- Waardering
- 164
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
that makes two of us
Hahhaa mn moeder is eindelijk opgehouden met zeuren over mn voedingbegint ze heel subtiel (gezien mn bulk gain) over fietsen en joggen op dagen dat ik niet train
![]()

Moet je maar niet bij je ouders wonen!
Kun je niet bij mijn moeder gaan wonen? Mag jij haar leren hoe dat zit met eten, bewegen en afvallen...![]()
ik "heeft geen zin, het wordt alleen maar breder groter dus gooi maar weg".waar moet ik ander wonen dwarf?
Het heeft heeeeeel lang geduurd voordat het besef er was. Zeker toen ik vandaag mn kleding ging uitzoeken en tot de conclusie kwam dat ik 6 broeken niet meer aan kon. Haar reactie "moet je gewoon bewaren voor als je stopt"....ik "heeft geen zin, het wordt alleen maar breder groter dus gooi maar weg".

Op jezelf wonen?!
We kunnen trouwens handjes schudden: ik heb pas ook een berg broeken weggegooid omdat ze niet meer pasten. Ik moet een paar maten kleiner hebben![]()

heb soms wel eens van die momenten waarop het handig zou zijn maar dit is lekker goedkoop. Zo houd ik ook nog beetje tijd over voor mn studie.Oh ja - jij studeert nog...ik groter
Op mezelf ? zou niet weten waaromheb soms wel eens van die momenten waarop het handig zou zijn maar dit is lekker goedkoop. Zo houd ik ook nog beetje tijd over voor mn studie.

Oh ja - jij studeert nog...
Na 10,5 jaar was ik daar wel klaar mee...
met studeren of ?
Zoals nu ook...heb heerlijk de tijd om mn boek Prince2 te lezen zodat ik daar een certificaatje voor kan halen, wat weer resulteert in 8 studiepunten vrijstelling. Woon jij dan al zo lang op jezelf?
(cursus al gevolgd, binnenkort alleen even een examen inplannen), net als ITIL en RUP - ook via m'n werk...
Een vrouw met sT... heerlijk.Ik heb eerst hbo gedaan, vervolgens wo en in totaal 10,5 jaar gestudeerd. Vol-tijd studeren houd ik voorlopig echt wel voor gezien!
En Prince2: die doe ik gewoon op m'n werk(cursus al gevolgd, binnenkort alleen even een examen inplannen), net als ITIL en RUP - ook via m'n werk...
Ik woon sinds 2002 niet meer thuis, eerst op kamers, sinds 1,5 jaar samen met m'n vriend. (september 2008 huis gekocht, druk aan het klussen).
Ik liet 'm gisteren trouwens de Barbarian Powercage zien van ,met de melding dat ik zo eentje wil als ik ooit een homegym wil - en er zit er me eentje glazig aan te kijken! Priceless...![]()

Dan houd ik wijselijk m'n mond over m'n kookkunsten

Dan houd ik wijselijk m'n mond over m'n kookkunsten![]()

.... Eigenlijk heel de dag zin om te trainen, eigenlijk gewoon om wat te doen. 

waarom ook gelijk die 155 , of had je al een keer 150 getrokken - 15 kg op de deadlift erbij is best veel , hoe voelde die 3 * 140 aan - dat is vast een richtlijn
+1waarom ook gelijk die 155 , of had je al een keer 150 getrokken - 15 kg op de deadlift erbij is best veel , hoe voelde die 3 * 140 aan - dat is vast een richtlijn