MuscleMeat

Rooke's trainingslog

Heb je rsi nog helemaal niet ter sprake gebracht bij de dokter?
Even :google: - aangezien er verschillende vormen van zijn...

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.703
Heb je rsi nog helemaal niet ter sprake gebracht bij de dokter?
Even :google: - aangezien er verschillende vormen van zijn...

niet aan gedacht omdat het enkel mn pezen betrof...maarja dit maar dag 1 natuurlijk. Ben wel een beetje aan het lezen en muizen met links ipv rechts :P

niet aan gedacht omdat het enkel mn pezen betrof...maarja dit maar dag 1 natuurlijk. Ben wel een beetje aan het lezen en muizen met links ipv rechts :P

Heel goed...
Heb m'n rechterpols al eens op 2 plaatsen overbelast gehad (tegelijk), sindsdien heb ik een trackball ipv gewone muis. Veel typen doe ik met een gebroken toetsenbord - die twee dingen doe voor mij genoeg.

Idee voor jou?

dit is net een libelle dagboek alle meiden komen hier naar toe?
Hoe doe je dat Rooke?

prettyboy Rooke heeft gewoon alle chickies goed geplayed @ Muscle Beach, en daar reaped ie nu nog steeds de benefits van.

:roflol:

volgend jaar ga ik ook mee... Ik denk dat ik dan net niet word uitgelachen hahaha

• #3.714
zonder charisma wordt het sowieso niets :) lullig voor je

edit : :jk: bro

Laatst bewerkt:
  • #3.715
Breaking news :rolleyes:

Voor het eerst in 20-25 pagina's een training.

Maandag..

Na een weekend van helse pijnen en pijnstillers was ik het vandaag zo kots en kots beu. Vandaag de pijnstiller weer mee in de borstzak...alsof mn lichaam het niet wilde:D heel de dag geen last!
Dus vandaag heerlijk aan het ijzer gezeten..gewicht is neit belangrijk maar was de max van mn kunnen.

Leg extensions :
4x12

Leg press :
4x12

Latheral raise :
4x12

Pec Deck :
3x12
1x5

Daarna nog 10 minuten op de crosstrainer gestaan maar kreeg mn hartslag,hoe zacht ik ook ging, niet meer onder de 150. Stond trillend op dat ding.:D Heerlijk weer zo'n training...dat zal morgen wel weer invalide worden :cool::cool:

edit : het trouwens bizar hoeveel armen je normaal gebruikt bij je training...een pec deck is bijvoorbeeld echt knetter zwaar zonder met je handen te knijpen.

Wat is er precies loos kerel? (ben nieuw in je log, en ben IT'er: Lui dus)

Lekker gozer! hhehhe geen gewichten erbij :eek:

Succes ermee de komende tijd.

• #3.718
Lekker gozer! hhehhe geen gewichten erbij :eek:

Succes ermee de komende tijd.

zit met een speciale begeleider bro daar mag het niet van ;):D

---------- Toegevoegd om 21:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:21 ----------

Wat is er precies loos kerel? (ben nieuw in je log, en ben IT'er: Lui dus)

kijk maar op pagina 170 ;) ook it-er dus te lui om een linkje voor je neer te zetten :D

geheheh, dat kon ik verwachten eh?

Sjemig kerel, maar da's niet fijn man.... Daar ben je wel ff mooi ziek van dan. Beterschap kerol ;)

Ik hoop dat je niet teveel last krijgt van je uitspatting Rooky ;)

Terug
Naar boven