XXL Nutrition

Roelly Winklaar's road to the AC PRO

Nog updates rondom Roelly trainerfromhell/Sibil of worden die express achterwegen gelaten tot na de wedstrijd?

flinke aders op zijn biceps.

t*ring zeg! Bruut

Mooi! Vind ze borst alleen klein tegenover de rest

Als dit geen wereldtopper wordt dan weet ik het ook niet. 100% Buff approved.

Waarom geen sticky van dit topic?

Die borst zal zijn kansen op een hogereplek verspelen. Borst is gewoon te min vergeleken met de rest van zijn lichaam. Daarin tegen zijn zijn benen bruut armen bruut dikte rug bruut ga zo maar door

Die borst zal zijn kansen op een hogereplek verspelen. Borst is gewoon te min vergeleken met de rest van zijn lichaam. Daarin tegen zijn zijn benen bruut armen bruut dikte rug bruut ga zo maar door

Kan je gelijk in hebben ja, zijn hele lichaam zal op de arnold classic perfect moeten zijn en in proportie, zijn borst loopt daar gewoon op achter.

ik vind die borst wel meevallen.

in die side chest behoort hij zich groot te maken (longen vol lucht). Dit lijkt hij imo niet te doen. Posing is denk ik een groot aandachtspunt.

die tattoo is wel echt heel lelijk :p

Vorig jaar had iedereen het ook over zijn borst. Die is idd wat minder dan de rest. Echter won hij vorig jaar ook de amateur show, en de jongen die 2e werd hadjuist een extreme borst.

Echter is hij verder zo compleet (no missing calves, no shitty forearms, no bad hams, no 40 inch waist) dat hij gewoon erg hoog kan scoren:D
Hij is nu erg plat waarschijnlijk:)

Zijn hams zijn echt zoveel verbeterd sinds vorig jaar, niet normaal gewoon!

wat is dat wat onder ze borst uitsteekt op de 2e en 3e foto? ziet er niet echt fris uit.

Super fysiek hoop echt voor hem dat hij goed gaat scoren op de arnold:)

Terug
Naar boven