Meestal wel: waarschijnlijk wordt er nog wel iets positiefs over de "lichte debutanten" vermeldt.
Ik vind het nog steeds grappig dat jullie gewoon ff meedoen zonder echte voorbereiding.![]()
real dutch power
hey
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Meestal wel: waarschijnlijk wordt er nog wel iets positiefs over de "lichte debutanten" vermeldt.
Ik vind het nog steeds grappig dat jullie gewoon ff meedoen zonder echte voorbereiding.![]()
hey
De drempel is natuurlijk best hoog, maar als mannen als Sarko vragen mee te doen wordt het wat makkelijker.Meestal wel: waarschijnlijk wordt er nog wel iets positiefs over de "lichte debutanten" vermeldt.
Alweer deload? Meen me te herinneren dat jullie 4 weken geleden ofzo ook al een deload hadden van twee weken? Of is het langer geleden?
Of ga je deze deload slechts een kleine week doen? Want anders kan je beter gewoon tot vrijdag volledig rust nemen imo.
Oke, ik dacht dat het korter was.Wat zijn de plannen na deze week qua schema?
maar het wordt sowieso een pomp schema.
een ergere marteling bestaat er haast niet.Wordt je gretig van. Na de deload ga je helemaal los.![]()

Duur? Zeker mijn formaat... cup D.

). Probeer een uur lang in slaap te komen maar lukt niet omdat mn maag knort
...Dus net ff een volwaardig ontbijt naar binnen getrapt...Thnx weergoden voor deze anabole stimulans