XXL Nutrition

Rooke's trainingslog

Dat had ik je eerder kunnen vertellen, zodra ik een blessure heb smeer ik dat spul op mijn lichaam. Werkt super.

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.506
hoop dat het nog beter wordt :D

• #3.511
Ik kom nog even tussendoor in mn log :D
Vandaag mn nieuwe weegschaal binnen...blijkt dus toch dat mn vorige(cheap ass ikea) structureel teveel aangaf.
Eerst : 91
nu : 87

Achja, 87 is ook een gewicht ;) Die homeopathische shit werkt voor mij ook vaak, al geloven veel mensen er niet in. Weer een stapje dichterbij herstel...

• #3.513
Achja, 87 is ook een gewicht ;) Die homeopathische shit werkt voor mij ook vaak, al geloven veel mensen er niet in. Weer een stapje dichterbij herstel...

Volgens die weegschaal ook maar 16%vet haha.
Nu Alleen niet te hard van stapel lopen...

Ksta op dit moment op de cross trainer @ 152bpm :D

Zo'n weegschaal heeft een standaardafwijking van +/- 5%. Welcome to the real world ;)

weegschalen die vet % aangeven zijn waardeloos.
Hoezo koop je niet een huidplooimeter Rooke?

Oja en nog wat; we hadden vandaag in the gym een discussie over glucosamine, een buffel die neemt het in sindsdien had wat minder gewrichtsklachten....

• #3.517
Laatst nog opgemeten dat ik 8 cm omvang op m'n wheels kwijt ben...per been dus

Bevalt het een beetje, die crosstrainsessies? Heeft zeker zijn voordelen voor als je weer begint gast, een goede conditie gaat volgens mij ook gepaard met snellere spieropbouw.

• #3.519
weegschalen die vet % aangeven zijn waardeloos.
Hoezo koop je niet een huidplooimeter Rooke?

Oja en nog wat; we hadden vandaag in the gym een discussie over glucosamine, een buffel die neemt het in sindsdien had wat minder gewrichtsklachten....

Huidplooi heb ik ook ..die gaf vorige keer 17 aan bij94 ofzo ... Maar het was puur voor de gein. Glucosamine , is volgens mijn alleen voor kraakbeen en gewrichten ???

Terug
Naar boven