- Waardering
- 666
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hahahha brute photoshop skills in je album
Rug zit al een goede V in, borst is nog plat.
Probeer een goede mind-muscle connection te krijgen met die borst he.
Volgende keer een kleinere stap maken met deadlift, wat is je PR trouwens?
Keep it up bro,

een goede houding tijdens het benchen uiteraard, schouders tegen elkaar drukken zodat borst gespannen omhoog staat (rug uiteraard wel op bench houden)paintskillz jeweetzelluf
Kan je nagaan mn borst is volgens mij al 100% gegroeid. tov begin dit jaar.
Max staat op 150 1RM.
Ik moet benchen leuk gaan vinden![]()
thnx beest.gister wel stiekum een pull up gedaan voor de biceps pompje vind je training zelf niet zo bijzonder.. ik vind 'm goed. en je rug zat goed vol, daar doen we het voor![]()

Bench failde ik omdat ik als de dood voor mn schouder ben...inderdaad borst vooruit en schouders plat.een goede houding tijdens het benchen uiteraard, schouders tegen elkaar drukken zodat borst gespannen omhoog staat (rug uiteraard wel op bench houden)
als borst achterloopt, waarom niet chestdips toevoegen? Goed diep doorzakken....thnx beest.gister wel stiekum een pull up gedaan voor de biceps pomp
Bench failde ik omdat ik als de dood voor mn schouder ben...inderdaad borst vooruit en schouders plat.
Rooke, je log trekt allemaal vrouwtjes van middelbare leeftijd aan, wat is dat toch met jou![]()
hahaha voel me niet aangesproken hoor 
als borst achterloopt, waarom niet chestdips toevoegen? Goed diep doorzakken....
over 2 a 3 weken weer 
Rooke, je log trekt allemaal vrouwtjes van middelbare leeftijd aan, wat is dat toch met jou![]()
mss ben ik wel gewoon aardig

Nice guys finish last
Ik ga dat filmpje zeker ff checken, rond 13.30 weer trainen 
:d
nice guys finish lastik ga dat filmpje zeker ff checken, rond 13.30 weer trainen
![]()
Mag ik ook verzoekjes doen voor bepaalde DBB'ers in de hoofdrol?!QFT ....filmpies van frank de tank zijn altijd goede motivators.

Voeding is weer top
9:00
100 gr brinta 40gr whey
11:00
½ brinta cake ( 5 eieren , 50gr brinta, lepel pindakaas, noten en rozijnen)
14:00
½ brinta cake ( 5 eieren , 50gr brinta, lepel pindakaas, noten en rozijnen)
damn dat spul vult als een malle.
dat wil ik ook in mijn koeltasje....