MuscleMeat

Ronnie Coleman vs Ramon Dekkers

Peiling Peiling Wie?

• Totaal stemmers
    113
  • Topic Starter Topic Starter
ookal raakt hij ronnie vol erg veel zal het hem niet doen..mits hij niet in de balls of het hoofd geraakt word dan

---------- Toegevoegd om 20:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:50 ----------

Als je met de verkeerde techniek slaat dan heb je er nog niks aan. Om dit nou met een bus en een auto te vergelijken :rolleyes:

---------- Toegevoegd om 19:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:20 ----------

Hij hoeft ook niet te slaan.. hij pakt hem en klemt hem tussen zijn 70 cm armen en wurgt hem de dood in:rolleyes:

heb het zovaak zien gebeuren als er weereens een 60kg kickboxer door de uitsmijter eruit word gezet:)

Haha zovaak ja.. En zo iemand wat jij dan zogenaamd ziet is geen Ramon Dekkers dus aan die bewering heb je ook niks..

En jij wilt dus jij wilt zeggen dat een leverstoot, maagstoot of low/highkick van een pro kickboxer niet veel uithaalt bij een pro bodybuilder? :roflol:

ronnie slaat in totaal 3x;
2x mis en 1 keer sT achterover.

Haha geweldig dat mensen serieus denken dat een bodybuilder ook maar iets kan tegen een figuur als Ramon Dekkers. Ook al is het een kroeg, dan heeft Ramon sowieso voordeel omdat Ronnie klem komt te zitten tussen de bar en de muur.

Had niet gedacht dat er mensen zo serieus in hem geloven :roflol:

Haha geweldig dat mensen serieus denken dat een bodybuilder ook maar iets kan tegen een figuur als Ramon Dekkers. Ook al is het een kroeg, dan heeft Ramon sowieso voordeel omdat Ronnie klem komt te zitten tussen de bar en de muur.

Had niet gedacht dat er mensen zo serieus in hem geloven :roflol:

Ik heb zelf ook op Ramon gestemd.

Maar in een barfight, gaat het toch om die effectiviteit van de stoot. Dat kleine beetje massa dat Ramon heeft kan dan nog zo goed geplaatst zjin, maar 1 tik van Ronnie en hij gaat neer.

Misschien moet je eens achter je computer vandaan komen en eens gaan stappen..en de realiteit onder ogen zien.

Overigens(!) ben ik er van overtuigd dat een beetje vechter wint van een massamonkey als hij de ruimte krijgt. Dan heeft de beste man een betere dekking, betere plaatsing van kicks etc etc.
Maar in closecombat (overvolle kroeg), dan wint de massamonkey.

Tot slot vind ik de vergelijking van Ramon VS Ronnie , het ene uiterste vergelijken met het andere uiterste.

Haha de realiteit onder ogen zien.. alsof ik nooit opstap ga.

Zie jij dan zovaak pro kickboxers tegen bodybuilders vechten?

Jij hebt het zeker over een magere ventje vs een brede, met amper of geen vechtsport achtergrond,dan is een ander verhaal ja. Maar er wordt beweerd dat gewicht superieur is.

En geloof jij werkelijk dat 1 tik van Ronnie iets doet? A hij is niet gemaakt om te slaan, B Ramon is gewend veel en harde klappen te krijgen.

En geloof jij werkelijk dat 1 tik van Ronnie iets doet? A hij is niet gemaakt om te slaan, B Ramon is gewend veel en harde klappen te krijgen.

Hij is zeker wel gewend om veel en harde klappen te krijgen, maar wel allemaal in een bepaalde gewichtsklasse. ;)

Haha je hebt duidelijk nooit aan vechtsport gedaan.

"een beetje op boksles".. man die spieren werken alleen maar averechts, er is wel meer voor nodig dan een beetje de basistechnieken kennen. Alsof je ook maar iets hebt aan zulke dikke armen. Ronnie kan alleen gewichten optillen en aan machines trekken maar vechten is andere koek.

Als Ramon 1 goeie lowkick geeft breekt Ronnie zijn been in 2 stukken.

:roflol::windup:

Haha de realiteit onder ogen zien.. alsof ik nooit opstap ga.

Zie jij dan zovaak pro kickboxers tegen bodybuilders vechten?

Jij hebt het zeker over een magere ventje vs een brede, met amper of geen vechtsport achtergrond,dan is een ander verhaal ja. Maar er wordt beweerd dat gewicht superieur is.

Ik relativeer het alleen.
Overigens ben ik niet begonnen met de vergelijking ProKickbokser VS Bodybuilder.

Ik wilde enkel zeggen dat Massa wint in een kroeggevecht.

Ronnie is niet gemaakt om te slaan, neemt niet weg dat een klap van hem pijnlijk/effectief is :roflol:

Een breekijzer is ook niet gemaakt om schedels te breken, en toch kan het :eek:

Gaat nergens over maar goed...

