XXL Nutrition

Rooke's trainingslog

Bezoekers in dit topic

Lekkere rackpull ouwe!
 
Zekers goede RackPull, heb hem zelf nog nooit gedaan maar verneem dat deze erg zwaar is!
 
zwaar is relatief spank!
Ik las het ook al, wheheh :D Of een oefening zwaar is, is afhankelijk van het gewicht dat je er aan hangt. Wat ook alweer relatief is :rolleyes:
 
*jaloers op je chins*

thnx :D had ik net ff nodig. ik zit dichtbij 1rm zelf :roflol:

Ik las het ook al, wheheh :D Of een oefening zwaar is, is afhankelijk van het gewicht dat je er aan hangt. Wat ook alweer relatief is :rolleyes:

eensch! maarja er moet nog een pak bij :D

Momenteel bekijken: 6 (6 leden en 0 gasten) gebruikers dit onderwerp
Rooke, DwarvenWarrior+, HarmH+, hugepower, robin4, Xto

nog nooit zo druk geweest hier :roflol:
 
:zweet: Ik heb er al bijna een halve chin BW uitgeperst... :zweet:

Druk? Volgens mij is het vrijdagmiddag...
 
Netjes die rack pull lijkt me lekker om te doen.
 
Ik mag hier niet teveel spammen...
anders had ik wel een opmerking neergegooid over een keertje samen trainen en rackpulls doen ;)
 
goed gedaan jochie - 170 rackpulls - op naar de 200 dit jaar - ook je mp zit al tegen de 60 aan - i am impressed boy
 
Wilde eigenlijk vandaag gaan trainen ipv morgen omdat ik dan een hertentamen heb :o maar vandaag gaat niet :( zodra ik maar een beetje beweeg mn hoofd barst ik van de koppijn. Helaas niet zo;n koppijn wat je met koffie en energizer kan verhelpen. Dan maar morgen ochtend trainen.
 
Wilde eigenlijk vandaag gaan trainen ipv morgen omdat ik dan een hertentamen heb :o maar vandaag gaat niet :( zodra ik maar een beetje beweeg mn hoofd barst ik van de koppijn. Helaas niet zo;n koppijn wat je met koffie en energizer kan verhelpen. Dan maar morgen ochtend trainen.
Die koppijn trekt misschien in het verloop van de dag wel weg vriend, pak een fles van 1,5 liter water en zorg dat hij over 2 uur op is
 
Die koppijn trekt misschien in het verloop van de dag wel weg vriend, pak een fles van 1,5 liter water en zorg dat hij over 2 uur op is

gym is tot 1 uur open :o dus heb ik niet gek veel aan;) Ik ga het straks gwoon proberen met een schep ragnarok.
 
Goede trainingen. Op naar de 200 rackpull en daarna 200 DL.:)
 
Goede trainingen. Op naar de 200 rackpull en daarna 200 DL.:)

laatste rackpull ga ik zeker maxen.180 moet minimaal wel lukken :D Deads zijn moeilijker de laatste tijd.
 
Back
Naar boven