, hehe. :D

---------- Toegevoegd om 00:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:03 ----------

We kunnen trots zijn op Roelly, de beste nederlandse bodybuilder ooit naar mijn mening.

Berry de Mey is volgens mij nog altijd de beste Nederlandse Bodybuilder. ;)

Wel mooi om te zien dat Roelly gelijk om een triceppose vraagt, hehe. :D

---------- Toegevoegd om 00:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:03 ----------

Berry de Mey is volgens mij nog altijd de beste Nederlandse Bodybuilder. ;)

Hmmm.. Qua definitie en verhoudingen misschien wel ja. Maar de massa van Roelly is wel indrukwekkender.

Hmmm.. Qua definitie en verhoudingen misschien wel ja. Maar de massa van Roelly is wel indrukwekkender.

Berry's hoogtepunt was op de Olympia in 1988 , dat is 22 jaar geleden en de bodybuilders van toen hadden in het algemeen veel minder massa dan de pro's van vandaag.
http://www.youtube.com/watch?v=b5IA87BsuMk&feature=player_embedded#

Ik vind Roelly een geweldige bodybuilder en een groot talent maar ik twijfel of er ooit een top 3 plaats op de Olympia voor hem is weggelegd , iets wat Berry wel gelukt is.

berry is hier ook lid geworden

,

om reclame te maken...:(

hadden we hoop van kunnen leren....

Prachtig fysiek van Berry

had nog nooit het filmpje gezien van berry.
hij stond er echt wel goed bij.

zou wel leuk wezen als berry ook actief op het forum zou worden. we kunen een hoop van hem leren.

Van welke origine is Roelly eigenlijk?

Berry's hoogtepunt was op de Olympia in 1988 , dat is 22 jaar geleden en de bodybuilders van toen hadden in het algemeen veel minder massa dan de pro's van vandaag.

Maar dan vooral minder massa om hun middel

Heb zaterdag Roelly zien trainen
Is echt een monster om te zien,maar gewoon niet mijn sT

is roelly van suriname nee toch? dacht curacao? zit toch altijd in curacao of in NL.

Verdorie ik kon vandaag niet naar de fight en power. Hij was daar vandaag trainen. Leek me lachen om ook te gaan trainen.

Klopt, hij draaide ook wedstrijden op curacao ;)

net als faussie hanst....maar die kent misschien niemand hier meer
heeft volgens mij al eens olympia mee gedaan.. is ooit naar amerika gegaan.. nu geloof ik gescheiden van vrouwtje daar en weer terug op curacao

helaas niet meer gezien toen ik op curacao op vakantie trainde

Fauzi traint bij Hedwig parden hij is niet gescheiden van zijn vrouwtje ze zijn bijde in nl
Roelly komt van curacao

Hoe heet dat nummer?

Terug
Naar boven