Fitness Seller

Rooke's trainingslog

Top Rooky, jij traint goed op hoofdpijn! ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.302
enegizer deed een hoop J ;)
met de juiste hoeveelheid woede gaat het altijd goed :) moest mezelf pushen aangezien MC er niet was

Ok je bent vandaag geweest. Zat te denken om anders dinsdag te gaan omdat jij morgen niet kunt, maar dat hoeft dus niet meer.

Ben ik er niet bij en een mega pr op squats... dubieus. :p
Sterke training zo te zien ondanks de koppijn.
Ben je bij dj's geweest?

• #2.304
Ok je bent vandaag geweest. Zat te denken om anders dinsdag te gaan omdat jij morgen niet kunt, maar dat hoeft dus niet meer.

Ben ik er niet bij en een mega pr op squats... dubieus. :p
Sterke training zo te zien ondanks de koppijn.
Ben je bij dj's geweest?

dj's jep :) mega pr :roflol: maar 5 kg erop :D
ohja die BOR 7,5kg....dat was wel sleuren overigens maar pullen is pullen.

Goed dat je toch gegaan bent Rooke! Sterke BOR heb je.

Yo kerel gaat goed met je!

Volgend trainschema ziet er leuk uit man, alleen biceps een dag vóór rug lijkt me niet zo slim... tenzij er een dag rust tussen zit.

• #2.308
ik/we moeten het nog in een split gieten :) maar dit zijn voorlopig de oefeningen. Moet uiteindelijk iets van een 4day worden.

ma borst biceps
di rust
wo benen schouders
do rust
vrij kuiten onderarmen buik
za rug triceps.
zo rust

ik/we moeten het nog in een split gieten :) maar dit zijn voorlopig de oefeningen. Moet uiteindelijk iets van een 4day worden.

ma borst biceps
di rust
wo benen schouders
do rust
vrij kuiten onderarmen buik
za rug triceps.
zo rust
Ohh wist nog niet dat we het hierover hadden gehad? Tot nu toe weten we alleen dat het een split wordt en ongeveer welke oefeningen we willen hanteren meer niet.

met zware hoofdpijn kan je idd niet trainen , dit zal wel meisjes hoofdpijn geweest ? lekker pr op de squat rooky - je bor en bench lopen mooi gelijk op - wel overleggen he met mc over schema - heheheh

• #2.312
[excuus mode]
uurtje voor mn training helemaal leeg gegaan op de wc...nog steeds beetje gare buik[/excuus mode]

DL :
5x80
5x105
2x125

com: faal op 3x125, mn hams wilde niet. Maakte bij rep 2 al een stapje.

MP :
5x30
5x40
5x45
3x50
1x55 spot.

Pulldown :
2x8x65

com : k*t training waar ik voor ik voor ging. Tussen DL en MP hebben chick en ik wat vrachtwagen pull spul gedaan. Dat was wel vet...ook een uitnodiging om zaterdag mee te doen bij de ZH wedstrijd.Zit nog ff te twijfelen :rolleyes:

Niks twijfelen HOND :D... je laat je maat toch niet in de kou staan! Gewoon meedoen voor de lol en de ervaring. Je zei zelf al tijdens het pullen dat je het leuk vond, dus wat kan je gebeuren. Gewoon meedoen. :D

Niks twijfelen HOND :D... je laat je maat toch niet in de kou staan! Gewoon meedoen voor de lol en de ervaring. Je zei zelf al tijdens het pullen dat je het leuk vond, dus wat kan je gebeuren. Gewoon meedoen. :D
Ja vind ik ook rooke pamper om en gaan, je weet nooit wat er gebeurd he als je kracht gaat zetten, en zo'n spoor komt niet van die vrachtwagen.

• #2.315
spoor?

En rooke, ben je er al uit?

Volgenss mij zit ie alweeeeer te kakken.

Terug
Naar boven