Fitness Seller

Roelly Winklaar's road to the AC PRO

Het is echt een superfysiek. Als we even heel streng zijn en in de schoenen van de IFBB jury gaan staan, zou je kunnen opmerken dat de borst (in verhouding!) wat kleiner oogt dan de overige groepen.

Anderzijds kan je ook zeggen dat die borst meer dan goed is en de andere groepen (zoals armen) gewoon ongelooflijk sterk zijn.
Klopt maar in andere poses vind ik dat zijn borst beter uitkomt. Ik heb wel het idee dat er hard aan zijn borst is gewerkt. Ziet er volgens mij beter uit dan vorig jaar.

Zou hij nu ook wat droger zijn dan vorig jaar? Daar zitten ook wat kilo's in.

shit got real...........

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Shit got kruisje!

MD laat geen hotlinking toe, moet je eerst registreren.

zo

030310__21_.jpg

Post iemand één keer wat nuttigs, gelijk klagen als ie geen karma krijgt :rolleyes:

In één topic dan :p

En wat voor topic! :D

kai dropt 8 kilo aan vocht en na het laden is die 3 kilo zwaarder hij komt rond 120 op het podium en roelly is nu 105 en gaat nog zeker vocht verliezen en na het laden ????

Denk dat Roelly 110 op de wedstrijd zal staan.
Verschil is dus maar 10 kg.
Plus Roelly's waist is kleiner. Tel hier ook een paar kg voor.
Dan is Roelly nog steeds iets minder massief als Kai, maar die is samen met Jay en nog 1 of 2 ook het massiefst van alle pro's. Geen schande als je net niet die massa hebt. Hij gaat een Dexter Jackson kwa massa voorbij. Hele prestatie!

Dan is Roelly nog steeds iets minder massief als Kai, maar die is samen met Jay en nog 1 of 2 ook het massiefst van alle pro's. Geen schande als je net niet die massa hebt. Hij gaat een Dexter Jackson kwa massa voorbij. Hele prestatie!

vergis je niet in Dexter hoor, die gast heeft zoveel kwaliteitmassa dat hij met minder gewicht zwaar oogt. Je ziet het op de Ac wel als Roelly naast Dex staat wat ik bedoel, qua massa over treft hij hem nog niet Rich denk ik.
Ik kan bijna niet wachten. Jammer dat mijn homeboy Victor niet mee doet, maar ja die gaat weer op deO schitteren.

misschien voor triceps en schouders, maar niet voor de rest hoor, hij heeft niet voor niets een O gewonnen, hopelijk voor roelly krijgt hij een plaats in de top 8. maar wat een progressie zeg !

2010 Arnold Classic Athlete's Meeting
[Link niet meer beschikbaar]

Roelly Winklaar Hotel Interview Before the 2010 Arnold Classic
[Link niet meer beschikbaar]

Top 6 kwalificeert zich voor de mr olympia
Top 6 volgens Shawn Ray (in willekeurige volgorde)
Kai, Branch, Dexter, Phil, Roelly & Ronnie

Succes aan Team Winklaar, ga voor die top 6.
:thumbs:

Yeah Roelly!!!!

Ik ben benieuwd man.. ik hoop echt dat hij het goed doet.

---------- Toegevoegd om 10:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:53 ----------

BOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOM

There's a new king in town

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Aan zijn gezicht te zien staat hij er volgens mij heel droog bij.

Terug
Naar boven