MuscleMeat

Rooke's trainingslog

Thanks kerel.

Rug ziet er goed uit, sterke V-vorm!

that makes two of us :)

Hahhaa mn moeder is eindelijk opgehouden met zeuren over mn voeding:rolleyes: begint ze heel subtiel (gezien mn bulk gain) over fietsen en joggen op dagen dat ik niet train:p

Moet je maar niet bij je ouders wonen!

Kun je niet bij mijn moeder gaan wonen? Mag jij haar leren hoe dat zit met eten, bewegen en afvallen... :p

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.143
Moet je maar niet bij je ouders wonen!

Kun je niet bij mijn moeder gaan wonen? Mag jij haar leren hoe dat zit met eten, bewegen en afvallen... :p

waar moet ik ander wonen dwarf?

Het heeft heeeeeel lang geduurd voordat het besef er was. Zeker toen ik vandaag mn kleding ging uitzoeken en tot de conclusie kwam dat ik 6 broeken niet meer aan kon. Haar reactie "moet je gewoon bewaren voor als je stopt"....:rolleyes: ik "heeft geen zin, het wordt alleen maar breder groter dus gooi maar weg".

waar moet ik ander wonen dwarf?

Het heeft heeeeeel lang geduurd voordat het besef er was. Zeker toen ik vandaag mn kleding ging uitzoeken en tot de conclusie kwam dat ik 6 broeken niet meer aan kon. Haar reactie "moet je gewoon bewaren voor als je stopt"....:rolleyes: ik "heeft geen zin, het wordt alleen maar breder groter dus gooi maar weg".

Op jezelf wonen?!

We kunnen trouwens handjes schudden: ik heb pas ook een berg broeken weggegooid omdat ze niet meer pasten. Ik moet een paar maten kleiner hebben ;)

• #2.145
Op jezelf wonen?!

We kunnen trouwens handjes schudden: ik heb pas ook een berg broeken weggegooid omdat ze niet meer pasten. Ik moet een paar maten kleiner hebben ;)

ik groter :)

Op mezelf ? zou niet weten waarom :o heb soms wel eens van die momenten waarop het handig zou zijn maar dit is lekker goedkoop. Zo houd ik ook nog beetje tijd over voor mn studie.

ik groter :)

Op mezelf ? zou niet weten waarom :o heb soms wel eens van die momenten waarop het handig zou zijn maar dit is lekker goedkoop. Zo houd ik ook nog beetje tijd over voor mn studie.
Oh ja - jij studeert nog... ;)
Na 10,5 jaar was ik daar wel klaar mee...

• #2.147
Oh ja - jij studeert nog... ;)
Na 10,5 jaar was ik daar wel klaar mee...

met studeren of ?

Zoals nu ook...heb heerlijk de tijd om mn boek Prince2 te lezen zodat ik daar een certificaatje voor kan halen, wat weer resulteert in 8 studiepunten vrijstelling. Woon jij dan al zo lang op jezelf?

met studeren of ?

Zoals nu ook...heb heerlijk de tijd om mn boek Prince2 te lezen zodat ik daar een certificaatje voor kan halen, wat weer resulteert in 8 studiepunten vrijstelling. Woon jij dan al zo lang op jezelf?

Ik heb eerst hbo gedaan, vervolgens wo en in totaal 10,5 jaar gestudeerd. Vol-tijd studeren houd ik voorlopig echt wel voor gezien!
En Prince2: die doe ik gewoon op m'n werk ;) (cursus al gevolgd, binnenkort alleen even een examen inplannen), net als ITIL en RUP - ook via m'n werk...
Ik woon sinds 2002 niet meer thuis, eerst op kamers, sinds 1,5 jaar samen met m'n vriend. (september 2008 huis gekocht, druk aan het klussen).
Ik liet 'm gisteren trouwens de Barbarian Powercage zien van ,met de melding dat ik zo eentje wil als ik ooit een homegym wil - en er zit er me eentje glazig aan te kijken! Priceless... :D

Ik heb eerst hbo gedaan, vervolgens wo en in totaal 10,5 jaar gestudeerd. Vol-tijd studeren houd ik voorlopig echt wel voor gezien!
En Prince2: die doe ik gewoon op m'n werk ;) (cursus al gevolgd, binnenkort alleen even een examen inplannen), net als ITIL en RUP - ook via m'n werk...
Ik woon sinds 2002 niet meer thuis, eerst op kamers, sinds 1,5 jaar samen met m'n vriend. (september 2008 huis gekocht, druk aan het klussen).
Ik liet 'm gisteren trouwens de Barbarian Powercage zien van ,met de melding dat ik zo eentje wil als ik ooit een homegym wil - en er zit er me eentje glazig aan te kijken! Priceless... :D
Een vrouw met sT... heerlijk. :D

• #2.151
zo'n vrouw wil ik ook :D

• #2.154
Vandaag voor het eerst in een maand of 14 echt vrij....dat resulteerde in minder eten (om de 3 uur ipv 2 uur) maar ook minder verbruikt. Dus ik werd om kwart voor 10 wakker :rolleyes:.... Eigenlijk heel de dag zin om te trainen, eigenlijk gewoon om wat te doen.
Tijdens DL was mn mindset compleet ****ed bij mn 1rm...durfde niet meer, bang voor blessure enzo.

Deadlift :
5x80
5x100
5x120
3x130
3x140
Fx155

MP :
5x30
5x35
5x40
3x45
3x50 alles zelf :D:D
1x57.5 spot

Pulldown :
5x60
5x70
5x75

Chin:

3xassisted
Pull up :
2xassisted
Chin :
2xassisted
2xassisted

com : redelijk...schrale troost was dat mn rug goed vol zat.

Lekkere training rooke, netjes die MP 3x50!

waarom ook gelijk die 155 , of had je al een keer 150 getrokken - 15 kg op de deadlift erbij is best veel , hoe voelde die 3 * 140 aan - dat is vast een richtlijn

• #2.157
waarom ook gelijk die 155 , of had je al een keer 150 getrokken - 15 kg op de deadlift erbij is best veel , hoe voelde die 3 * 140 aan - dat is vast een richtlijn

150 had ik al gedaan...en wist wel dat ik geen 3x 150 ging pakken. Tja die 3x140 gingen wel goed...maar mn hams killen me dan.

ik wil ook mijn deadlift gaan verhogen dan de 180 - ik denk dat ik mijn techniek iets moet gaan veranderen - ik kreeg een tip over een powerlifter koklyaev - zoek maar eens op

+1
Zijn laatste rep zat een hitch in, met wat stoten kreeg hij een lock. Toen zag ik ook al dat het lastig ging worden.

Ditmaal lag het helaas aan de techniek. Zag vanaf het begin dat Rooke weinig door zijn benen zakte en zijn heupen dus niet laag kon brengen. Dan moet je rug het werk doen. Gewicht sloeg ook steeds flink op de grond neer ipv een rustige drop. Vandaar ook het probleem bij de lock laatste set van 140kg. Je rug was helemaal kapot.

Volgende keer weer aan die techniek werken, maar geloof me je rug heeft volop werk gehad misschien zwaarder dan voorheen. Dus groei zal er zeker inzitten.

• #2.160
Door hitch heb ik geweldige spierpijn in mn traps...fatsoenlijk gewicht voor soort van shrug :D
Daarnaast had ik weer steken in mn rechterhamstring vanochtend bij het opstaan :( Maar wel eidelijk goede spierpijn in mn delts..Komt toch door die 57.5 dnek ik.

Terug
Naar boven