Roth
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 748
- Lengte
- 1m83
jij ook fijne kerst brah
Net kg vleesch gegeten, 5 eieren en nog wat shit xD
Anyways, 20-30 minuten per dag moet toch al een procent of 2 opleveren lijkt me?![]()
Dat zijn de maaltijden zoals we die graag zien tijdens kerst, haha. Ik hoop het wel inderdaad. In juni is het me ook gelukt om zonder problemen van 15% naar 13% te gaan met enkel cardio.
Dikke training baas!
Ik ging afgelopen zomer altijd intervalletjes hardlopen. 1 minuut maximaal sprinten en daarna 2 minuten rust en dan zo'n 6-8 keer. Hele korte training, maar m'n vp dook echt naar beneden!
Thanks dude! Op de loopband rennen bezorgt mij altijd heel veel pijn in mijn schenen. Vandaar dat ik eigenlijk alleen traploop / crosstrainer / fiets. Voor de fiets is interval zoiezo wel een goed idee, ga het morgen even proberen!
wow gast jouw fysiek lijkt egt sprekend op die van mij op die foto's. qua stats zit je alleen precies 10kg boven mijn gewichten. houd dit logje zeker in de gaten
.
Wat een toeval, borst ook zwakke spiergroep? Ik hoop je van de zomer een goed beeld te kunnen geven hoe het er droog uitziet;p!
Gaat lekker hier. Nette seated mp ook, tel je die smith-stang voor 20 kg?
Zie ook dat je wilt gaan 'cutten' binnenkort, ben benieuw of je er nog wat spiermassa bij gaint.
Thanks dude. Ik tel hem als 10kg.. Ik weet niet zeker hoeveel dat ding weegt, zal het eens vragen aan een instructeur.
That makes two of us, alhoewel ik van mening ben dat het t/m 12 a 13% zeker mogelijk is. Mijn metabolisme is vrij hoog en heb van nature eigenlijk nooit veel vet gehad. Toen ik begon met bb sporte ik er ook nog naast, toen kwam ik nooit hoger dan 12% terwijl ik wel flink gainde. We zullen het zien!
Laatst bewerkt:

. houd dit logje zeker in de gaten
.
.
hardk00r brah!