Fitness Seller

Roelly Winklaar's road to the AC PRO

Toffe reactie van kai! En geweldige prestatie van Roelly, gefeliciteerd!!!

35iy89h.jpg

nette binnenkomer.

Jammer dat hij de top 6 niet gehaald heeft, had het hem zeker gegund!

Desalniettemin, een prachtprestatie!

Roelly & Oma

Prachtige prestatie en veel succes in Australie.

You re the man !!!!!!!!!

Mooi

Leuk filmpje, ik krijg alleen een beetje slaap van die muziek:yawn:

Oma is lievvvv!

Het filmpje waar Kai complimenten geeft aan Roelly, is dat nog ergens te zien/

Valt me op dat de uitvoering van Roelly in dat filmpje 'n stuk beter is dan dat van de meeste pro's ???

Uitvoering?? ja t zijn superlichte dumbbells, net voor de wedstrijd.

maar op andere trainings videos zie je dat roelly ook erg op spier contractie let en op de uitvoering van de oefening en niet de gewichten enkel smijt..

Nog even een comment van Shawn Ray vandaag op de forums van M¨D

I meant lets get real here, Roelly will be a future Champion for sure, he is a work in progress, it was only his 1st Pro Show!
He did get a ton of MD Coverage to help get his name out there and I'm certain there is a Cover Shot in Per's collection of Photo's!
This guys has potential written all over him I had him finishing in 6th!

With that, if he stays close to his contest weigth and diet, he could be the Spoiler in the NY Pro after he learns how to pose and get control over his stomach while shedding a bit more H20 before the show.
Thicken up and rip up his lower Back and get some Stage Confidence, he will spell trouble for a lot of seasoned Veterans!

In the meantime, let him prove himself and get his feet wet, the coverage and support will continue to come with his success, that I'm certain of!

Shawn Ray weet wat ie zegt!
Voor 't eerst supporter ik in wat dan ook, voor een nederlander :)

Shawn is inderdaad op dat punt echt ervaren en heeft een goed oog voor talent en potentie. Maar dat kan iedereen aan Roelly zien. Geweldige bodybuilder en een rijzende ster in Amerika!

Terug
Naar boven