jerney
Huge Freak
- Waardering
- 727
- Lengte
- 1m63
- Massa
- 56kg
- Vetpercentage
- 27%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ok je bent vandaag geweest. Zat te denken om anders dinsdag te gaan omdat jij morgen niet kunt, maar dat hoeft dus niet meer.
Ben ik er niet bij en een mega pr op squats... dubieus.
Sterke training zo te zien ondanks de koppijn.
Ben je bij dj's geweest?
mega pr
maar 5 kg erop 
Ohh wist nog niet dat we het hierover hadden gehad? Tot nu toe weten we alleen dat het een split wordt en ongeveer welke oefeningen we willen hanteren meer niet.ik/we moeten het nog in een split gietenmaar dit zijn voorlopig de oefeningen. Moet uiteindelijk iets van een 4day worden.
ma borst biceps
di rust
wo benen schouders
do rust
vrij kuiten onderarmen buik
za rug triceps.
zo rust
Ohh wist nog niet dat we het hierover hadden gehad? Tot nu toe weten we alleen dat het een split wordt en ongeveer welke oefeningen we willen hanteren meer niet.

Ja vind ik ook rooke pamper om en gaan, je weet nooit wat er gebeurd he als je kracht gaat zetten, en zo'n spoor komt niet van die vrachtwagen.Niks twijfelen HOND... je laat je maat toch niet in de kou staan! Gewoon meedoen voor de lol en de ervaring. Je zei zelf al tijdens het pullen dat je het leuk vond, dus wat kan je gebeuren. Gewoon meedoen.
![]()

Haha