Ik hoop dat je niet teveel last krijgt van je uitspatting Rooky![]()
mn onderarmen en dus mn handen en polsen waren ten alle tijden ontspannen
Ben uiterst voorzichtig met dit proces maar thnx J 
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik hoop dat je niet teveel last krijgt van je uitspatting Rooky![]()
Ben uiterst voorzichtig met dit proces maar thnx J 
t*ring wat is dit, eindelijk weer eens een krachttraining? Dat had je me wel even mogen vertellen, was ik misschien toch nog gekomen vandaag om je te coachen!!!
Goed dat je bent gegaan. Gewoon heel licht die polsen weer eens belasten, rust roest namelijk.
Je polsen moeten wel een belasting zijn ondergaan, ookal was de training licht. Hoe heb je die latheral raise dan gedaan?
Lekker dat je weer eens wat hebt kunnen doen zeg! Nou hopen dat je er morgen geen vette last van hebt, je weet maar nooit.
THE RETURN OF THE LEGENDBreaking news
Voor het eerst in 20-25 pagina's een training.
Maandag..
Na een weekend van helse pijnen en pijnstillers was ik het vandaag zo kots en kots beu. Vandaag de pijnstiller weer mee in de borstzak...alsof mn lichaam het niet wildeheel de dag geen last!
Dus vandaag heerlijk aan het ijzer gezeten..gewicht is neit belangrijk maar was de max van mn kunnen.
Leg extensions :
4x12
Leg press :
4x12
Latheral raise :
4x12
Pec Deck :
3x12
1x5
Daarna nog 10 minuten op de crosstrainer gestaan maar kreeg mn hartslag,hoe zacht ik ook ging, niet meer onder de 150. Stond trillend op dat ding.Heerlijk weer zo'n training...dat zal morgen wel weer invalide worden
edit : het trouwens bizar hoeveel armen je normaal gebruikt bij je training...een pec deck is bijvoorbeeld echt knetter zwaar zonder met je handen te knijpen.

Het is een mooie dag... Ik hoop dat dit het begin is van een hoop trainingen de komende tijdIets teveel eer maar thnx broTHE RETURN OF THE LEGENDHet is een mooie dag... Ik hoop dat dit het begin is van een hoop trainingen de komende tijd

hoop dat ik de de komende x weken gewoon lekker mn schouders benen en borst kan blijven trainen! Misschien krijg ik op deze manier wel meer massa op mn borst en schouders 
:d:dmisschien krijg ik op deze manier wel massa op mn borst en schouders![]()
het is nu NOG erger 

net wakkerhet is nu NOG erger
Maar gisteravond/nacht moest ik werken en heb geen last gekregen van mn handen/polsen/pezen....laat dat trainen een positieve uitwerking houden. Fysiek is ook eindelijk weer wat waardiger om te zien![]()

mn postzegelverzameling nog steeds leidend hoorGelukkig, dat lijkt me wel een opluchting!
Ik begin zelf ook weer bij af, maar goed het is niet anders...hadden we maar een echte hobby moeten kiezen![]()

Wilde eigenlijk vandaag gaan maar voel me best wel focked op.Lag vanacht pas half 4 in mn bed en ging er om 11 uur uit.Wanneer staat de volgende training op de planning ouwe?
Lenn) training staat denk ik voor vrijdag/zaterdag.