Fitness Seller

Rooke's trainingslog

Meestal wel: waarschijnlijk wordt er nog wel iets positiefs over de "lichte debutanten" vermeldt.
Ik vind het nog steeds grappig dat jullie gewoon ff meedoen zonder echte voorbereiding.:);)
De drempel is natuurlijk best hoog, maar als mannen als Sarko vragen mee te doen wordt het wat makkelijker.

Woopy en maat deden ook voor het eerst mee en zijn nog wat lichter.
Jammer dat je er niet bij kon zijn. Was wel lachen geweest.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.403
reacties zijn ook echt schitterend :D

"Rooke wat heb jij van het weekend gedaan?"
"Ah 7de geworden bij zuidhollands kampioenschap vrachtwagen trekken "
"???:eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek:"
":D"

edit :

ben mn log weer aardig aan het vervuilen :D maar er komt een brute training aan :D

En dan is hun antwoord... er deden zeker maar 7 teams mee. :D

• #2.405
ik zeg altijd 7 van de 12 :)

Hehe, gasten, ik kon vandaag het filmpje niet op het werk zien..
Maar ****, mooie prestatie mannen!

• #2.407
de meest brute training ooit achter de rug :rolleyes:
Deload.....

Squat :
1x8x20
1x5x60
------
kreeg last van bovenkant quads..nog herstellende van vrachtwagen.

pendlay:

3x8x50

Incline bench :
3x8x40

pfff wat was dat afzien zeg :roflol:

Alweer deload? Meen me te herinneren dat jullie 4 weken geleden ofzo ook al een deload hadden van twee weken? Of is het langer geleden?

Of ga je deze deload slechts een kleine week doen? Want anders kan je beter gewoon tot vrijdag volledig rust nemen imo.

• #2.409
Alweer deload? Meen me te herinneren dat jullie 4 weken geleden ofzo ook al een deload hadden van twee weken? Of is het langer geleden?

Of ga je deze deload slechts een kleine week doen? Want anders kan je beter gewoon tot vrijdag volledig rust nemen imo.

dit schema hebben we 6/7 weken gedaan, zo uit het hoofd. Laatste trainingen zaten we allebei beetje tegen overtraining aan...dus het is wel goed zo.

Oke, ik dacht dat het korter was. :) Wat zijn de plannen na deze week qua schema?

Aight :D

Succes met de saaie deload nog. :D

Wordt je gretig van. Na de deload ga je helemaal los. :D

**** it, je bent aanwezig geweest! :P

• #2.418
Wat een pokke weer zeg..heel mn nachtrust naar de donder(woordgrapje:rolleyes:). Probeer een uur lang in slaap te komen maar lukt niet omdat mn maag knort :o...Dus net ff een volwaardig ontbijt naar binnen getrapt...Thnx weergoden voor deze anabole stimulans

zoo....aardig hardcore al zeg ik het zelf:)

k*t he, ik heb hetzelfde gehad... #1 Het is teringwarm klef weer, lig te zweten als een otter #2 het regent en onweert als de pl**ris, niet doorheen te komen.. #3 ben je eindelijk in slaap, gaat die pleuriswekker alweer!! :mad::mad:

Onweer is hier netjes overheen getrokken :p
Om 6.00u 3 donderklappen en een stortbui, 6.10u was de regen al weer weg en alles rustig...

Terug
Naar boven