Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

prachtige bb maar ik zie hem Vic,phil,kai nog niet verslaan. Volgens mij zijn die ook van zijn leeftijd.

mijn antwoord was op de uitspraak ´future mr.O´!!
maar dat die ooit daar staat,betwijfel ik niet. gaat zeker gebeuren.

Haha ziek! Maar elke keer als ik het zie lijkt z'n linker arm groter dan z'n rechter.![]()
Weet ik.
Maar goed ik ben het met je eens dat ik Roelly nou niet echt als Mr.O zie..
Maar deelname is sowieso een prestatie opzich die hij vast gaat behalen, maar heel jammer dat hij niet gewoon 5 jaar jonger was, dan zat er een Mr.O misschien wel in.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Haha , die kerel rechts onderaan ook met zo'n blik van ok wtf.
Haha ziek! Maar elke keer als ik het zie lijkt z'n linker arm groter dan z'n rechter.![]()

ik zag hem vandaag op centraal station dordrecht lopen!
hij had nog een shakebeker in zijn hand.

Ik zag hem vandaag op centraal station Dordrecht lopen!
Hij had nog een shakebeker in zijn hand.

? 
Weet ik.
Maar goed ik ben het met je eens dat ik Roelly nou niet echt als Mr.O zie..
Maar deelname is sowieso een prestatie opzich die hij vast gaat behalen, maar heel jammer dat hij niet gewoon 5 jaar jonger was, dan zat er een Mr.O misschien wel in.
leeftijd zegt niks. dat zeiden ze bij de mr.o ook.
als je ouder wordt dan krijgen je iets van spiervolwassenheid ofzo (weet niet hoe ik het anders moet zeggen) en dan lijkt het net iets scherper.

Nee eerder dat hij flink wat jaren heeft om te groeien, omdat rond 35-40 meestal op je piek zit en het alleen maar bergafwaarts gaat dan, dus als hij 25 ofzoiets was was dat veel beter geweest want hij heeft dan veel tijd, maar goed, ik zie (bijna) niemand er zo bijstaan op z'n 25e.![]()