MuscleMeat

Rooke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.381
Maar dat is vast niet erg! ;)
Hoe is het met je lijf nu? Alles stijf en overbelast?

Wat een snelheid trouwens bij het tweede onderdeel! Sta versteld! (nooit eerder dergelijke wedstrijd gezien)

:o:o:o:o thnx, de foto's zijn ook wel leuk(de ongecensureerde dan:))...de koppen die we daar trekken haha :P.

Ja de snelheid :) als die helper van mij nou meer het touw strak hield waren we nog sneller geweest:rolleyes: .

Overbelast is het niet...ik voel alleen mega spierpijn bovenin mn quads, vermoedelijk de aanhechting op mn bekken. Handen zijn stijf evenals biceps en onderarmen.

• #2.382
Om toch niet mn eigen log helemaal te gaan vervuilen :) Even wat stats posten.

Ik had me voor het laatst gemeten in de eerste week dat ik met MC samen ging trainen, tussen nu en toen niet meer :o. Door eerder besproken factoren is de progressie denk ik wat mager, maar daar kan ik nu toch niets meer aan veranderen.

Meten =weten :

Toen :
Biceps LR: 35/36.5
onderarm LR :30/31
borst omtrek :104
quads LR : 60/60
calves LR : 39/40

Nu :
Biceps LR: 36.8/35.5 :eek:
onderarm LR :32/32.4
borst omtrek :107
quads LR : 62/63.2
calves LR : 40/40

buikomvang is ook omhoog:rolleyes: :roflol:

Techniek bij ons was best goed bij de hand over hand en idd zat de snelheid er ook goed in.

Bedank je zus maar namens mij voor de mooie foto's en video opnames!

Ik had me voor het laatst gemeten in de eerste week dat ik met MC samen ging trainen, tussen nu en toen niet meer :o. Door eerder besproken factoren is de progressie denk ik wat mager, maar daar kan ik nu toch niets meer aan veranderen.
We hebben kracht gepakt de afgelopen maand. Dat gaan we nu omzetten in massa. Flink pompen de komende maanden. ;)

• #2.384
Techniek bij ons was best goed bij de hand over hand en idd zat de snelheid er ook goed in.

Bedank je zus maar namens mij voor de mooie foto's en video opnames!

We hebben kracht gepakt de afgelopen maand. Dat gaan we nu omzetten in massa. Flink pompen de komende maanden. ;)
kvond die biceps wel hilarisch :D links groter dan rechts hahaha.
Morgen nog 1x vol en daarna deload:)

leip filmpje ouwe... one hell of a prestatie!

respect!

Rooke? Ik dacht dat jij een lekker blond wijf was.. wat flik jij me nou!:(
Idd zo dacht ik er ook over. Waarom dacht je dat ik zo graag met Rooke samen wilde trainen, viel dat ff tegen toen het een vent bleek te zijn.
Hoort erbij idd. Vooral het powerdeel hebben jullie goed gedaan. Harnaspull is veel meer gewichtgerelateerd. Touwpull = kracht:) en daar zijn jullie 4e geworden!:D
Harnas is idd niet te winnen door ons. Teams van +250kg tegen onze 200kg. Dan kom je al wat te kort.

Touwpull was ook techniek, je moet je benen gebruiken. Sommige werkte alleen vanuit de rug. Toch maar goed dat we veel squats en deads hebben gedaan de laatste tijd.
geweldig filmpie - sterk man
Mijn hardcore windows moviemaker skills :roflol:

Meten =weten :

Toen :
Biceps LR: 35/36.5
onderarm LR :30/31
borst omtrek :104
quads LR : 60/60
calves LR : 39/40

Nu :
Biceps LR: 36.8/35.5 :eek:
onderarm LR :32/32.4
borst omtrek :107
quads LR : 62/63.2
calves LR : 40/40

buikomvang is ook omhoog:rolleyes: :roflol:
haha, foutje!

• #2.392
65y45c.jpg

naja eentje dan :D

Wow!

Wat doet die gozer met dat touw onder je oksels?

• #2.394
die persoon die het touw niet strak hield voor me bedoel je :o dat dus

We worden er niet knapper op zoals je kunt zien. :roflol:

Die gezichten horen erbij. De uitslagen staan al de voorpagina van www.realdutchpower.nl Binnenkort het verslag + de foto's.:)

Terug
Naar boven