AndroidHealthClinic

Rooke's trainingslog

Bezoekers in dit topic

zwaar geagiteerd door die fail op bench en squat gozer....;)text doet het anders over komen.

roid rage jwt :rolleyes:

Is ook onmogelijk via internet goed analyses of conclusies te trekken. Enige wat je wel eens kunt doen is vragen hoe iemand de oefening uitvoert of waar je op moet letten. Dat vind ik het mooie van dit forum, daar heb ik weer flink wat van geleerd. Het dwingt je om kritisch te zijn en af en toe weer eens in de boeken te duiken.

is ook wel zo , maar soms word sommige zo doorgeanalyseerd , dat ik weleens denk - jezus ga eens trainen mensen i.p.v zoveel te lullen ( algemeen bedoeld he ;) )

kijk jullie trainen samen - dat is anders - dan kun je samen de training doornemen + kijken wat er goed of fout ging + wat je de volgende keer gaat doen - simpel - dat soort dingen doe ik ook met mijn maatje


Maar je boekt vrijwel iedere training progressie, alleen de bench wilt nog niet helemaal lukken vanwege de angst die in je hoofd bleef hangen voor je schouders. Laatste setje nam je een goede mentale stap en voelde je niets meer aan je schouders. Die mentaliteit vasthouden en ervoor zorgen dat je de bench heerlijk gaat vinden.

yep ( ik weet het een kort antwoord ):)
 
Hehehe bij die bench had ik het over rooke, was niet bij jou van toepassing GS. :D
 
Rooke je bent lekker bezig man, houd zo vol en die bench komt wel, nothing to worry about. Vernietigende BOR!
 
zo morgen vrij :) LEkker goed eten en leren :D

Ik heb btw wat pictures in mn album gezet...mn rug gaat wederom lekker :)
 
Rug gaat lekker man! Wel sportief dat je ook die foto van jou naast wolf in je album zet ;)
 
je rug gaat nice kerel! very nice..
 
Sterke v-vorm bij je lats. Volgens mij doen de chins al goed hun werk. Borst is moeilijk te beoordelen vanuit die positie maar weet dat deze ook langzaam komt. :thumbs:
 
rug ziet er goed uit kerel

en grats on the PR's
 
je rug gaat nice kerel! very nice..

Sterke v-vorm bij je lats. Volgens mij doen de chins al goed hun werk. Borst is moeilijk te beoordelen vanuit die positie maar weet dat deze ook langzaam komt. :thumbs:

ja die v-vorm is best bizar vind ik zelf :)hoewel ik geen vorige foto heb van een latspread. Bij een FDB is mn bovenkant borst nu te onderscheiden dus het gaat de goeede kant op.
 
zo morgen vrij :) LEkker goed eten en leren :D

Ik heb btw wat pictures in mn album gezet...mn rug gaat wederom lekker :)

Ik kan je album niet zien? :( Of moet ik daarvoor een vriend zijn?


Je gaat lekker kerel. ;)
 
Ik ben de rotste niet :) en heb je een uitnodiging gestuurd voor toetreding.
 
ik kan hem ook niet zien , ik ben dan ook geen vriend he:)
 
Ik heb wederom over mijn hart gestreken en jou een uitnodiging gestuurd voor toetreding tot mijn exclusieve vriendengroep :)
 
Ik heb wederom over mijn hart gestreken en jou een uitnodiging gestuurd voor toetreding tot mijn exclusieve vriendengroep :)

Strijk nog eens over je hart, ik ben ook benieuwd. :D
 
bedankt vriend - tja ik ben zelf ook erg kieskeurig - in het dagelijks leven ook
 
bedankt vriend - tja ik ben zelf ook erg kieskeurig - in het dagelijks leven ook

that makes two of us :)

Hahhaa mn moeder is eindelijk opgehouden met zeuren over mn voeding:rolleyes: begint ze heel subtiel (gezien mn bulk gain) over fietsen en joggen op dagen dat ik niet train:p
 
Back
Naar boven