XXL Nutrition

Rooke's log : Disaster recovery

• Topic Starter Topic Starter
Vandaag om 1345 wordt ie getrokken dus trainen/eten deze week kan ik vergeten.

sterkte!

Balen man, een opgezwolte bek.

En lig je al spaced out, op de bank te creperen?

Nee:mad:

Het schijnt dus sinds 2 maanden de regel te zijn om eerst op consult te komen en daarna pas te trekken :mad::mad: Zit nu dus het hele weekend met een zere bek! Maandag worden links onder en boven getrokken.

Fok!
Pijn is nog erger het hele weekend!

Ben jij dit jaar niet lief geweest? De Sint is blijkbaar niet erg aardig voor jou.

Sterkte.

Er is altijd nog erwtensoep, bruine bonensoep, kippensoep, rundvleessoep, champignonnensoep, uiensoep, groentensoep, koninginnensoep, vissoep, linzensoep enz.

;)

Sterkte Rooky!

Sjemig, jij zit wel in de hoek waar de klappen valle kerol. Sterkte ermee!

jup, duidelijk niet lief geweest dit jaar...

Ik kom net terug van de kaakslager....viel tot 2x bijna flauw :roflol: Heeft volgens mij een goede 45 minuten in mn bek staan te rossen, maar ze zijn er wel uit :D
Eentje moest zelfs in stukken gezaagd worden met als opmerking 'oh, op de foto zag het er niet naar uit dat ie zo diep zat' :fire:

t*ring wat een horror verhalen weer... damn... en bij mij moet er ook nog een uit, en die zit ook facking diep.... ieuwwwwww

Ok je verstand ben je nu ook kwijt. Kun je weer domweg gaan knallen met de gewichten. ;)
Wanneer ga je weer beginnen?

ik heb geen klachten meer gehad na vorige week maandag.Maar mn huis orthopeed adviseert me nog wel om 2 weken rust te houden, daarna heb ik een week vakantie dus daarna ga ik weer rustig beginnen.

3 weken rust dus? :eek:

jup:) Misschien dat ik wel wat polsloze oefeningen doe maar cablerow,bor,rack pull laat ik nog even tot over 3 weken.

Je hebt toch last van je kiezen en niet je polsen?

Thnx man!ga ik zeker eens naar kijken

Goddamn wat een drama met die kies.

Ik heb hier al bijna een jaar een uitnodiging liggen voor het trekken van m'n verstandkiezen. Ik verzin iedere keer weer wat nieuws om het uit te stellen. :D

Terug
Naar boven