XXL Nutrition

Rooke's trainingslog

life is a b*ch....kvoel me nu ook gewoon tot de grond toe kapot.:cool: Dus vanavond op zeker neit trainen...ook omdat ik nog een keer terug moet.

Overdag is geen optie?
Dat doe ik voor de aardigheid komende vrijdag - ook al is m'n trainer dan zelf ook aan het trainen, ik mag met 'm meedoen omdat anders niet goed uitkomt (donderdagavond foto maken...)

Voor het eerst deze contest heb ik trouwens echt geen zin om op de foto te gaan... :(

life is a b*ch....kvoel me nu ook gewoon tot de grond toe kapot.:cool: Dus vanavond op zeker neit trainen...ook omdat ik nog een keer terug moet.
Dat was een lange dag. Ben je nu weer aan het werk zonder slaap?

Volgende keer je werk in een keer goed doen maatje. :jk:

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.844
Overdag is geen optie?
Dat doe ik voor de aardigheid komende vrijdag - ook al is m'n trainer dan zelf ook aan het trainen, ik mag met 'm meedoen omdat anders niet goed uitkomt (donderdagavond foto maken...)

Voor het eerst deze contest heb ik trouwens echt geen zin om op de foto te gaan... :(
firmware van een san updaten ;) klanten worden niet vrolijk als dat tijdens support uren gebeurd...HOMOS ZIJN HET!!!! 24u support laat me niet lachen...potverdomme 3 uur zitten wachten op een telefoontje wat binnen 30 minuten plaats had moeten vinden...

---------- Toegevoegd om 10:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:17 ----------

Dat was een lange dag. Ben je nu weer aan het werk zonder slaap?

Volgende keer je werk in een keer goed doen maatje. :jk:

Ik zit nu thuis als een zombie achter mn pc :P en zal zometeen een bord brinta naar binnen trappen :D om vervolgens mijn kadaver per auto naar mn job te verplaatsen. Aldaar zal ik mijn werkzaamheden hervatten en stipt om half 3 richting dit pittoreske dorpje wederkeren.

firmware van een san updaten ;) klanten worden niet vrolijk als dat tijdens support uren gebeurd...

Raar is dat.... :p
Ik heb het geluk wederom een weekje thuis te kunnen werken...
Ach - volgende week moet ik ook naar Amsterdam :D

---------- Toegevoegd om 10:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:19 ----------

Ik zit nu thuis als een zombie achter mn pc :P en zal zometeen een bord brinta naar binnen trappen :D om vervolgens mijn kadaver per auto naar mn job te verplaatsen. Aldaar zal ik mijn werkzaamheden hervatten en stipt om half 3 richting dit pittoreske dorpje wederkeren.
In dat pittoreske dorpje (?!) neem je vervolgens een WO-booster en gaat lekker naar de gym!

• #2.846
Raar is dat.... :p
Ik heb het geluk wederom een weekje thuis te kunnen werken...
Ach - volgende week moet ik ook naar Amsterdam :D

---------- Toegevoegd om 10:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:19 ----------

In dat pittoreske dorpje (?!) neem je vervolgens een WO-booster en gaat lekker naar de gym!

mn collega ging al aandringen om een 2de san member te kopen :P zodat we deze shit live kunnen doen.

Even wat anders: heb je mijn ervaringen nog meegekregen over de vet% meting bij die sportdiëtiste? Een goede vinden blijft blijkbaar lastig...

• #2.849

dan krijg je echt nieuwsberichten in de trend van "jonge automobilist omgekomen op de A2"...zullen we maar neit doen he ;)...Trap er nu wel ff 2 cafeïne pillen in om beetje te activeren

---------- Toegevoegd om 10:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:24 ----------

Even wat anders: heb je mijn ervaringen nog meegekregen over de vet% meting bij die sportdiëtiste? Een goede vinden blijft blijkbaar lastig...

ja had ik meegekregen :Dsportschool eigenaren kunnen het ook niet hoor ;) vorige keer(juli08) had ik gemeten en was het 18%....gelul natuurlijk want heb eerder het gevoel dat ik nu op 18 zit...terwijl ik in vergelijking met juli moddervet ben:rolleyes:

dan krijg je echt nieuwsberichten in de trend van "jonge automobilist omgekomen op de A2"...zullen we maar neit doen he ;)...Trap er nu wel ff 2 cafeïne pillen in om beetje te activeren

Ik las voor het gemak "half drie 's middags" :rolleyes:
Want dan kun je daarna wel gaan trainen vind ik ;)

ja had ik meegekregen :Dsportschool eigenaren kunnen het ook niet hoor ;) vorige keer(juli08) had ik gemeten en was het 18%....gelul natuurlijk want heb eerder het gevoel dat ik nu op 18 zit...terwijl ik in vergelijking met juli moddervet ben:rolleyes:

Vriendlief gaat binnenkort een onderwatermeting doen met me (afgestudeerd in vloeistoffysica ;)) - schijnt dat andere metingen tot 10% (!) afwijking kunnen hebben... en hij weet (natuurlijk) precies waar de onnauwkeurigheden zitten :D

• #2.853
Vriendlief gaat binnenkort een onderwatermeting doen met me (afgestudeerd in vloeistoffysica ;)) - schijnt dat andere metingen tot 10% (!) afwijking kunnen hebben... en hij weet (natuurlijk) precies waar de onnauwkeurigheden zitten :D

rund dat je bent :P daar kom je nu pas mee :roflol:

ik kan het wel :P maar of ik dan savond/snachts/smorgens nog in staat ben beetje op te letten :rolleyes: als het vanvond WEL goed gaat ben ik rond 2 uur thuis

Ik heb altijd een lekkere energie-rush van trainen. Moe, voldaan & oplettend (en licht agressief) enzo...
Spierpijn valt me wederom tegen: is afwezig.

---------- Toegevoegd om 10:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:30 ----------

rund dat je bent :P daar kom je nu pas mee :roflol:

wou je ook in bad? :eyebrow:

Hehe eindelijk. Dit is de enige betrouwbare meting. Die tangen en weegschalen werken gewoon niet.

• #2.858
bevestiging : vanavond staat rooke met zn kadaver in datacenter...dit keer met eten :P

Terug
Naar boven