Fitness Seller

Rooke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.321
Hier even een reactie vanaf m'n telefoon....die 45 gram op het laatst zie ik niet als whey maar als casaiene, maar ben met je eens dat ik meer vast voedsel moet pakken...zou alleen niet weten wat te vervangen en waarvoor? Eieren?

Hier even een reactie vanaf m'n telefoon....die 45 gram op het laatst zie ik niet als whey maar als casaiene, maar ben met je eens dat ik meer vast voedsel moet pakken...zou alleen niet weten wat te vervangen en waarvoor? Eieren?

Tonijn! :D
:thumb:

• #3.323
Sodemieter op met je tonijn...ik haat het

Met die Pro 90 is niks mis hoor omdat als laatste maaltijd in je cut te nemen.
Idd die gezouten pinda's vervangen voor studentenhaver,

Ik zou om half 10 200 gram koolvis nemen met 50gram studentenhaver en die groente dan bij je rijst doen.
Is even wat makkelijker maar voor de rest ziet het er goed uit!

Het zijn maffe maaltijden, maar wel netjes zo te zien.
Veel vis & kip - hoe komt het dat je dan geen tonijn lust?!
Ik hoor sommigen roepen dat ze een kipfilet eten voor het slapen, het nut daarvan? Mij onbekend... ???

Conclusie: eigenlijk wil je nu eten :roflol:

ong. 2500 kcal valt tegen voor jou hè?

• #3.328
52 minuten
20km
672kcal 50%fat
max 181(sprint 43.5km/h)
avg 146

edit : Ook wel leuk om te vertellen...Was net koud 15 minuten onderweg en sla af een straatje in, zie ik daar een kat zitten. (Leuk een kat dacht ik) Steekt die lul over op het moment dat ik juist al mn power op de pedalen zet :roflol:.....kon net op tijd en beheerst remmen zodat ik niet over de kop zou slaan.

Beetje a la dit :

http://www.dumpert.nl/mediabase/515681/38d03607/zwarte_kat_geplet_door_wielrenner.html

Laatst bewerkt:
52 minuten
20km
672kcal 50%fat
max 181(sprint 43.5km/h)
avg 146

edit : Ook wel leuk om te vertellen...Was net koud 15 minuten onderweg en sla af een straatje in, zie ik daar een kat zitten. (Leuk een kat dacht ik) Steekt die lul over op het moment dat ik juist al mn power op de pedalen zet :roflol:.....kon net op tijd en beheerst remmen zodat ik niet over de kop zou slaan.

Beetje a la dit :

http://www.dumpert.nl/mediabase/515681/38d03607/zwarte_kat_geplet_door_wielrenner.html
:eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek:

Da wou ik helemaal nie zien nie!!!

valt me mee dat die gast niet van ze fiets af pleurt..
verder nice stats

• #3.333

ja :D Vandaag voor de verandering geen kat...

44 min
18km (10km in 20 minuten op hartslag van 148...laatste 15 minuten was echt beulen om beetje constant te blijven)
569kcal 50%fat
160 max
146 avg

Voor mn cardio 1 hap banaan genomen..ging kapot van de honger:P

ja :D Vandaag voor de verandering geen kat...

44 min
18km (10km in 20 minuten op hartslag van 148...laatste 15 minuten was echt beulen om beetje constant te blijven)
569kcal 50%fat
160 max
146 avg

Voor mn cardio 1 hap banaan genomen..ging kapot van de honger:P

Staat gelijk aan 2 minipuntjes spekkoek :p

• #3.335
daarom neem ik ze ook neit :P

Sebastiaan heeft gelijk gooi die gezouten noten en melk eruit.
Daarnaast gaf je aan niet op de tijden te letten maar toch 1 vraag erover;

- Train je nou s`avonds en neem je daarna geen complete maaltijd meer?
(zo staat het in het schema)

Neem aan dat je op de hoogte bent van het open window effect en dat de maaltijd na je training de belangrijkste is.

Wat Sebastiaan ook al aangaf verlaag je Carbs iets en ga hoger in proteine zitten. Koolvis, tonijn, kipfilet, eieren(max4 hele per dag), pangafilet, biefstuk, rundertartaar zijn goede bronnen. Die wheymealvervangers zijn ALLEEN goed als het echt niet anders kan met werk of zo. Kijk gewoon hoe het gaat als je echt suf gaat worden kan je altijd nog iets verhogen.

s6

netjes gecardijoot! wil het vet er een beetje af?

• #3.338
netjes gecardijoot! wil het vet er een beetje af?

van de week weer is meten...vorige keer zat ik op 17.3

---------- Toegevoegd om 10:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:53 ----------

Sebastiaan heeft gelijk gooi die gezouten noten en melk eruit.
Daarnaast gaf je aan niet op de tijden te letten maar toch 1 vraag erover;

- Train je nou s`avonds en neem je daarna geen complete maaltijd meer?
(zo staat het in het schema)

Neem aan dat je op de hoogte bent van het open window effect en dat de maaltijd na je training de belangrijkste is.

Wat Sebastiaan ook al aangaf verlaag je Carbs iets en ga hoger in proteine zitten. Koolvis, tonijn, kipfilet, eieren(max4 hele per dag), pangafilet, biefstuk, rundertartaar zijn goede bronnen. Kijk gewoon hoe het gaat als je echt suf gaat worden kan je altijd nog iets verhogen.

s6

's avonds train ik inderdaad..en neem daarna geen complete maaltijd meer. Dacht altijd dat carbs svonds niet goed waren?
Voorlopig houd ik het ff bij kipfilet,eieren koolvis zalm.
De gezouten noten heb ik al geschrapt, neem nu studentenhaver zonder rozijnen.

---------- Toegevoegd om 10:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:53 ----------

's avonds train ik inderdaad..en neem daarna geen complete maaltijd meer. Dacht altijd dat carbs svonds niet goed waren?
ben ik het niet mee eens.
in mijn 'ervaring' heb ik gemerkt dat het geen verschil maakt of ik carbs eet na pakweg 7 uur of niet. ik heb gemerkt dat het totaalplaatje van de carbs per dag belangrijker is. dus als je bv 200gram carbs op een dag eet, maar je eet er nog 50gram na je training kan dat geen kwaad. wat wel 'kwaad' kon is het totaalplaatje uit het oog verliezen en meer carbs gaan nemen dan dat je nodig hebt ;) snap je?

Ik ben het daar niet mee eens zou zeker een maaltijd nemen na je training ook carbs erbij maar licht --->

minimaal 50 gram ongekookt gewicht zilvervliesrijst, minimaal 40 gram eiwitten uit vlees of vis en 200/250 gram groente.

Je kan beter ergens anders geen rijst eten overdag en na de training wel carbs!!!!

De maaltijd na je training is net als je ontbijt de belangrijkste!
Al je cellen staan open je lichaam kan dan echt veel voedingstoffen opnemen. De maaltijd bij je ontbijt is belangrijk omdat je lichaam lang geen eiwitten heeft gehad. Het is handig om dan voor snelle eiwitten te kiezen.
Ik neem als ik wakker ben gelijk een whey shake daarna 4 eieren(ook redelijk snel) en 100 gram havermout. Die hoeveelheid havermout is natuurlijk niet zo handig voor jou in de cut

Terug
Naar boven