AndroidHealthClinic

Ronnie Coleman vs Ramon Dekkers

Peiling Peiling Wie?

• Totaal stemmers
    113
  • Topic Starter Topic Starter
haha als je geen worstelskills heb bak je er niks van op de grond.

ik heb in vechtkampen gezeten en grondvechten is het meest slopende wat er is.

Met worstelen gaat Ramon het echt niet redden hoor. Ronnie gaat erop liggen, of breekt ff zijn armen of benen en het is afgelopen.

Non discussie. Ramon zal natuurlijk elk gevecht winnen, zowel in de ring als op straat.

En Ronny zal op zijn beurt elke bb wedstrijd winnen.

Appels en peren dit.

Tegen een zwaargewicht bokser is Ronnie sowieso kansloos, maar tegen een mannetje van 60kg?

wat een bagger topic..

Tegen een zwaargewicht bokser is Ronnie sowieso kansloos, maar tegen een mannetje van 60kg?

Heb je wel es een goeie dreun voor je bek gehad van een goede bokser?Ongeacht wel lichaamsgewicht die bokser heeft?
Daar komt bij dat grote spieren niet gelijk staan aan een cast iron jaw!

Met worstelen gaat Ramon het echt niet redden hoor. Ronnie gaat erop liggen, of breekt ff zijn armen of benen en het is afgelopen.

Haha Ronnie krijgt niet eens de kans om op hem te gaan liggen :roflol: 1 tikje en die Ronnie ligt op de grond.

Zo'n massa werkt juist tegen met vechten.

---------- Toegevoegd om 22:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:11 ----------

reageer dan niet. dit is een dbb discussie topic.

Ronnie coleman trekt zn kop eraf man :roflol:

Ramon slaat hem binnen no time nokkie. Helemaal in een straatgevecht (zonder gloves) begrijp niet dat mensen hier aan twijfelen. The Diamond is een geslepen vechtermachine. Die gast heeft in Thailand in hun land met hun regels (ellebogen) de een na de ander k.o gehit.

Maar het is sowieso een rare vergelijking slaat inderdaad helemaal nergens op.

Maar het is sowieso een rare vergelijking slaat inderdaad helemaal nergens op.

Ik heb dit geopend omdat er mensen in een ander topic beweerden dat een 110kg+ massamonster altijd wint in een kroegengevecht van een 70kg vechtertje, ongeacht zijn skills.

Dus ik heb nog meer het uiterste gepakt. 140kg brutale massa vor een 60kg ecto :roflol:

---------- Toegevoegd om 22:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:22 ----------

Zo hoog komt hij niet bij Ronnie . Daarbij denk ik dat Ronnie niet veel pijn heeft na een tikje van een 60 kilo superdude.

Haha ronnie is maar 1,77 ofzo. Ramon 1,72.

En Ramon een superdude noemen... :roflol:

ik denk dat je sneldheid hebt en een goede traptechniek dat iedereen ronnie dermee wel baas kan.

Waar staat hij als hij je niet kan raken, en telkens harde stampen tegen zen hoofd krijgt die hij niet kan verweren.

goei filmpje trouwens xtra

Terug
Naar boven