MuscleMeat

Roelly Winklaar's road to the AC PRO

leuk, post ik weer een aantal foto's. komt m'n post er niet.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Link niet meer beschikbaar] :D

Wat een beest is het toch!

verschil is tog te groot vrees ik met de top pros

t*ring bruut! maar wat patmuscle zegt zou kunnen, maar hij staat er super bij!

Hij ziet er super uit! Die onderarmen zijn toch wel ongelooflijk. In dat interview vind ik zijn broertje veel relaxter/vriendelijker overkomen. Maar goed, Roelly zal die dag wel moe zijn geweest... Ik hoop dat dit genoeg is voor de top 6, gun het hem echt!

Laatst bewerkt:
Het is echt een superfysiek. Als we even heel streng zijn en in de schoenen van de IFBB jury gaan staan, zou je kunnen opmerken dat de borst (in verhouding!) wat kleiner oogt dan de overige groepen.

Anderzijds kan je ook zeggen dat die borst meer dan goed is en de andere groepen (zoals armen) gewoon ongelooflijk sterk zijn.

Damn die Kai is ff 20 kilo zwaarder dan Roelly:D
Zit 'm grotendeels in het lengteverschil toch?

Hij ziet er super uit! Die onderarmen zijn toch wel ongelooflijk. In dat interview vind ik zijn broertje veel relaxter/vriendelijker overkomen. Maar goed, Roelly zal die dag wel moe zijn geweest... Ik hoop dat dit genoeg is voor de top 6, gun het hem echt!
ja vond zijn broer ook sympathieker overkomen, vond roelly niet heel inspirerend ofzo tijdens dat interview, maar tijdens het poseren dan weer wel dan komt ie tot leven :D

Een gigant hoor. Maar idd, door die reusachtige armen lijkt zn borst wel wat kleiner.

Erg goed en mooi! Maar toch geeft hij me nooit dat WOW effect zoals sommige top pro's op dit moment. Denk dat je die kg verschil toch goed gaat zien op het podium.

Het is echt een superfysiek. Als we even heel streng zijn en in de schoenen van de IFBB jury gaan staan, zou je kunnen opmerken dat de borst (in verhouding!) wat kleiner oogt dan de overige groepen.

Anderzijds kan je ook zeggen dat die borst meer dan goed is en de andere groepen (zoals armen) gewoon ongelooflijk sterk zijn.

Zit 'm grotendeels in het lengteverschil toch?

Nee, de taille. ;)

ja vond zijn broer ook sympathieker overkomen, vond roelly niet heel inspirerend ofzo tijdens dat interview, maar tijdens het poseren dan weer wel dan komt ie tot leven :D

Denk dat hij zich nog niet op zijn gemak voelt voor de camera (verlegen). Ik hoor juist altijd verhalen over hoe aardig, vriendelijk en bescheiden roelly is. Zijn broer doet ook modellenwerk dus die is waarschijnlijk wat meer gewend aan de camera's.

Daarnaast beheerst zijn broer de engels taal wat beter waardoor je je automatisch ook wat meer op je gemakt voelt. Maar roelly zal nog veel camera's op ze neus gericht krijgen dus zal allemaal goed komen.

Schitterende kerel, hoop zo dat Roelly goed gaat scoren het is hem gegund

buff.

Ik ben echt benieuwd hoe hij eruit gaat zien naast de andere pros. Ik vind duidelijk wel dat hij het wow effect heeft. Prachtige foto´s in dit topic. Maar vergelijken gaat toch moeilijk op deze manier. Nog een paar dagen wachten dus en hopen dat hij op zijn best op het podium komt te staan!

:Dis geschat het gewicht.roelly denkt dat tie kilo's kwijt is de laatste x in ohio (maandag woog tie nog 108.9 kg)
hij begint zenuwachtig te worden:Dmaar is ook niet gek de jongens zijn allemaal hard die bij hem in line up staan

Gewicht zegt ook niks Sibil. De progressie is zichtbaar!!!
Hij moet gewoon vertrouwen hebben:D

En ik denk dat Roelly wat koel overkomt in interviews omdat zijn Engels niet zo goed is. Plus Low carbs.

Roelly lacht een keer en hij schiet 4 plekken omhoog:D

En Kai kan wel 128 wegen, maar die dropt nog 10 kg aan vocht;)

vergis je niet in kai

Wie kan zich in Kai vergissen? Heeft vorig jaar gewonnen.
Snap je opmerking niet zo goed.

Gewicht zegt ook niks Sibil. De progressie is zichtbaar!!!
Hij moet gewoon vertrouwen hebben:D

En ik denk dat Roelly wat koel overkomt in interviews omdat zijn Engels niet zo goed is. Plus Low carbs.

Roelly lacht een keer en hij schiet 4 plekken omhoog:D

En Kai kan wel 128 wegen, maar die dropt nog 10 kg aan vocht;)
kai dropt 8 kilo aan vocht en na het laden is die 3 kilo zwaarder hij komt rond 120 op het podium en roelly is nu 105 en gaat nog zeker vocht verliezen en na het laden ????

Terug
Naar boven