AndroidHealthClinic

Rooke's trainingslog

De belasting zal niet van dien aard zijn dat je er tijdens het fietsen last van krijgt maar het is iets wat het herstel tegen werkt. Uiteindelijk moet je doen wat goed voelt maar ik vind het ondertussen wel erg lang aanhouden en zeker wanneer je al zo weinig krachttrainingen doet.

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.366
De belasting zal niet van dien aard zijn dat je er tijdens het fietsen last van krijgt maar het is iets wat het herstel tegen werkt. Uiteindelijk moet je doen wat goed voelt maar ik vind het ondertussen wel erg lang aanhouden en zeker wanneer je al zo weinig krachttrainingen doet.

zal vanavond wel ff kijken hoe het ermee gaat. Ik zou 2x KT in de week doen iig met deze pols als die weer goed zijn gewoon weer 3x.

• #3.367
Incline bp:
3x10x40

bij de 10de rep kreeg ik last van mn polsen

db press :
3x12x14

geen last

Pec deck :
3x12x35

Preacher curl :
3x12x25

BB curl :
3x12x20

Polsen waren weer dikke fail...en zowat al mn aanhechtingen van mn linker bovenbeen aan mn bekken doen ook pijn...leuk

klaar voor het rusthuis zo te horen?
gaat wel over man, eventjes doorbijten ;)

misschien wel ja :D:D

En de fysio en een mri scan maken?
Ga die beugels halen voor je fiets, ff uitsluiten wat het probleem kan zijn.

Klinkt als rsi of tegenwoordig noemen ze het cans klachten.
Succes bij de dokter!

Nog een paar weken, dan valt Rooke uit elkaar! :roflol:

Nee, serieus: jij begint wel erg veel klachten te krijgen - even informeren bij een fysio?

• #3.374
En de fysio en een mri scan maken?
Ga die beugels halen voor je fiets, ff uitsluiten wat het probleem kan zijn.

Klinkt als rsi of tegenwoordig noemen ze het cans klachten.
Succes bij de dokter!

Nog een paar weken, dan valt Rooke uit elkaar! :roflol:

Nee, serieus: jij begint wel erg veel klachten te krijgen - even informeren bij een fysio?
ik ga het nu maar gewoon pushen bij de huisarts....onderzoeken het maakt me niet uit! al halen ze heel het ziekenhuisoverhoop. Er klopt iets gewoon echt niet (mn hart nog wel ;)) want nu heb ik echt steken in mn been van heb ik jou daar...dat wordt morgen dus niet fietsen.

Vandaag wel voor het eerst een volledige maaltijd op na het trainen...100gr kool vis en 100gr kipfilet met wat rijst.

Polsen waren weer dikke fail...en zowat al mn aanhechtingen van mn linker bovenbeen aan mn bekken doen ook pijn...leuk

ik ga het nu maar gewoon pushen bij de huisarts....onderzoeken het maakt me niet uit! al halen ze heel het ziekenhuisoverhoop. Er klopt iets gewoon echt niet (mn hart nog wel ;)) want nu heb ik echt steken in mn been van heb ik jou daar...dat wordt morgen dus niet fietsen.

Echt k*t zeg :aai: Hoop dat ze kunnen vinden wat er mis is.

Blessures zuigen! :mad:

Tieves gaat ook lekker hier met je blessure-leed.
Ik ga snel weg hier straks is het nog besmettelijk.
Beterschap.

ps; hoezo probeer je geen pols-bandage?

Terug
Naar boven