XXL Nutrition

Ronnie Coleman vs Ramon Dekkers

Peiling Peiling Wie?

• Totaal stemmers
    113
Ronniej kan vast wel potje vechten ik gok op big ron!

Ciko wint , hij lift immers 200kg zonder moeite :D

• Topic Starter Topic Starter
Het gaat dus om beide heren op hun hoogtepunt van hun carriere. Om Coleman voorsprong te geven mag hij voor het gevecht een spuit naar keuze zetten en een beker no-explode leegdrinken.

Ronnie eet m gewoon op :)

:burger:

Vergis je niet in de snelheid van die lichte boksers!
Als Ronny hem vast kan pakken dan is het wel gebeurd voor de lichte man denk ik.
Maar voordat de king hem heeft,is ie wss al een keer of 12 geraakt

Ligt een beetje aan het incasseringsvermogen van Ronnie.
Als hij wat klappen kan hebben op hoofd en lever wint hij het door gewoon hard op een lichtgewicht bokser in te rammen.
Ook beetje rare vergelijking, het gewichtsverschil is ongeveer 70kg, slaat nergens op.

Ramon Dekkers is Nederlands trots.

Buigt allen :bow:

Ligt een beetje aan het incasseringsvermogen van Ronnie.
Als hij wat klappen kan hebben op hoofd en lever wint hij het door gewoon hard op een lichtgewicht bokser in te rammen.
Ook beetje rare vergelijking, het gewichtsverschil is ongeveer 70kg, slaat nergens op.

1 lowkick en Ronnie is down. 1 leverstoot en hij is down, 1 hoek op zijn kin idem.

na het zien van de filmpjes is MR coleman kansloos!Wordt een bijzonder pijnlijk avondje stappen voor Mr O!

ronnie heeft de conditie niet om door te gaan.

daar in tegen ramon traint natuurlijk op stoot kracht en precizie etc waar ron natuurlijk niet doet.

ronnie zou alleen kunnen winnen puur op kracht en dat valt ook te discussieren want we hebben het hier wel over stoot kracht en ik denk dat van ramon nog harder is.

als ronnie em te pakken krijgt dan knijpt ie zo z'n hoofd eraf

Kerel, wat een belachelijk k*t-topic. Wat hebben sommige van jullie mong*len toch met vechten? Echt een hoop marginalen zitten hier blijkbaar.

Als Ronnie 1x een arm/nek/been van Ramon te pakken krijgt is het afgelopen he, hij draait zijn arm bijv. gewoon uit de kom.

ronnie: geen uithouding, geen techniek
ramon weet waar hij moet slagen..

ronnie heeft de conditie niet om door te gaan.

daar in tegen ramon traint natuurlijk op stoot kracht en precizie etc waar ron natuurlijk niet doet.

ronnie zou alleen kunnen winnen puur op kracht en dat valt ook te discussieren want we hebben het hier wel over stoot kracht en ik denk dat van ramon nog harder is.

Ronnie wint het niet op stootkracht, hij heeft de snelheid er niet voor. Hij zou het meer moeten hebben van worsteltechnieken.

wat nou als ronnie omver pleurt en boksventje komt eronder te liggen?

Ronnie wint het niet op stootkracht, hij heeft de snelheid er niet voor. Hij zou het meer moeten hebben van worsteltechnieken.

haha als je geen worstelskills heb bak je er niks van op de grond.

ik heb in vechtkampen gezeten en grondvechten is het meest slopende wat er is.

Terug
Naar boven