Fitness Seller

Rooke's trainingslog

heheheh gaat goed nog even en dan moet je een nieuwe garderobe kopen

En wat dacht je van die monsterconditie :) vroeger hield ik dat niet vol om 5 min 175+ te rennen. Merkte wel dat ik niet helemaal in orde was maar toch...als ik weer kan trainen mss nog even 2-3 weken goed cutten en daarna een mooie basis.

---------- Toegevoegd om 21:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:12 ----------

helaas was die r*tard er niet :roflol:

shit :(

Goed dat je positief blijft, je hebt nu een mega conditie en je bespaart nog eens geld......
je hoeft pas over een paar jaar nieuwe kleren te kopen :p

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.685
Meen je niet... wie zou dat geweest zijn? :rolleyes:

Neem het als motivator om in de toekomst uit dat shirtje te groeien!

weet ik :P goeie graadmeter dat shirtje...

---------- Toegevoegd om 21:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:31 ----------

En wat dacht je van die monsterconditie :) vroeger hield ik dat niet vol om 5 min 175+ te rennen. Merkte wel dat ik niet helemaal in orde was maar toch...als ik weer kan trainen mss nog even 2-3 weken goed cutten en daarna een mooie basis.

---------- Toegevoegd om 21:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:12 ----------

shit :(

Goed dat je positief blijft, je hebt nu een mega conditie en je bespaart nog eens geld......
je hoeft pas over een paar jaar nieuwe kleren te kopen :p

idd :P die kleding voor de groei heb ik al in huis haha

misschien lees ik er overheen, maar staan hier nog ergens trainingen?

Dit is een cardiolog geworden.

• #3.690
ik pas m niet aan he ;)

...

Had trouwens een shirt aan waar ik vroeger strakke mouwen in had en nu er 2x in kon :roflol:

een niet nader genoemd dbb lid : "heb je dat shirt op de groei gekocht?" , thnx!

Wat een k*t opmerking zeg :mad:

Goed dat je de cardio-motivatie hoog weet te houden zeg, zal wel niet makkelijk zijn om steeds maar weer dezelfde (zo langzamerhand ongetwijfeld ook saai geworden) cardio-routine te moeten doen, terwijl je eigenlijk veel liever kt zou willen doen.

iets...(afkloppen) vergeleken met toen kan ik nu al wat meer dagelijks gebruik ermee verrichten(zoals ,pan tillen:rolleyes:,beker tillen:rolleyes: en tas tillen:rolleyes:)

Damn, als je het weer zo ziet staan, dan besef je weer hoe ongelovelijk k*t dat geweest moet zijn... Echt fijn dat er iig iets van verbetering inzit.

• #3.696
Wat een k*t opmerking zeg :mad:

Goed dat je de cardio-motivatie hoog weet te houden zeg, zal wel niet makkelijk zijn om steeds maar weer dezelfde (zo langzamerhand ongetwijfeld ook saai geworden) cardio-routine te moeten doen, terwijl je eigenlijk veel liever kt zou willen doen.
Met een fijn podcastje is het wel uit te houden :D

Damn, als je het weer zo ziet staan, dan besef je weer hoe ongelovelijk k*t dat geweest moet zijn... Echt fijn dat er iig iets van verbetering inzit.
Gaat nu al weer paar dagen goed met mn pezen (afkloppen) maar ik werd vanochtend toch wakker met een zere klauw:eek: vergelijkbaar met stevige kiespijn maar zeurend in je (rechter)hand. Moet er doorheen bijten om er niet aan toe te geven...vind het zo;n mietjes reden om naar huis te gaan en mss gaan ze dan wel denken. Hoop dat het morgen over is...want ik weiger in principe om pijnstillers te nemen omdat je de kwaal dan mss wel verergert omdat je niets voelt.

Met een fijn podcastje is het wel uit te houden :D

Gaat nu al weer paar dagen goed met mn pezen (afkloppen) maar ik werd vanochtend toch wakker met een zere klauw:eek: vergelijkbaar met stevige kiespijn maar zeurend in je (rechter)hand. Moet er doorheen bijten om er niet aan toe te geven...vind het zo;n mietjes reden om naar huis te gaan en mss gaan ze dan wel denken. Hoop dat het morgen over is...want ik weiger in principe om pijnstillers te nemen omdat je de kwaal dan mss wel verergert omdat je niets voelt.

Kiespijn in je hand... klinkt niet prettig.

Weten ze op je werk niet dat je echt ergens last van hebt?

Ja, dat van die pijnstillers ken ik wel, had precies hetzelfde idee/gevoel bij m'n knieen altijd. Kan ik wel een pijnstiller nemen, maar dan doe je misschien juist iets wat het nog erger maakt, omdat je tijdelijk even geen last hebt.

• #3.698
Nee is zeker niet prettig...wat ik me nou realiseer is dat Rsi nog niet uitgesloten is... Maarja je blijft erover malen

Terug
Naar boven