Fitness Seller

Rooke's trainingslog

Yessss!!!!!

Niet zeuren, pijnstiller pakken en trainen. Zolang je je niet slap voelt is het mogelijk om te trainen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.284
:hedbang: tot zo :D

hahahaha netjes man, hardcore!
Met dank aan Dressed Black.
Ben benieuwd wat er uit is gekomen...
Ik loop overigens ook te hoesten als een kettingroker maar ik ga zo ook ff naar de gym, het kans soms een helende werking hebben.

zware koppijn en trainen gaat niet samen :(

kijken of de ibu werkt, blijf anders maar thuis.

niet echt nodig om neer te vallen dacht ik zo.

maar ja, wat is zware hoofdpijn?

ik verrekte gisteren ook van de hoofdpijn maar toch een paar mooie PR's kunnen neerzetten

• #2.292
Niet zeuren, pijnstiller pakken en trainen. Zolang je je niet slap voelt is het mogelijk om te trainen.

Iets met "stop bitchin and start buildin' ":rolleyes:

hahahaha netjes man, hardcore!
Met dank aan Dressed Black.
Ben benieuwd wat er uit is gekomen...
Ik loop overigens ook te hoesten als een kettingroker maar ik ga zo ook ff naar de gym, het kans soms een helende werking hebben.
Ja heb altijd net dat zetje in de rug nodig :rolleyes: schandalig eigenlijk :P maar als ik er eenmaal sta wil ik het maximale eruit halen
zware koppijn en trainen gaat niet samen :(

kijken of de ibu werkt, blijf anders maar thuis.

niet echt nodig om neer te vallen dacht ik zo.

maar ja, wat is zware hoofdpijn?
Zware hoofdpijn...al tijden niet meer gehad eigenlijk. Meer van die hoofdpijn dat ik mezelf heb opgeblazen tijdens de nacht van de warmte.Een kop koffie en een liter water doet dan wonderen.
ik verrekte gisteren ook van de hoofdpijn maar toch een paar mooie PR's kunnen neerzetten
you damn skippy :cool:
Sancaamain:D

• #2.293
Goed na dat wijvengezeik over hoofdpijn vanochtend ben ik dus toch gaan beulen. Dit keer zonder MC, dat was wel minder maar goed. Toch mooi 2 PR's gezet :hedbang: ...met meer rust dan normaal maar goed :D

Squat parallel :
5x60
5x70
5x80
3x90
3x100 easy baby :D
1x115 PR!!!!!!!!
com : eindelijk :D voelde me gelijk king...zeker toen ik naast me keek en hoe een of andere ecto superdude quatersquats met 40k aan het doen was :roflol:

Bench :
5x40
5x40
5x50
3x60
3x70 lekker strict.
1x75

com : jammer geen pr of evenaring. Dit keer goed op techniek gelet(schouders naar achter en borst naar voren). Ook bij gebrek aan spotters omdat de gym leeg was :rolleyes: .

BOR :
5x45
5x55
5x65
3x70
2x75 PR!!
1x80 PR!!

com: wel veel rust gepakt doordat mn hams en onderrug niet mee wilden :rolleyes::rolleyes:.

overall comment : gruwelijk lekker getraint, lekkere pomp en degelijke gewichten gepakt.

Respect dat je zo getraind hebt :D

Rooke is in the zone :cool:

Zo zie je maar toch nog gegaan en een paar pr meegepikt netjes hoor.

Zie je wel, zeer goed getraind, als je jezelf wat minder voelt dan andere dagen en je zet toch nog zo'n training neer...respect!

Goed bezig man, nog PR's geknald ook. Nice!

• #2.300
Zie je wel, zeer goed getraind, als je jezelf wat minder voelt dan andere dagen en je zet toch nog zo'n training neer...respect!

Zo zie je maar toch nog gegaan en een paar pr meegepikt netjes hoor.

Goed bezig man, nog PR's geknald ook. Nice!

thnx beesten! eerst volgende training is woensdag :)

ben trouwens met schema bezig voor na deze PL sessie :

borst
bb bench press
incline db press
cablle cross
incline fly's

biceps
incline db curl
hammer curls

rug
deadlift
bb row
cable row
chins
shrugs
rackpulls

schouders
mill press
schoulder press
side raises
side cable
front raises

triceps
overhead cable ext
CGBP

benen
leg ext
leg curl
calf raise
squat

onderarmen
wrist curls

voorlopig nog een concept maar ik/we gaan het in een 4day split gieten. Daarbij 2 a 3 warm ups en 1 werkset met een gewicht waar je max 6x mee doet. Vervolgens 4-6 negatives.
Bovenstaand is geïnspireerd door de film van yates "one week in a dungeon" .

Nog 1,5 week PL daarna 1 week deload en dan split :D

Terug
Naar boven