- Waardering
- 1.339
...zegt een jongen die heeft gevoetbald?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

daar zeg je wat...voetballen. Zonder bal is daar geen reet aan![]()

De belasting zal niet van dien aard zijn dat je er tijdens het fietsen last van krijgt maar het is iets wat het herstel tegen werkt. Uiteindelijk moet je doen wat goed voelt maar ik vind het ondertussen wel erg lang aanhouden en zeker wanneer je al zo weinig krachttrainingen doet.
klaar voor het rusthuis zo te horen?
gaat wel over man, eventjes doorbijten![]()

En de fysio en een mri scan maken?
Ga die beugels halen voor je fiets, ff uitsluiten wat het probleem kan zijn.
Klinkt als rsi of tegenwoordig noemen ze het cans klachten.
Succes bij de dokter!
ik ga het nu maar gewoon pushen bij de huisarts....onderzoeken het maakt me niet uit! al halen ze heel het ziekenhuisoverhoop. Er klopt iets gewoon echt niet (mn hart nog welNog een paar weken, dan valt Rooke uit elkaar!
Nee, serieus: jij begint wel erg veel klachten te krijgen - even informeren bij een fysio?
) want nu heb ik echt steken in mn been van heb ik jou daar...dat wordt morgen dus niet fietsen.Nog een paar weken, dan valt Rooke uit elkaar!
Nee, serieus: jij begint wel erg veel klachten te krijgen - even informeren bij een fysio?

En wie gaat al die stukjes weer bij elkaar vegen dan?
Beter dat je naar dokter gaat idd!

Polsen waren weer dikke fail...en zowat al mn aanhechtingen van mn linker bovenbeen aan mn bekken doen ook pijn...leuk
ik ga het nu maar gewoon pushen bij de huisarts....onderzoeken het maakt me niet uit! al halen ze heel het ziekenhuisoverhoop. Er klopt iets gewoon echt niet (mn hart nog wel) want nu heb ik echt steken in mn been van heb ik jou daar...dat wordt morgen dus niet fietsen.
Hoop dat ze kunnen vinden wat er mis is. 
Vandaag wel voor het eerst een volledige maaltijd op na het trainen...100gr kool vis en 100gr kipfilet met wat rijst.
Dat zal ik wel weer zijn.En wie gaat al die stukjes weer bij elkaar vegen dan?
Beter dat je naar dokter gaat idd!
Echt k*t zegHoop dat ze kunnen vinden wat er mis is.
Blessures zuigen!![]()