phantom1990
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 8
Idd, slecht beleid ook. Op andere fora's worden de offtopic posts in dit soort topics gewoon verwijderd, zouden ze hier ook moeten doen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Idd, slecht beleid ook. Op andere fora's worden de offtopic posts in dit soort topics gewoon verwijderd, zouden ze hier ook moeten doen.

bedankt weet je ook hoeveel kg?Hij staat nu op 4,6 % en dat was gister (zaterdag) gemeten..
Las ik net ergens anders, dat melde Oma zelf.
Zie hierboven 4,6% staan. Weet iemand tot hoeveel procent oma en roelly willen gaan?
Nog 1.6% te gaan in 3 weken tijd. Ben geen kenner op dit gebied maar volgens mij lopen ze dan mooi op schema of misschien zelfs een klein beetje voor?
Nog 1.6% te gaan in 3 weken tijd. Ben geen kenner op dit gebied maar volgens mij lopen ze dan mooi op schema of misschien zelfs een klein beetje voor?
Van 4,6% naar 3% is nog een serieuze opdracht... 3% is heel laag en dat bekom je niet zomaar. Daarvoor moet je serieus hard werken.
Hij ziet er bruut uit op die laatste foto maar ik heb niet echt een wow effect...