AndroidHealthClinic

Roelly Winklaar's road to the AC PRO

jezus dat interview is nog saaier dan cardio djeeeez

De 1e 3 zijn vannacht gepost door Sibil. De laatste door iemand anders die beweert dat dit 3 days out is.

1.jpg

2.jpg

3.JPG

4.jpg

Laatst bewerkt:
Laden kan beginnen :D
ben egt benieuwd :D

wordt s'nachts uitgezonden tog de wedstrijd??

en niet alleen Roelly ziet er sick uit.
maar Quincyy pffieeh ****ing mooie bodybuilder :|

t*ring Roelly staat er echt goed bij zeg, netjes op schema lijkt me zo.
Ben benieuwd hoe hij er op het podium uitziet. Een top 10 plaatsing zou met deze line-up al een hele prestatie zijn, aangezien de top 10 van de mr olympia een groot deel aanwezig zal zijn.
Ik hoop dat roelly in de top 6 gaat raken dat zou echt een te gek pro-debut zijn op deze wedstrijd.

Wel licht voor zijn doen. Vorig jaar was ie ook ongeveer dat, alleen oogt ie nu veel bigger:D

Wel licht voor zijn doen. Vorig jaar was ie ook ongeveer dat, alleen oogt ie nu veel bigger:D

:Dis geschat het gewicht.roelly denkt dat tie kilo's kwijt is de laatste x in ohio (maandag woog tie nog 108.9 kg)
hij begint zenuwachtig te worden:Dmaar is ook niet gek de jongens zijn allemaal hard die bij hem in line up staan

vind het een geweldige kerel, maar zijn interviews zijn niet om aan te zien/horen... :(

hij oogt veel zwaarder.

Hoe kan dat beest 105 kg wegen :eek:

:Dis geschat het gewicht.roelly denkt dat tie kilo's kwijt is de laatste x in ohio (maandag woog tie nog 108.9 kg)
hij begint zenuwachtig te worden:Dmaar is ook niet gek de jongens zijn allemaal hard die bij hem in line up staan

Zeker een sterke line-up waarmee hij te maken heeft. Heel erg benieuwd hoe hij zich gaat houden naast de andere grote jongens. In mijn ogen nu al een winnaar met zo'n vooruitgang in één jaar tijd.

Terug
Naar boven