XXL Nutrition

Rooke's trainingslog

I wantz to B hugezzzz jeweeetzzz....even lezen kerel ;) Voor massa zou ik het niet doen maar als dit oplossing zou kunnen zijn en krijg groen licht voor.

Huisarts die je groen licht geeft voor AAS?
Nou ja, je kunt het altijd proberen...

ik ben niet alwetend aangaande AAS maar ze worden wel degelijk ingezet voor medische doeleinden.
Ikke begrijp, en vind in ieder geval dat je het een kans moet geven (bij die huisarts). Wat voor achtergrondinfo heb je mbt AAS en je polsen?

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.465
Ikke begrijp, en vind in ieder geval dat je het een kans moet geven (bij die huisarts). Wat voor achtergrondinfo heb je mbt AAS en je polsen?

zoals ik al zei, ik ben niet alwetend aangaande AAS. Maar ik probeer hier wel beetje in te lezen want het is opzich geen rare gedachte om hier te denken aan Deca oid. Er zijn hier wel wat ervaringen te vinden aangaande blessures icm aas.

Je moet met dit soort gevallen out-of-the-box denken en niets uitsluiten.

zoals ik al zei, ik ben niet alwetend aangaande AAS. Maar ik probeer hier wel beetje in te lezen want het is opzich geen rare gedachte om hier te denken aan Deca oid. Er zijn hier wel wat ervaringen te vinden aangaande blessures icm aas.

Vertel mij wat - ik lees elke dag wel wat nieuws in het AAS deel van dit forum ;)
Deca? Hmmm... DW gaat ook eens wat lezen!

of anavar

Ik kom daar werkelijk nooit... soms voor vermaak als ik hoor van de sides.

Waar ben je naar opzoek?

Ik vind eigenlijk alles wat ik daar lees wel interessant...
Ben nu naar deca aan het kijken omdat Rooke het daar over had...

En niet beginnen over vrouwen en AAS, ik LEES alleen maar!

Ik oordeel niet, het is altijd een eigen keus en iedereen is hierin vrij.
Binnen mijn gym zitten er heel wat mensen op de juice. Grappige is dat ik nu pas inzie wanneer ze on en off zijn. Wat een verschil in fysiek is dat dan.

Binnen mijn gym zitten er heel wat mensen op de juice. Grappige is dat ik nu pas inzie wanneer ze on en off zijn. Wat een verschil in fysiek is dat dan.
Dat zijn dan van die tjaps die vergeten dat de boel nog hard moet worden zodra ze off gaan, lager gaan in cals, of zelfs gaan cutten. Ik heb ook wel maatjes die gebruiken, maar daar zie ik amper verschil bij

---------- Toegevoegd om 23:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:20 ----------

waar train je eigenlijk, mc

Volgens mij heb je altijd een terugval na een kuur dat kan gewoon niet anders. Lees er ook vaak genoeg over en dat zijn volgens mij niet allemaal tjappies.

Kracht op een kuur is ook veel groter en dat hou je daarna niet meer vol dus zul je een stapje terug moeten doen. Zou dit niet het geval zijn dan is het effect van een kuur nihil, beter andere zooi kopen dat wel werkt.

• #3.477
Dj's workout

Ik was niet van plan om te juicen, maar vind het wel machtig interessante materie...
Bij mijn gym juicen er ook wat gozers, maar heb nog te weinig ervaring om te zien zien wanneer ze on en off zijn...

Nou wat grappig is dat iemand op de AS veel vocht vast houdt en groot oogt. Maar zodra ze off zijn lijken ze wel te krimpen. Vandaar dat kuren ook zo verslavend kan zijn. Het gevoel en je fysiek op een kuur is zo anders dan zonder.

Er zijn een aantal mannen die eerst achter liepen mij in enkele weken voorbij gegaan. Ik groeide niet zo snel maar langzaam door en nu ze off zijn staan we bijna weer gelijk qua fysiek. Gisteren kwam ik een kerel tegen die me een tijdje niet had gezien en noemde me een transformer. :D

• #3.480
Eens met MC. Ik heb het ook gezien :D maar nogmaals, ALS ik het al doe is het voor mn herstel.

Terug
Naar boven