XXL Nutrition

Ronnie Coleman vs Ramon Dekkers

Peiling Peiling Wie?

• Totaal stemmers
    113
doet die download het nog? zeker ff checken..

• Topic Starter Topic Starter
:roflol:doh @ Cutler (voor de zoveelste keer)

Het is een feit dat in de prakijk de grote jongen wint van de kleine jongen tijdens bijvoorbeeld een kroegevecht.

Mensen die zeggen dat een 70kg ecto met vechtskilzzz beter is dan een heavyweight bodybuilder, zeggen dat enkel om hun eigen ectolichaam op te hemelen zodat ze niet hoeven te huilen als ze in de spiegel kijken.

:roflol:

ronnie zou alleen kunnen winnen puur op kracht en dat valt ook te discussieren want we hebben het hier wel over stoot kracht en ik denk dat van ramon nog harder is.

Als iemand van 140 kilo een stoot geeft en deze zet zijn gewicht erachter dan gaat iemand van 70 met techniek echt niet harder slaan hoor.

Ramon rent rondjes om hem heen..!

Als iemand van 140 kilo een stoot geeft en deze zet zijn gewicht erachter dan gaat iemand van 70 met techniek echt niet harder slaan hoor.

Haha wat een topic weer, wat denk je nu zelf dat coleman harder kan stoten dan ramon. Ramon eet coleman op ongeacht in de ring, kroeg speelt geen rol.

Bodybuilders zitten er niet op te wachten om krassen op te lopen op de plaat waar ze met bloed, zweet en tranen aan hebben gewerkt. Ijdele baby's zijn het en PRO's hebben allen zo'n beetje een long emfyseem gezien ze hijgen als een stoommachine.

De met HIV besmette 20er die 60 kilo weegt, een k*t jeugd heeft gehad, een complete schijt aan alles mentaliteit en een dolk draagt is de sterkste in openbare ruimtes, face it. Vechtsport zegt verder ook geen moer.

Ramon Dekkers natuurlijk, Coleman kan nogeens 100 meter hardlopen en dan stort dat kolossale lichaam ter aarde.
Een paar loeiharde lowkicks op die opgeblazen kuiten en dat 'hele bouwwerk' klapt inelkaar.

Vechtsport zegt verder ook geen moer.

Geen moer is ook overdreven. Een pro wil je niet mee straatvechten.

Maar een simpele "hobby kickboxer" tegen een doorgedraaide straatvechter is inderdaad andere koek, onvoorspelbaar.

Feit is gewoon dat gewicht niet veel zegt. Tenzij je het hebt over een 100kg pro kickboxer tegen een 60kg, maar dan speelt lengte ook een rol (reach).

Kroeggevecht wint Ronnie. Op straat wint Ramon.

@ Cutler.

Ik heb op mr Dekkers gestemd, persoonlijke favo hier in Breda haha. Buiten dat is het gewoon een driftkikker die zeer goed kan vechten.

Maar je trekt mijn stelling totaal uit verband. Als je mijn stelling nog steeds begrijpt stel ik voor dat je vanavond in de lokale br33z3rtent ruzie gaat zoeken met iemand die 2x zo zweer is als dat jij bent (= dus 100kg). Dan snap je wat ik bedoel met klein VS groot.

sinds ik kai greene heb zien schaduwboksen heb ik geen vertrouwen meer in de vechtcapaciteiten van bb'ers. Ramon Dekkers dus.

In een kroeg zal Ronnie winnen... gewoonweg omdat de ruimte beperkt is en die blanke ethiopier geen bewegingsruimte heeft en dus geen kant op kan.

Op straat zijn de rollen omgedraaid. Ramon draait 10 rondjes rond Ronnie, voordat ronnie ook maar een stap gezet heeft. En na 2 stappen valt ie met een falend hart tegen de grond en heeft Ramon gewonnen!

In een kroeg zal Ronnie winnen... gewoonweg omdat de ruimte beperkt is en die blanke ethiopier geen bewegingsruimte heeft en dus geen kant op kan.

Op straat zijn de rollen omgedraaid. Ramon draait 10 rondjes rond Ronnie, voordat ronnie ook maar een stap gezet heeft. En na 2 stappen valt ie met een falend hart tegen de grond en heeft Ramon gewonnen!

Waarom moet hij zoveel bewegingsruimte hebben dan? 1x uithalen en het is gedaan.
Daarbij denk ik eerder dat de ruimte in een kroeg nadelig is voor ronnie, hij neemt meer ruimte in beslag :D

Ronnie Coleman in een kroeg:rolleyes:. Wat moet hij uberhaupt in een kroeg.

MT is nou juist een van de vechtsporten die ook erg effectief met weinig bewegingsruimte. Knieën en ellebogen komen erg hard aan.

Daarnaast zegt het aantal kg niet zo veel. Techniek is veel belangrijker. Techniek zorgt ervoor dat je maximale stootkracht kan genereren. Veel mensen die net beginnen met boksen of nog nooit gebokst hebben stoten vaak vooral uitsluitend met armkracht. Iemand als Ramon gebruikt zijn hele lichaam.

Grappige shit, Ramon is 1 van de weinige die gezegend is met een slag en trapkracht van een zwaargewicht als 'klein' mannetje... ;)

Terug
Naar boven