MuscleMeat

Ronnie Coleman vs Ramon Dekkers

Peiling Peiling Wie?

• Totaal stemmers
    113
ik veronderstel dat hij toch wel degelijk zn mannetje zal kunnen staan,gezien hij politie-agent is in t dagelijks leven

Chief_Wiggum.png

Ik kan niets anders zeggen dan dat ik extreem veel bewondering heb voor beide atleten.

Mooi om die oude filmpjes van Ramon Dekkers ook weer eens terug te zien. Wat was die kerel een keiharde vechtmachine.

Dit is appels met peren vergelijken, maar toch denk ik dat Ramon Dekkers wint al is het alleen al op uithoudings vermogen.

In een vechtsport moet je constant klappen incasseren, en door de jaren heen wordt je daar gewoon hard van.

Ronnie zou best hard kunnen slaan, en ik ben er dan ook wel van overtuigd als Ronnie 1x vol uit weet te halen naar Ramon dat ie neer gaat. Maar het lijkt mij meer dat die kleine hit en run acties gaat uitvoeren waardoor Ronnie helemaal uitgeput raakt. En dan is het over en uit.

zou het eerlijk gezegd niet weten. dit is wel een uiterste vergelijking van brute kracht tegen techniek.

Btw hier een voorbeeld van hoe gevaarlijk massa + brute kracht kan zijn, anabolen monster Bob Sapp tegen Ernesto Hoost. Sapp heeft totaal geen skills, maar wint hier toch van Hoost :)

http://www.youtube.com/watch?v=9MtjfKlRHYE

:roflol: heb je nog meer van dit soort vreemde vergelijkingen?
Bob Sapp en Ronnie Coleman vergelijken slaat nergens op.

:roflol: heb je nog meer van dit soort vreemde vergelijkingen?
Bob Sapp en Ronnie Coleman vergelijken slaat nergens op.

Hoezo niet??

Allebei erg sterk. We weten natuurlijk niet of big Ron kan knokken, Sapp kan het iig niet. Maar Sapp heeft wel het voordeel tov Coleman dat hij lang is.

Maar OT: een pro- vechter tegen een bb-er. De vechter wint, no doubt about it!! Tenzij...............net zoals bij Hoost toentertijd angst de overhand krijgt. Hoost was bang voor Sapp, daarom verloor ie de wedstrijd.

• Topic Starter Topic Starter
Haha sapp met coleman vergelijken.. Hij had dan niet de beste vechtskills maar hij vocht wel op redelijk hoog niveau. En om nou een bodybuilder ermee te vergelijken is wel erg kortzichtig, zo van massa=massa.

Kijk als je een goeie vechter bent en ook groot en gespierd dan is dat mooi meegenomen, maar als je niet kan vechten is het waardeloos tegen een goeie thaiboxer die de helft minder weegt.

misschien als ronnie gelijk bovenop dekker gaat zitten dat het dan lukt
maar anders no way .
het is ook geen vergelijking

Ronnie eet hem als ontbijd

Aight!

---------- Toegevoegd om 10:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:50 ----------

Haha sapp met coleman vergelijken.. Hij had dan niet de beste vechtskills maar hij vocht wel op redelijk hoog niveau. En om nou een bodybuilder ermee te vergelijken is wel erg kortzichtig, zo van massa=massa.

Kijk als je een goeie vechter bent en ook groot en gespierd dan is dat mooi meegenomen, maar als je niet kan vechten is het waardeloos tegen een goeie thaiboxer die de helft minder weegt.

Hoezo het zijn allebei lompe steroid massa monsters, en ze hebben allebei geen vecht achtergrond. Sapp was misschien net een half jaar bezig met k1, daarvoor was hij een american football speler.

Haha wat een discussie. Dat je jezelf al bezig houdt met zo'n vragen is al erg. Dat je dan nog eens denkt dat je Ronnieheld zou winnen van een pro kickbokser is nog erger.

• Topic Starter Topic Starter
Haha wat een discussie. Dat je jezelf al bezig houdt met zo'n vragen is al erg. Dat je dan nog eens denkt dat je Ronnieheld zou winnen van een pro kickbokser is nog erger.

Dat is nog het ergste. Het is gewoon bijna 50-50 in de stemmen en volgens mij zijn de Ronnie stemmers nog serieus ook :roflol:

Terug
Naar boven