- Waardering
- 1.246
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 154kg
- Vetpercentage
- 18%
+1 ik heb hem in het echt gezien een paar weken geleden, pfff net zo breed als tie groot is.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
en kai weegt 128 kilo nu , wat voor beest is kai dan wel niet

Zit 'm grotendeels in het lengteverschil toch?
ja vond zijn broer ook sympathieker overkomen, vond roelly niet heel inspirerend ofzo tijdens dat interview, maar tijdens het poseren dan weer wel dan komt ie tot levenHij ziet er super uit! Die onderarmen zijn toch wel ongelooflijk. In dat interview vind ik zijn broertje veel relaxter/vriendelijker overkomen. Maar goed, Roelly zal die dag wel moe zijn geweest... Ik hoop dat dit genoeg is voor de top 6, gun het hem echt!

Het is echt een superfysiek. Als we even heel streng zijn en in de schoenen van de IFBB jury gaan staan, zou je kunnen opmerken dat de borst (in verhouding!) wat kleiner oogt dan de overige groepen.
Anderzijds kan je ook zeggen dat die borst meer dan goed is en de andere groepen (zoals armen) gewoon ongelooflijk sterk zijn.
Zit 'm grotendeels in het lengteverschil toch?

ja vond zijn broer ook sympathieker overkomen, vond roelly niet heel inspirerend ofzo tijdens dat interview, maar tijdens het poseren dan weer wel dan komt ie tot leven![]()
is geschat het gewicht.roelly denkt dat tie kilo's kwijt is de laatste x in ohio (maandag woog tie nog 108.9 kg)
hij begint zenuwachtig te wordenmaar is ook niet gek de jongens zijn allemaal hard die bij hem in line up staan

kai dropt 8 kilo aan vocht en na het laden is die 3 kilo zwaarder hij komt rond 120 op het podium en roelly is nu 105 en gaat nog zeker vocht verliezen en na het ladenGewicht zegt ook niks Sibil. De progressie is zichtbaar!!!
Hij moet gewoon vertrouwen hebben
En ik denk dat Roelly wat koel overkomt in interviews omdat zijn Engels niet zo goed is. Plus Low carbs.
Roelly lacht een keer en hij schiet 4 plekken omhoog
En Kai kan wel 128 wegen, maar die dropt nog 10 kg aan vocht![]()
?