Spuitelf11
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 506
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
[Link niet meer beschikbaar]
volgens mij is deze nog niet gepost

Oja.. Door patmuskel, die voor elk dingetje een nieuw topic aanmaakt![]()
Hoorde van Sibil da hij tijdens zijn flip het in zijn hamstring schoot en daardoor zijn akt niet kon afmaken. Of was dit al bekent? Zou zonde zijn geweest als hij daardoor Australian Pro zou hebben gemist.
In welke zin schoot het erin, gewoon een krampie mag ik hopen? Was mij nog niet bekent btw.

Niets wat nu nog van toepassing is, geen spierscheur ofzo als je dat bedoelt. Denk dat het een krampje was inderdaad, ging bijna op zijn snuit![]()
Ik zat laatst al te denken: ook al kan je die backflip nog zo goed, er blijft een kleine kans dat het fout gaat. Als je hem dan tijdens iedere show doet, dan wordt de kans natuurlijk best reëel dat er een keer iets gebeurt. Zou erg zonde zijn...
Ik zat laatst al te denken: ook al kan je die backflip nog zo goed, er blijft een kleine kans dat het fout gaat. Als je hem dan tijdens iedere show doet, dan wordt de kans natuurlijk best reëel dat er een keer iets gebeurt. Zou erg zonde zijn...

skinnie je grappen worden onderhand vervelend meen ik egt kap met gedragen als een kleuter je bent over de 35 accepteer dat gewoondan valt tie misschien op zijn hoofd!
is mij als kind ook gebeurt... anders had ik vast wel naar de grote school gekund..![]()
skinnie je grappen worden onderhand vervelend meen ik egt kap met gedragen als een kleuter je bent over de 35 accepteer dat gewoon
bedankt
ontopic, roelly viel bijna op zijn stuit omdat kai olie achterliet en daardoor bijna viel

skinnie je grappen worden onderhand vervelend meen ik egt kap met gedragen als een kleuter je bent over de 35 accepteer dat gewoon