thijssie
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 12
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 88kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

ontopic, roelly viel bijna op zijn stuit omdat kai olie achterliet en daardoor bijna viel

Sowieso wel. Het getuigt natuurlijk van atletisme. Meestal staan bodybuilders bekend als stijve logge harken.miss wel een slimme zet om ff een flip te doen als je jezelf in de spotlight wilt zetten
vind het een geweldige kerel, maar zijn interviews zijn niet om aan te zien/horen...![]()

maakt niks uit we proberen het tenminsten,trouwens arnold was in het begin ook niet aan te horen![]()

maakt niks uit we proberen het tenminsten,trouwens arnold was in het begin ook niet aan te horen![]()
hej oma echt super prestaties afgelopen weken!!!! wat ik me afvroeg, gaat roelly nu vol voor de o? of gaat hij nu toch nog andere wedstrijden doen?
Sibil zelf heeft op BR een topic geopend genaamd ' Roelly Winklaar;the road to the NY PRO and the MR.O '. Dus dat lijkt me wel.
VriendjespolitiekWaarom post oma hier niet keke pics van Winklaar enzo![]()

Roelly
en oma

hej oma echt super prestaties afgelopen weken!!!! wat ik me afvroeg, gaat roelly nu vol voor de o? of gaat hij nu toch nog andere wedstrijden doen?