- Waardering
- 3.522
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haa beesten...zit nu lekker in het datacenter te wachten op een onderdeel...vermoedelijk kan ik pas half 5 of later naar huis

kstel mn cut nog even een dag langer uit...zaterdag morgen dus met bijbehorend dieet.
Was vanochtend om half 7 thuis en het is denk ik niet echt verstandig om te gaan trainen vandaag![]()
Kga zometeen mn bike nemen voor a spin![]()

Jij bent toch al zeker een week aan het cutten. Of waren dat alleen maar voornemens?kstel mn cut nog even een dag langer uit...zaterdag morgen dus met bijbehorend dieet.
Was vanochtend om half 7 thuis en het is denk ik niet echt verstandig om te gaan trainen vandaag![]()
Kga zometeen mn bike nemen voor a spin![]()
Jij bent toch al zeker een week aan het cutten. Of waren dat alleen maar voornemens?
Cutten kun je doen zonder een fiets en speciale boodschappen. Het is gewoon je voeding aanpassen door je carbs omlaag te brengen.
Ga jij onder, gelijk of boven onderhoud zitten?
fuk die shit.Er is altijd wel een reden te verzinnen waarom je iets niet zou kunnen doen...
jwt!
+1Er is altijd wel een reden te verzinnen waarom je iets niet zou kunnen doen...
**** die shit en ga netjes op onderhoud eten en stap op je fiets. Ook wanneer je maffe werktijden hebt kun je op onderhoud eten hoor!
Ik laat ook een keer de touwtjes vieren( ok toegegeven , het houdt wat lang aan) en dit is jullie reactie.....ik vind het legitiem en dat telt. En in een datacenter mag je niet eten en tijdens het slapen KAN je niet eten!
Ja ik ben cranky
Kom op rooke trainen met je luie aars anders krijg je een karmaban.![]()

Je gaf zelf aan dat je wilde cutten om je motivatie terug te vinden. Moet geen motivatie dal gaan worden. Gewoon gaan knallen nu dan, je hebt vrijwel 2 weken zitten aanklooten.