XXL Nutrition

Ronnie Coleman vs Ramon Dekkers

Peiling Peiling Wie?

• Totaal stemmers
    113
Ronnie hoeft alleen maar met zijn creditcard te wapperen.

Coleman smijt hem de lucht in en roept 'yeah buddy! light weight!'

Hangt er vanaf hoe goed ronnie kan vechten met zijn politie-achtergrond. Als Ronnie gebokst/geworsteld heeft, ookal is het op een laag niveau, dan gaat Ramon het heel moeilijk krijgen. Als Ronnie totaal geen vechtsportervaring heeft dan is hij uiteraard kansloos.

Ligt aan de letal skills en de locatie. Als het op een drukke locatie is, zoals de kroeg, wint Ronnie. Als het op een open locatie is, bijv in park, dan wint de ander.

• Topic Starter Topic Starter
Hangt er vanaf hoe goed ronnie kan vechten met zijn politie-achtergrond. Als Ronnie gebokst/geworsteld heeft, ookal is het op een laag niveau, dan gaat Ramon het heel moeilijk krijgen. Als Ronnie totaal geen vechtsportervaring heeft dan is hij uiteraard kansloos.

Iemand die op laag niveau vecht kan je niet vergelijken met een pro. Sowieso werken zijn spieren tegen in een gevecht.

Ronnie natuurlijk zonder twijfel.

Wat moet zo'n minuscuul kickboxertje nou.

Ronnie pakt hem vast en het is afgelopen

Ik zou overigens van allebei winnen waarschijnlijk

Tuurlijk maak ik geen grapje. Een kickbokser kan alleen maar kickboksen. Zogauw ze op de grond belanden of ronnie kan hem vastpakken is het afgelopen.

Hoe krijgt hij hem op de grond? Het zal eerder andersom zijn met Ramon zijn snelheid.

En je hebt geen idee hoe zwaar grondvechten/worstelen is, een bodybuilder is daar ook kansloos.

Ronnie zou alleen kunnen winnen als hij onopvalled Ramon van achter bij zijn keel pakt ofzo :roflol:

en " Een kickbokser kan alleen maar kickboksen" ... een bodybuilder kan alleen ijzeren dingen optillen, dus ik snap je punt niet.

Laatst bewerkt:
Ik weet precies hoe zwaar grondvechten is, heb zelf jaren gejudoot en nog een jaar MMA gedaan.

Als je ergens voordeel met je gewicht/kracht kunt behalen is het op de grond wel.
Als je ergens niks aan snelle trapjes en stootjes hebt is het op de grond wel.

Ik weet precies hoe zwaar grondvechten is, heb zelf jaren gejudoot en nog een jaar MMA gedaan.

Als je ergens voordeel met je gewicht/kracht kunt behalen is het op de grond wel.
Als je ergens niks aan snelle trapjes en stootjes hebt is het op de grond wel.

Ja ok maar gewicht is ook niet alles, als je geen ervaring hebt en zo stijf als een hark bent dan kun je op de grond ook niks, plus hij zal ook zo buiten adem zijn.

Ronnie natuurlijk zonder twijfel.

Wat moet zo'n minuscuul kickboxertje nou.

Ronnie pakt hem vast en het is afgelopen

Ik zou overigens van allebei winnen waarschijnlijk
???:rolleyes:

---------- Toegevoegd om 16:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:38 ----------

als coleman dat gastje in zn handen geeft is het afgelopen met dat boksertje van 60kg:rolleyes:

Ramon dekkers heeft ook een aantal mma wedstrijden gedraaid.
Ik blijf toch bij mijn standpunt ;) 2,5kg zoveel lichaamsgewicht daar begin je gewoon niks tegen, wat voor technieken je ook in huis hebt. Alsof Dekkers het voor elkaar zou krijgen Ronnie in een armklem te houden ofzo..

Maarja het blijft speculeren :p

Ik blijf toch bij mijn standpunt ;) 2,5kg zoveel lichaamsgewicht daar begin je gewoon niks tegen, wat voor technieken je ook in huis hebt. Alsof Dekkers het voor elkaar zou krijgen Ronnie in een armklem te houden ofzo..

Idd, hoe meer kracht je hebt hoe makkelijker het is om een come along tegen te houden.

Dan nog, in een kroeg ofzo, Ramon geeft 1 jab op zijn kin en Ronnie ligt op de grond. Als Ronnie 1 klap op Ramon zijn gezicht geeft zal het niet veel effect hebben.

Terug
Naar boven