Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
chins gaan goed vooruit, je bent er bijna. Je krijgt nog 2 kansen.

Zekers goede RackPull, heb hem zelf nog nooit gedaan maar verneem dat deze erg zwaar is!
Ik las het ook al, wheheh
Of een oefening zwaar is, is afhankelijk van het gewicht dat je er aan hangt. Wat ook alweer relatief is 
had ik net ff nodig. ik zit dichtbij 1rm zelf 
Ik las het ook al, whehehOf een oefening zwaar is, is afhankelijk van het gewicht dat je er aan hangt. Wat ook alweer relatief is
![]()

Momenteel bekijken: 6 (6 leden en 0 gasten) gebruikers dit onderwerp
Rooke, DwarvenWarrior+, HarmH+, hugepower, robin4, Xto

wtf, je gaat loo achterna.

Dan laat ik jullie wel even alleen denk ik.Ik mag hier niet teveel spammen...
anders had ik wel een opmerking neergegooid over een keertje samen trainen en rackpulls doen![]()
maar vandaag gaat niet
zodra ik maar een beetje beweeg mn hoofd barst ik van de koppijn. Helaas niet zo;n koppijn wat je met koffie en energizer kan verhelpen. Dan maar morgen ochtend trainen.Die koppijn trekt misschien in het verloop van de dag wel weg vriend, pak een fles van 1,5 liter water en zorg dat hij over 2 uur op isWilde eigenlijk vandaag gaan trainen ipv morgen omdat ik dan een hertentamen hebmaar vandaag gaat niet
zodra ik maar een beetje beweeg mn hoofd barst ik van de koppijn. Helaas niet zo;n koppijn wat je met koffie en energizer kan verhelpen. Dan maar morgen ochtend trainen.
Die koppijn trekt misschien in het verloop van de dag wel weg vriend, pak een fles van 1,5 liter water en zorg dat hij over 2 uur op is
dus heb ik niet gek veel aan
Ik ga het straks gwoon proberen met een schep ragnarok.Goede trainingen. Op naar de 200 rackpull en daarna 200 DL.![]()
Deads zijn moeilijker de laatste tijd.