Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
VS afmaken?zometeen zalm filetjes kopen en shiten mn VS afmaken
Vandaag is nog beetje rare dag omdat ik vannacht moet werken in een datacenter dus ja
Ben je verder nog steeds van plan nuchter je cardio te doen na de opmerkingen in dit topic? http://forum.dutchbodybuilding.com/f129/vet-koolhydraat-spiermassa-verbranden-214387/#post3974262
Helaas moeten we ons allemaal aan de wetten der natuur houden, dus in grote lijnen werken de systemen in het menselijk lichaam voor iedereen gelijk. Verschil ligt juist vaak in de stofwisseling waarbij de schildklier dit alles reguleert, of je moet een andere afwijking hebben.
Weet zeker dat mijn lichaam na een krachttraining van 45 minuten niet katabool is. Heb daarvoor een hele maaltijd naar binnen gewerkt.
Uiteindelijk gewoon ervaren hoe het werkt. Is toch vaak iets van vallen en opstaan.
En het is echt niet zo dat als ik wat spiermassa verlies dat dat er voor altijd af is
want daarna wordt alles gewoon weer netjes opgeschroefd.
echt zin om te crossen 
als ik 20 minuten op dei loopband sta ga ik de volgende dag kapot...dus daarom fietsen. En dan fiets ik liever in de buitenlucht dan in zo'n zweethok.
)
)nee moet om kwart voor 10 al weg
en fysiek aanwezig zijn tot 1 uur in een datacenter bij amsterdam dus gaat m neit wordenthnx Y
Leuk fietsje bdw rooke, zal wat kosten... Al besteld? Ik heb tijd geleden ook nieuwe MB aangeschaft, achteraf spijt van want bij de fietsenmaker (2e hands) zijn degene van een jaartje oud de helft van de prijs, die dingen kelderen in waarde zodra je ze hebt gekocht. Dus als je hem nog niet betaald hebt, ga es kijken bij de fietsenmaker zou ik zegggen...