AndroidHealthClinic

Ron's log

Bezoekers in dit topic

Zo, net weer lekker getraind. Ik heb de laatste 6 weken weinig kunnen doen daar ik genoodzaakt was mijn huis op te schilderen incl. 2 dakkapellen.
Toch ben ik er niet op achteruit gegaan, zit nog op hetzelfde [lage] niveau. Begonnen afgelopen november ben ik dik tevreden waar ik nu sta. Nog 3 weken met dezelfde gewichten doorgaan en dan in juli op vakantie. Op 1 augustus weer een nieuwe start en zien wat progressie te boeken de volgende 11 maanden. Dat moet wel lukken als ik heel blijf!
 
Ik heb alle symptonen van een tennisarm. Loop er al 3 maanden mee en zal toch naar de dokter moeten denk ik. Ik kan sommige oefeningen nog wel doen maar met minder
gewicht. Ik baal er wel van. Ik weet ook niet hoe ik er aan kom, ik tennis niet en het is ook niet in 1 keer erin geschoten of zo?
 
  • Like
Waarderingen: Inb4
Hoera, net de '1 jaar lid trofee' ontvangen. Daar drink er 1 op. Of 2.
 
Halve bak kwark 250gr = 20gr Eiwit

2 eieren gekookt = 26gr Eiwit

3 bolletjes brood = 15,5gr Eiwit

50gr pindakaas = 13gr Eiwit

1 bal gehakt van kipfilet plm 200gr = 60gr Eiwit

Aardappelen gekookt 150 gram = 3gr Eiwit

Potje sperciebonen 180gr = 3gr Eiwit

Blikje tonijn op water = 39gr Eiwit

Koffie met melk 9X = 6,3gr Eiwit

-----------------------

196. 8 gram

Whey 1X30gr 24 gram Eiwit

----------------------

Totaal 220,8 Gram eiwit
 
Wat zijn je huidige stats (gewicht en VP)? Specifieke doelen dit jaar?
 
97kg Vetpercentage weet ik niet. Ik heb geen specifiek doel. Train 6 dagen in de week maar door blessure aan onderarm kan ik sommige oefeningen niet doen.
Gaat wel weer de goede kant op.
Uiteindelijk moet ik straks/zomer tussen de 93 en 94kg zitten.
 
DIY Bench Support Rack

Aangezien er geen support steunen aan mijn bankdruk bankje kunnen heb ik zelf maar wat in elkaar geflanst. Werkt prima, voor mij tenminste.

Support rack 002.JPG Support rack 003.JPG

Van hout en hoekijzers van de Action.
 
Trage vooruitgang :).
Bij gelijk gewicht in 1 jaar borst van 111 naar 114 en biceps van 39 naar 40. :D

Is ook de moeite niet. Moet dit jaar toch nog wel wat bij. En middel 108, moet ook nog richting de 100. Dat wordt FF cutten over een maand of 2..
 
Ook ambitie voor een sixpack? :p
 
96.9 kg. Moeten nog wat kilos af maar ben nog niet aan het cutten

foto 002.JPG


foto 003.JPG
 
Dooie boel op de vrijdag. Ik ga maar FF een uurtje trainen. Ik post mijn stats niet want wij oudjes worden toch niet geloofd :D
 
Iron Warrior :cool:
 
Mensen zeggen dat ik flink ben afgevallen alleen mijn weegschaal bevestigd dit niet. Het is eigenlijk wel een compliment, heb minder vet en meer spieren alleen dat 'meer spieren' zien zij niet. :)
 
Wegens lichte rugklachten mijn bankdruk bankje iets op incline gezet, Mijn rug is er niet op gebouwd om hol te trekken tijdens benchen. Ik heb een te
rechte rug. Ook leg ik een schijf onder mijn voeten zodat die iets hoger staan. Dit alles helpt wel. Ook met cutten begonnen, nu 1.3 kg kwijt nog plm 2.5 te gaan en dan
maar verder kijken.
 
Cutten is Kut. Ik zwabber een beetje heen en weer maar val toch wel af. Als ik naar eten kijk kom ik al aan volgens mij.
95.8 KG nu, nog 2.5 kg te gaan. Ik heb wel nauwelijks krachtverlies, dat valt me reuze mee, een voordeel van langzaam afvallen.
 
95.2 Kg 111-105-101

Die 105 moet zeker 100 of minder worden, eerder stop ik niet met Cutten. Geen spoor van een sixpack overigens. :D
 
ABS trainen is HOT. Vroeger zeiden ze dat het geen enkele zin had maar ik zie het toch geregeld op dit forum. :)
Dus maar Hanging Knee Raises toegevoegd 4X10 Baat het niet dan schaadt het niet.
 
ABS trainen is HOT. Vroeger zeiden ze dat het geen enkele zin had maar ik zie het toch geregeld op dit forum. :)
Dus maar Hanging Knee Raises toegevoegd 4X10 Baat het niet dan schaadt het niet.
Zeker doen...ook voor je core ....als je kan eod
 
Back
Naar boven