Idd Ronnie is niet gemaakt om te slaan, neemt niet weg dat een klap van hem behoorlijk
schade aan zal richten (inc zn eigen vuist)

Dekkers zal waarschijnlijk 3-4 slagen/trappen kunnen geven in de zelfde tijd als ronnie 1-2 dan moet die Ronnie al neer hebben.. zo niet, heeft die een probleem...
zn slag gaat idd dwars je dekking heen. Hangt dr dus denk ik vanaf hoeveel coleman kan hebben... aangezien die ook politie agent is/was lijkt me dat die wel wat ervaring heeft.. al betwijfel ik of iemand ooit het lef heeft gehad om met hem op de vuist te gaan zonder wapens.... (foto;s zeggen niks... als je een Pro als coleman hebt gezien in het echt denk je dr anders over)

Op de grond zou dekkers het wel eens moeilijk kunnen krijgen..
tuurlijk hij is veel sneller... en ronnie is niet lenig.. maar krijg die arm van hem maar eens op zn rug... qwa kracht red dekkers het nerver nooit niet.. en denk dat het aardig moeilijk is die dikke klauwen van ronnie vast te houden... daar zet je niet zo ff je hand omheen.

Hij is zeker wel gewend om veel en harde klappen te krijgen, maar wel allemaal in een bepaalde gewichtsklasse. ;)

En die klappen komen niet hard aan? Ronnie is helemaal niks gewend op dat gebied. Als Ronnie 1x uithaalt scheuren zijn spieren af.

Hij is gemaakt om zo te staan, wijkt hij er veel vanaf dan krijgt hij blessures:

bodybuilder.jpg

Oke dus 140kg ofzo? vs 60-65kg.

Naar aanleiding van de discussies die gaande zijn.

Situatie is een straatgevecht of in de kroeg.
Volgens mijn Ronnie. Ik denk dat Ramon 20 pilsjes drinkt hij niet meer kan met zijn 60kg. :rolleyes:

Waarom zulke vergelijking maken. Of van die loze opmerkingen van je kunt beter gaan kickboxen ipv krachttraining te doen, dan slaag je sneller iemand neer.. wtf ?

Volgens mijn Ronnie. Ik denk dat Ramon 20 pilsjes drinkt hij niet meer kan met zijn 60kg. :rolleyes:

Waarom zulke vergelijking maken. Of van die loze opmerkingen van je kunt beter gaan kickboxen ipv krachttraining te doen, dan slaag je sneller iemand neer.. wtf ?

denk dat coleman het na 2-3 pilsjes het al voor gezien houd... dekkers idem

En die klappen komen niet hard aan? Ronnie is helemaal niks gewend op dat gebied. Als Ronnie 1x uithaalt scheuren zijn spieren af.

Waarom denk je dat er verschil wordt gemaakt in gewicht? Ik zeg trouwens niet dat Ramon kansloos is, ik vind het een hele mooie vechter om te zien. En je hebt gelijk dat Ronnie waarschijnlijk niet gewend is om te vechten. Maar ik denk dat je het gewichtsverschil nogal onderschat.

Ik zou zelf in elk geval niet graag een knal krijgen van iemand die 140 KG weegt. Maar ja, van Ramon zou ik dan ook weer geen knal willen krijgen. :D

Ron gaat gewoon op hem liggen dan is het klaar.

Ik zie trouwens dat hij 72kg is.

Dat maakt het een stuk duidelijker dat Ronnie een peuleschil is voor hem :D

Ron gaat gewoon op hem liggen dan is het klaar.

Sure, en als iemand 17 keer zo snel is en rondjes om je heen draait terwijl die je kop verrot slaat, ga je "gewoon op hem liggen". Hoe wil je dat doen?

OT: Ramon wint uiteraard, maar de vergelijking slaat nergens op. Ramon is een vechter, Ronnie een BBer. Je vraagt toch ook niet wie er wint als een wielrenner en een tennisser tegen elkaar gaan tennisen?

Ik blijf toch bij mijn standpunt ;) 2,5kg zoveel lichaamsgewicht daar begin je gewoon niks tegen, wat voor technieken je ook in huis hebt. Alsof Dekkers het voor elkaar zou krijgen Ronnie in een armklem te houden ofzo..

Maarja het blijft speculeren :p
Mighty mo
1.85 m (6 ft 1 in)
Weight 133 kg (290 lb; 20.9 st)

Kaoklai
1.80 m (5 ft 11 in)
Weight 80 kg (180 lb; 13 st)
Bob sapp
1.96 m (6 ft 5 in)
Weight 155 kg (340 lb; 24.4 st)
peter aerts
1.92 m (6 ft 3+1⁄2 in)