AndroidHealthClinic

Rooke's trainingslog

Ik ga straks lekker tonijn kopen ;)
(en héérlijk gerookte makreel op voor de lunch)

Maar nu eerst Rotterdam proberen uit te komen...

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.822
hahaah sterkte :P pauper stad dat het is...
Echt tonijn hoef ik NOOOIT meer ....ja op mn pizza maar meer niet :D Ik ga deze cut mezelf niet vervelen met verschrikkelijk voedsel

• #2.824
voedinsschema ;) had nog een aantal blindspots...zit tot nog toe op 188 kh's met nog 1 maaltijd te gaan. Er zitten 2 sneetjes brood in en die wil ik eigenlijk weg hebben maar weet dan weer neit wat voor eiwitrijk voedsel ik daarvoor in de plaats kan doen.

• #2.826
Helaas moeten we ons allemaal aan de wetten der natuur houden, dus in grote lijnen werken de systemen in het menselijk lichaam voor iedereen gelijk. Verschil ligt juist vaak in de stofwisseling waarbij de schildklier dit alles reguleert, of je moet een andere afwijking hebben.

Weet zeker dat mijn lichaam na een krachttraining van 45 minuten niet katabool is. Heb daarvoor een hele maaltijd naar binnen gewerkt.

Uiteindelijk gewoon ervaren hoe het werkt. Is toch vaak iets van vallen en opstaan.

• #2.828
Helaas moeten we ons allemaal aan de wetten der natuur houden, dus in grote lijnen werken de systemen in het menselijk lichaam voor iedereen gelijk. Verschil ligt juist vaak in de stofwisseling waarbij de schildklier dit alles reguleert, of je moet een andere afwijking hebben.

Weet zeker dat mijn lichaam na een krachttraining van 45 minuten niet katabool is. Heb daarvoor een hele maaltijd naar binnen gewerkt.

Uiteindelijk gewoon ervaren hoe het werkt. Is toch vaak iets van vallen en opstaan.

is ook zo :) En het is echt niet zo dat als ik wat spiermassa verlies dat dat er voor altijd af is :) want daarna wordt alles gewoon weer netjes opgeschroefd.

donderdag al mn fiets :D echt zin om te crossen :D

Hoe gaat die ochtend cardio eruit zien dan?

• #2.830
na het opstaan gelijk bcaa's in mn mik , tezamen met wat cafeïne. Vervolgens zal ik 45-60 op mn mtb gaan crossen met een bpm tussen de 140-150 gemeten door mn polar hartslagmeter.

Begrijp ik het dan goed dat je nu geen cardio doet? Je had anders toch kunnen hardlopen?

• #2.832
met mijn flexibele gestel :roflol: als ik 20 minuten op dei loopband sta ga ik de volgende dag kapot...dus daarom fietsen. En dan fiets ik liever in de buitenlucht dan in zo'n zweethok.
De afgelopen trainingen heb ik wel cardio gedaan, minimaal een minuutje of 20 maar dat breekt me echt op.

Zin om vanavond te gaan trainen?

Gefeli kerel!!!!!!!

Leuk fietsje bdw rooke, zal wat kosten... Al besteld? Ik heb tijd geleden ook nieuwe MB aangeschaft, achteraf spijt van want bij de fietsenmaker (2e hands) zijn degene van een jaartje oud de helft van de prijs, die dingen kelderen in waarde zodra je ze hebt gekocht. Dus als je hem nog niet betaald hebt, ga es kijken bij de fietsenmaker zou ik zegggen...

• #2.837
Zin om vanavond te gaan trainen?
nee moet om kwart voor 10 al weg :) en fysiek aanwezig zijn tot 1 uur in een datacenter bij amsterdam dus gaat m neit worden
thnx Y
Leuk fietsje bdw rooke, zal wat kosten... Al besteld? Ik heb tijd geleden ook nieuwe MB aangeschaft, achteraf spijt van want bij de fietsenmaker (2e hands) zijn degene van een jaartje oud de helft van de prijs, die dingen kelderen in waarde zodra je ze hebt gekocht. Dus als je hem nog niet betaald hebt, ga es kijken bij de fietsenmaker zou ik zegggen...

Hij is al betaald en komt donderdag...hij is sowieso al 120 euro goedkoper dan bij de fietsenmaker:D

• #2.838
zo ik ben net thuis :D

En ik ga alweer weg:mad:

Ik vond dat ik al lang door was gegaan: 23.45u was ik klaar met m'n werk.

Terug
Naar boven