Masters
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 342
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 11%
Yeah right.. Ramon op 60kg is kansloos tegen een zwaargewicht van 100kg.
haha idd. De kans dat ie die wint is bijna 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Yeah right.. Ramon op 60kg is kansloos tegen een zwaargewicht van 100kg.
Hangt er vanaf hoe goed ronnie kan vechten met zijn politie-achtergrond. Als Ronnie gebokst/geworsteld heeft, ookal is het op een laag niveau, dan gaat Ramon het heel moeilijk krijgen. Als Ronnie totaal geen vechtsportervaring heeft dan is hij uiteraard kansloos.
Ronnie natuurlijk zonder twijfel.
Wat moet zo'n minuscuul kickboxertje nou.
Ronnie pakt hem vast en het is afgelopen
je maakt een grapje hoop ik, of meen je dit serieus 
Tuurlijk maak ik geen grapje. Een kickbokser kan alleen maar kickboksen. Zogauw ze op de grond belanden of ronnie kan hem vastpakken is het afgelopen.je maakt een grapje hoop ik, of meen je dit serieus
![]()
Tuurlijk maak ik geen grapje. Een kickbokser kan alleen maar kickboksen. Zogauw ze op de grond belanden of ronnie kan hem vastpakken is het afgelopen.

Ik weet precies hoe zwaar grondvechten is, heb zelf jaren gejudoot en nog een jaar MMA gedaan.
Als je ergens voordeel met je gewicht/kracht kunt behalen is het op de grond wel.
Als je ergens niks aan snelle trapjes en stootjes hebt is het op de grond wel.
Ronnie natuurlijk zonder twijfel.
Wat moet zo'n minuscuul kickboxertje nou.
Ronnie pakt hem vast en het is afgelopen
Ik zou overigens van allebei winnen waarschijnlijk

Tuurlijk maak ik geen grapje. Een kickbokser kan alleen maar kickboksen. Zogauw ze op de grond belanden of ronnie kan hem vastpakken is het afgelopen.
Ik blijf toch bij mijn standpuntRamon dekkers heeft ook een aantal mma wedstrijden gedraaid.
2,5kg zoveel lichaamsgewicht daar begin je gewoon niks tegen, wat voor technieken je ook in huis hebt. Alsof Dekkers het voor elkaar zou krijgen Ronnie in een armklem te houden ofzo..
Ik blijf toch bij mijn standpunt2,5kg zoveel lichaamsgewicht daar begin je gewoon niks tegen, wat voor technieken je ook in huis hebt. Alsof Dekkers het voor elkaar zou krijgen Ronnie in een armklem te houden ofzo..
Maarja het blijft speculeren![]()
Ik blijf toch bij mijn standpunt2,5kg zoveel lichaamsgewicht daar begin je gewoon niks tegen, wat voor technieken je ook in huis hebt. Alsof Dekkers het voor elkaar zou krijgen Ronnie in een armklem te houden ofzo..
Maarja het blijft speculeren![]()