- Waardering
- 1.339
Ik ben een paar dagen geleden gestart met een homeopatisch middeltje genaamd 'arnica d6' en nu is de actieve pijn aanzienlijk minder.
Geeft weer moed!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben een paar dagen geleden gestart met een homeopatisch middeltje genaamd 'arnica d6' en nu is de actieve pijn aanzienlijk minder.
Ja inderdaad...had er eerst geen geloof in maar ik merk gewoon dat de actieve pijn bijna weg is.

Ja inderdaad...had er eerst geen geloof in maar ik merk gewoon dat de actieve pijn bijna weg is.

anavar

Achja, 87 is ook een gewichtDie homeopathische shit werkt voor mij ook vaak, al geloven veel mensen er niet in. Weer een stapje dichterbij herstel...

Zo'n weegschaal heeft een standaardafwijking van +/- 5%. Welcome to the real world![]()
weegschalen die vet % aangeven zijn waardeloos.
Hoezo koop je niet een huidplooimeter Rooke?
Oja en nog wat; we hadden vandaag in the gym een discussie over glucosamine, een buffel die neemt het in sindsdien had wat minder gewrichtsklachten....

Jij moet ff niet in cijfertjes denken, ****ing yourself up broLaatst nog opgemeten dat ik 8 cm omvang op m'n wheels kwijt ben...per been dus