Fitness Seller

Roelly Winklaar's road to the AC PRO

Naturel, Lite, van Lays.

Super prestatie!

Is het normaal natuurlijk al, maar helemaal als prof debuut.

[Link niet meer beschikbaar]

volgens mij is deze nog niet gepost

en die iedereen probeert af te zeiken wat vaak resulteerd in een fail

Haha, "I'm Grandma from Holland", wat een leuk mens is het toch, respect!:thumbs:

Oja.. Door patmuskel, die voor elk dingetje een nieuw topic aanmaakt :rolleyes:

Idd stoor mij er ook aan... Spijtig dat de mods er blijkbaar anders over denken. Zal ik ook even voor ieder bodybuilding filmpje dat op youtube te vinden is een apart topic openen. Kijken of het dan nog leuk is.

Roelly zal wel blij zijn, in zo'n korte tijd naar dit niveau gaan.

Hoorde van Sibil da hij tijdens zijn flip het in zijn hamstring schoot en daardoor zijn akt niet kon afmaken. Of was dit al bekent? Zou zonde zijn geweest als hij daardoor Australian Pro zou hebben gemist.

Hoorde van Sibil da hij tijdens zijn flip het in zijn hamstring schoot en daardoor zijn akt niet kon afmaken. Of was dit al bekent? Zou zonde zijn geweest als hij daardoor Australian Pro zou hebben gemist.

In welke zin schoot het erin, gewoon een krampie mag ik hopen? Was mij nog niet bekent btw.

Ik zat laatst al te denken: ook al kan je die backflip nog zo goed, er blijft een kleine kans dat het fout gaat. Als je hem dan tijdens iedere show doet, dan wordt de kans natuurlijk best reëel dat er een keer iets gebeurt. Zou erg zonde zijn...

Ik zat laatst al te denken: ook al kan je die backflip nog zo goed, er blijft een kleine kans dat het fout gaat. Als je hem dan tijdens iedere show doet, dan wordt de kans natuurlijk best reëel dat er een keer iets gebeurt. Zou erg zonde zijn...

Tjah.. maar om nou bij iedere show die backflip te doen...

dan valt tie misschien op zijn hoofd!
is mij als kind ook gebeurt... anders had ik vast wel naar de grote school gekund..:(

dan valt tie misschien op zijn hoofd!
is mij als kind ook gebeurt... anders had ik vast wel naar de grote school gekund..:(
skinnie je grappen worden onderhand vervelend meen ik egt kap met gedragen als een kleuter je bent over de 35 accepteer dat gewoon

bedankt

ontopic, roelly viel bijna op zijn stuit omdat kai olie achterliet en daardoor bijna viel

skinnie je grappen worden onderhand vervelend meen ik egt kap met gedragen als een kleuter je bent over de 35 accepteer dat gewoon

bedankt

ontopic, roelly viel bijna op zijn stuit omdat kai olie achterliet en daardoor bijna viel

en anders?:p

miss wel een slimme zet om ff een flip te doen als je jezelf in de spotlight wilt zetten

Terug
Naar boven