Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hier even een reactie vanaf m'n telefoon....die 45 gram op het laatst zie ik niet als whey maar als casaiene, maar ben met je eens dat ik meer vast voedsel moet pakken...zou alleen niet weten wat te vervangen en waarvoor? Eieren?

.....kon net op tijd en beheerst remmen zodat ik niet over de kop zou slaan.52 minuten
20km
672kcal 50%fat
max 181(sprint 43.5km/h)
avg 146
edit : Ook wel leuk om te vertellen...Was net koud 15 minuten onderweg en sla af een straatje in, zie ik daar een kat zitten. (Leuk een kat dacht ik) Steekt die lul over op het moment dat ik juist al mn power op de pedalen zet.....kon net op tijd en beheerst remmen zodat ik niet over de kop zou slaan.
Beetje a la dit :
http://www.dumpert.nl/mediabase/515681/38d03607/zwarte_kat_geplet_door_wielrenner.html

Vandaag voor de verandering geen kat...
jaVandaag voor de verandering geen kat...
44 min
18km (10km in 20 minuten op hartslag van 148...laatste 15 minuten was echt beulen om beetje constant te blijven)
569kcal 50%fat
160 max
146 avg
Voor mn cardio 1 hap banaan genomen..ging kapot van de honger![]()

Sebastiaan heeft gelijk gooi die gezouten noten en melk eruit.
Daarnaast gaf je aan niet op de tijden te letten maar toch 1 vraag erover;
- Train je nou s`avonds en neem je daarna geen complete maaltijd meer?
(zo staat het in het schema)
Neem aan dat je op de hoogte bent van het open window effect en dat de maaltijd na je training de belangrijkste is.
Wat Sebastiaan ook al aangaf verlaag je Carbs iets en ga hoger in proteine zitten. Koolvis, tonijn, kipfilet, eieren(max4 hele per dag), pangafilet, biefstuk, rundertartaar zijn goede bronnen. Kijk gewoon hoe het gaat als je echt suf gaat worden kan je altijd nog iets verhogen.
s6
ben ik het niet mee eens.van de week weer is meten...vorige keer zat ik op 17.3
---------- Toegevoegd om 10:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:53 ----------
's avonds train ik inderdaad..en neem daarna geen complete maaltijd meer. Dacht altijd dat carbs svonds niet goed waren?
Voorlopig houd ik het ff bij kipfilet,eieren koolvis zalm.
De gezouten noten heb ik al geschrapt, neem nu studentenhaver zonder rozijnen.
snap je?van de week weer is meten...vorige keer zat ik op 17.3
---------- Toegevoegd om 10:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:53 ----------
's avonds train ik inderdaad..en neem daarna geen complete maaltijd meer. Dacht altijd dat carbs svonds niet goed waren?
Voorlopig houd ik het ff bij kipfilet,eieren koolvis zalm.
De gezouten noten heb ik al geschrapt, neem nu studentenhaver zonder rozijnen.