The Xtralarge
Huge Freak
- Waardering
- 457
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 120kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En wat dacht je van die monsterconditievroeger hield ik dat niet vol om 5 min 175+ te rennen. Merkte wel dat ik niet helemaal in orde was maar toch...als ik weer kan trainen mss nog even 2-3 weken goed cutten en daarna een mooie basis.
---------- Toegevoegd om 21:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:12 ----------
shit
Goed dat je positief blijft, je hebt nu een mega conditie en je bespaart nog eens geld......je hoeft pas over een paar jaar nieuwe kleren te kopen
heheheh gaat goed nog even en dan moet je een nieuwe garderobe kopen
Was zo verstandig geweest om mn broeken (2maaten kleiner) en mn shirts (1 tot 2 maten kleiner) te bewaren 
Meen je niet... wie zou dat geweest zijn?een niet nader genoemd dbb lid : "heb je dat shirt op de groei gekocht?" , thnx!

Meen je niet... wie zou dat geweest zijn?
Neem het als motivator om in de toekomst uit dat shirtje te groeien!
goeie graadmeter dat shirtje...En wat dacht je van die monsterconditievroeger hield ik dat niet vol om 5 min 175+ te rennen. Merkte wel dat ik niet helemaal in orde was maar toch...als ik weer kan trainen mss nog even 2-3 weken goed cutten en daarna een mooie basis.
---------- Toegevoegd om 21:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:12 ----------
shit
Goed dat je positief blijft, je hebt nu een mega conditie en je bespaart nog eens geld......je hoeft pas over een paar jaar nieuwe kleren te kopen
idddie kleding voor de groei heb ik al in huis haha
Quote aanpassen staat een ban op he vriend!

http://forum.dutchbodybuilding.com/f81/rookes-trainingslog-173472/index170.html#post4210452 ;-)
daardoor kan ik geen KT doen.
,beker tillen
en tas tillen
)...
Had trouwens een shirt aan waar ik vroeger strakke mouwen in had en nu er 2x in kon
een niet nader genoemd dbb lid : "heb je dat shirt op de groei gekocht?" , thnx!

iets...(afkloppen) vergeleken met toen kan ik nu al wat meer dagelijks gebruik ermee verrichten(zoals ,pan tillen,beker tillen
en tas tillen
)
Met een fijn podcastje is het wel uit te houdenWat een k*t opmerking zeg
Goed dat je de cardio-motivatie hoog weet te houden zeg, zal wel niet makkelijk zijn om steeds maar weer dezelfde (zo langzamerhand ongetwijfeld ook saai geworden) cardio-routine te moeten doen, terwijl je eigenlijk veel liever kt zou willen doen.

Gaat nu al weer paar dagen goed met mn pezen (afkloppen) maar ik werd vanochtend toch wakker met een zere klauwDamn, als je het weer zo ziet staan, dan besef je weer hoe ongelovelijk k*t dat geweest moet zijn... Echt fijn dat er iig iets van verbetering inzit.
vergelijkbaar met stevige kiespijn maar zeurend in je (rechter)hand. Moet er doorheen bijten om er niet aan toe te geven...vind het zo;n mietjes reden om naar huis te gaan en mss gaan ze dan wel denken. Hoop dat het morgen over is...want ik weiger in principe om pijnstillers te nemen omdat je de kwaal dan mss wel verergert omdat je niets voelt.Met een fijn podcastje is het wel uit te houden
Gaat nu al weer paar dagen goed met mn pezen (afkloppen) maar ik werd vanochtend toch wakker met een zere klauwvergelijkbaar met stevige kiespijn maar zeurend in je (rechter)hand. Moet er doorheen bijten om er niet aan toe te geven...vind het zo;n mietjes reden om naar huis te gaan en mss gaan ze dan wel denken. Hoop dat het morgen over is...want ik weiger in principe om pijnstillers te nemen omdat je de kwaal dan mss wel verergert omdat je niets voelt.
Nee is zeker niet prettig...wat ik me nou realiseer is dat Rsi nog niet uitgesloten is... Maarja je blijft erover malen