AndroidHealthClinic

Rooke's trainingslog

Ik zal aan je denken beest!

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.863
Haa beesten...zit nu lekker in het datacenter te wachten op een onderdeel...vermoedelijk kan ik pas half 5 of later naar huis

• #2.865
kstel mn cut nog even een dag langer uit :)...zaterdag morgen dus met bijbehorend dieet.
Was vanochtend om half 7 thuis en het is denk ik niet echt verstandig om te gaan trainen vandaag :P
Kga zometeen mn bike nemen voor a spin :D

kstel mn cut nog even een dag langer uit :)...zaterdag morgen dus met bijbehorend dieet.
Was vanochtend om half 7 thuis en het is denk ik niet echt verstandig om te gaan trainen vandaag :P

En als je dan vandaag netjes op onderhoud eet dan ben je stiekem toch al begonnen met cutten ;)

Jij bent toch al zeker een week aan het cutten. Of waren dat alleen maar voornemens?

• #2.868
Cutten kun je doen zonder een fiets en speciale boodschappen. Het is gewoon je voeding aanpassen door je carbs omlaag te brengen.

Ga jij onder, gelijk of boven onderhoud zitten?

• #2.870
Cutten kun je doen zonder een fiets en speciale boodschappen. Het is gewoon je voeding aanpassen door je carbs omlaag te brengen.

Ga jij onder, gelijk of boven onderhoud zitten?

op onderhoud...ja maar ben heel de week nog niet in de gelegenheid geweest om aan mn voeding te denken he ;) fuk die shit.

Maandag meost ik leren, dinsdag examen en datacenter, woensdag werken en datacenten..dus zou nie tweten wanneer ik dat had moeten doen..

Je hebt toch zo'n mooi koelboxje? ;)

Er is altijd wel een reden te verzinnen waarom je iets niet zou kunnen doen...
**** die shit en ga netjes op onderhoud eten en stap op je fiets. Ook wanneer je maffe werktijden hebt kun je op onderhoud eten hoor!

• #2.875
+1
Dwarf leest je de les jongen.

Ik laat ook een keer de touwtjes vieren( ok toegegeven , het houdt wat lang aan) en dit is jullie reactie.....ik vind het legitiem en dat telt. En in een datacenter mag je niet eten en tijdens het slapen KAN je niet eten!

Ja ik ben cranky

Ik laat ook een keer de touwtjes vieren( ok toegegeven , het houdt wat lang aan) en dit is jullie reactie.....ik vind het legitiem en dat telt. En in een datacenter mag je niet eten en tijdens het slapen KAN je niet eten!

Ja ik ben cranky

Je hebt zelf al door dat je de touwtjes wat lang laat vieren :thumb:

Je gaf zelf aan dat je wilde cutten om je motivatie terug te vinden. Moet geen motivatie dal gaan worden. Gewoon gaan knallen nu dan, je hebt vrijwel 2 weken zitten aanklooten.

Kom op rooke trainen met je luie aars anders krijg je een karmaban.:D

Terug
Naar boven