XXL Nutrition

Roelly Winklaar's road to the AC PRO

Idd, slecht beleid ook. Op andere fora's worden de offtopic posts in dit soort topics gewoon verwijderd, zouden ze hier ook moeten doen.

Is dan niet echt een forum meer he, forums zijn er om te discussieren. Nu blijft er tenminste een beetje leven in de brouwerij ipv die saaie boel. En anders ga je toch gewoon naar die andere forums toe als je die beter vindt;)

Begint lekker droog te worden:

22002.jpg

bruut! en oma is tha bom:D

oma hoeveel bf staat roely nou? procentje of 5 denk ik op de foto hierboven te zien

Hij staat nu op 4,6 % en dat was gister (zaterdag) gemeten..
Las ik net ergens anders, dat melde Oma zelf.

Hoeveel kg weet ik niet meer precies.
Iig heeft hij op dit moment 12 kg meer dan vorig jaar op de AC.

En monsterlijke foto ook. Damn.
De streepjes komen lekker naar voren. En de addertjes ook.

Zie hierboven 4,6% staan. Weet iemand tot hoeveel procent oma en roelly willen gaan?

Nog 1.6% te gaan in 3 weken tijd. Ben geen kenner op dit gebied maar volgens mij lopen ze dan mooi op schema of misschien zelfs een klein beetje voor?

Nog 1.6% te gaan in 3 weken tijd. Ben geen kenner op dit gebied maar volgens mij lopen ze dan mooi op schema of misschien zelfs een klein beetje voor?

Zou ik ook zeggen ja, maar denk dat het bij zo laag vetpercentage wel wat langer duurt dan van bijvoorbeeld van 16% na 14% te gaan ofzo dus ze zullen wel precies op schema liggen.

Van 4,6% naar 3% is nog een serieuze opdracht... 3% is heel laag en dat bekom je niet zomaar. Daarvoor moet je serieus hard werken.

Hij ziet er bruut uit op die laatste foto maar ik heb niet echt een wow effect...

Van 4,6% naar 3% is nog een serieuze opdracht... 3% is heel laag en dat bekom je niet zomaar. Daarvoor moet je serieus hard werken.

Hij ziet er bruut uit op die laatste foto maar ik heb niet echt een wow effect...

onder de 5% is zo'n meting eigenlijk alles behalve accuraat, maar met (eigen ervaring) een goed depletion en laad proces (laatste week dus) alleen al kan je nog een volle % afpitsen op de huidplooi meter.
ik heb er vertrouwen in dat hij met een goede laad fase en vochtafdrijving er knetterhard zal bij staan.

en geen wow effect? wat is dan wel wow?

Echt een beest ben benieuwd hoe ie er bijstaat op de AC!

Hij staat hier gedraaid op de foto plus foto behoorlijk van bovenaf.
Plus hij is nu relatief laag in carbs vermoed ik. Dus toch iets minder vol.
Vind hem zelfs op deze foto aardig wouwow:D

Terug
Naar boven