Fitness Seller

Rooke's trainingslog

Aan het ijzer met allemaal toestellen :roflol:

t*ring wat is dit, eindelijk weer eens een krachttraining? Dat had je me wel even mogen vertellen, was ik misschien toch nog gekomen vandaag om je te coachen!!!

Goed dat je bent gegaan. Gewoon heel licht die polsen weer eens belasten, rust roest namelijk.

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.725
t*ring wat is dit, eindelijk weer eens een krachttraining? Dat had je me wel even mogen vertellen, was ik misschien toch nog gekomen vandaag om je te coachen!!!

Goed dat je bent gegaan. Gewoon heel licht die polsen weer eens belasten, rust roest namelijk.

Polsen zijn nog niet toe aan belasting dus vandaar deze training.

Je polsen moeten wel een belasting zijn ondergaan, ookal was de training licht. Hoe heb je die latheral raise dan gedaan?

• #3.727
Je polsen moeten wel een belasting zijn ondergaan, ookal was de training licht. Hoe heb je die latheral raise dan gedaan?

Machine die achter de leg extension staat,waar nooit iemand opzit haha.
Overal m'n armen niet gebruikt, dat was al moeilijk genoeg

Lekker dat je weer eens wat hebt kunnen doen zeg! Nou hopen dat je er morgen geen vette last van hebt, je weet maar nooit.

• #3.729
Lekker dat je weer eens wat hebt kunnen doen zeg! Nou hopen dat je er morgen geen vette last van hebt, je weet maar nooit.

Ik verwacht het niet dat ik er last van ga krijgen(afkloppen) want van het weekend had ik zonder aanleiding geweldige pijn...ik wacht het af

Wow, respect!
Houd dit goede gevoel even vast...

Breaking news :rolleyes:

Voor het eerst in 20-25 pagina's een training.

Maandag..

Na een weekend van helse pijnen en pijnstillers was ik het vandaag zo kots en kots beu. Vandaag de pijnstiller weer mee in de borstzak...alsof mn lichaam het niet wilde:D heel de dag geen last!
Dus vandaag heerlijk aan het ijzer gezeten..gewicht is neit belangrijk maar was de max van mn kunnen.

Leg extensions :
4x12

Leg press :
4x12

Latheral raise :
4x12

Pec Deck :
3x12
1x5

Daarna nog 10 minuten op de crosstrainer gestaan maar kreeg mn hartslag,hoe zacht ik ook ging, niet meer onder de 150. Stond trillend op dat ding.:D Heerlijk weer zo'n training...dat zal morgen wel weer invalide worden :cool::cool:

edit : het trouwens bizar hoeveel armen je normaal gebruikt bij je training...een pec deck is bijvoorbeeld echt knetter zwaar zonder met je handen te knijpen.
THE RETURN OF THE LEGEND :D:D:D:D:D Het is een mooie dag... Ik hoop dat dit het begin is van een hoop trainingen de komende tijd

• #3.732
THE RETURN OF THE LEGEND :D:D:D:D:D Het is een mooie dag... Ik hoop dat dit het begin is van een hoop trainingen de komende tijd
Iets teveel eer maar thnx bro ;)

Ik voel me vandaag echt super goed :) hoop dat ik de de komende x weken gewoon lekker mn schouders benen en borst kan blijven trainen! Misschien krijg ik op deze manier wel meer massa op mn borst en schouders :roflol:

• #3.734
zooooo spierpijn vandaaag damn :P

• #3.736
Zie je, dat krijg je er nu van :roflol:

net wakker :P het is nu NOG erger :D

Maar gisteravond/nacht moest ik werken en heb geen last gekregen van mn handen/polsen/pezen....laat dat trainen een positieve uitwerking houden. Fysiek is ook eindelijk weer wat waardiger om te zien:rolleyes:

Is altijd mooi als je weer eens een kracht training hebt gedaan na een lange stop. Je lichaam reageert er meteen op. Komt goed kerel.

net wakker :P het is nu NOG erger :D

Maar gisteravond/nacht moest ik werken en heb geen last gekregen van mn handen/polsen/pezen....laat dat trainen een positieve uitwerking houden. Fysiek is ook eindelijk weer wat waardiger om te zien:rolleyes:

Gelukkig, dat lijkt me wel een opluchting!
Ik begin zelf ook weer bij af, maar goed het is niet anders...hadden we maar een echte hobby moeten kiezen ;)

Wanneer staat de volgende training op de planning ouwe?

• #3.740
Gelukkig, dat lijkt me wel een opluchting!
Ik begin zelf ook weer bij af, maar goed het is niet anders...hadden we maar een echte hobby moeten kiezen ;)
mn postzegelverzameling nog steeds leidend hoor ;)
Wanneer staat de volgende training op de planning ouwe?
Wilde eigenlijk vandaag gaan maar voel me best wel focked op.Lag vanacht pas half 4 in mn bed en ging er om 11 uur uit.
Als ik vandaag ga , ga ik op de crosstrainers staan(ondanks mn geweldige spierpijn in mn benen). De eerste 'KT'(:kiss: Lenn) training staat denk ik voor vrijdag/zaterdag.

Terug
Naar boven