XXL Nutrition

Roth's Log 2.0

• Topic Starter Topic Starter
jij ook fijne kerst brah :)

Net kg vleesch gegeten, 5 eieren en nog wat shit xD

Anyways, 20-30 minuten per dag moet toch al een procent of 2 opleveren lijkt me? :)

Dat zijn de maaltijden zoals we die graag zien tijdens kerst, haha. Ik hoop het wel inderdaad. In juni is het me ook gelukt om zonder problemen van 15% naar 13% te gaan met enkel cardio.

Dikke training baas!

Ik ging afgelopen zomer altijd intervalletjes hardlopen. 1 minuut maximaal sprinten en daarna 2 minuten rust en dan zo'n 6-8 keer. Hele korte training, maar m'n vp dook echt naar beneden!

Thanks dude! Op de loopband rennen bezorgt mij altijd heel veel pijn in mijn schenen. Vandaar dat ik eigenlijk alleen traploop / crosstrainer / fiets. Voor de fiets is interval zoiezo wel een goed idee, ga het morgen even proberen!

wow gast jouw fysiek lijkt egt sprekend op die van mij op die foto's. qua stats zit je alleen precies 10kg boven mijn gewichten:P. houd dit logje zeker in de gaten;).

Wat een toeval, borst ook zwakke spiergroep? Ik hoop je van de zomer een goed beeld te kunnen geven hoe het er droog uitziet;p!

Gaat lekker hier. Nette seated mp ook, tel je die smith-stang voor 20 kg?

Zie ook dat je wilt gaan 'cutten' binnenkort, ben benieuw of je er nog wat spiermassa bij gaint.

Thanks dude. Ik tel hem als 10kg.. Ik weet niet zeker hoeveel dat ding weegt, zal het eens vragen aan een instructeur.
That makes two of us, alhoewel ik van mening ben dat het t/m 12 a 13% zeker mogelijk is. Mijn metabolisme is vrij hoog en heb van nature eigenlijk nooit veel vet gehad. Toen ik begon met bb sporte ik er ook nog naast, toen kwam ik nooit hoger dan 12% terwijl ik wel flink gainde. We zullen het zien!

Laatst bewerkt:
ja man borst is bij mij ook zeker een zwak punt. ben trouwens benieuwd naar de pics vn de zomer dn.

Heb zondagavond borst gedaan en gisteravond benen. Ben tot de ontdekking gekomen dat niemand het in zn hoofd haalt om zondagavond om 23.00 nog naar de sportschool te gaan op 2e kerstdag, dus dat hield in dat ik de gehele sportschool voor me alleen had. Heerlijk.

Borst; een brute trainingen, vrijwel overal PR of VPR gezet.

DB Press
10 x 26
8 x 30
6 x 34
7 x 38

Incline BP
10 x 40
8 x 60
6 x 80
4 x 80

Decline BP
10 x 50
8 x 60
8 x 80
2 x 90
6 x 70

Incline Cable Fly's
10 x 27
8 x 27
8 x 32
5 x 36
+ dropset; 3 x 36, 6 x 27, 8 x 18

Lever chest close vs wide grip
6 / 6 x 40
6 / 6 x 50
6 / 6 x 60
+ dropset vanaf 90.

Squat - voelde niet goed aan, dunno waarom. Is iig te zien in het gewicht
10 x 100
8 x 120
6 x 140
1 x 160

SLDL
10 x 80
8 x 100
8 x 100
8 x 120

Leg Extensions
10 x 91
10 x 111 (fs)
8 x 111
10 x 111

Seated Leg Curl
10 x 40
8 x 50
8 x 60
6 x 60

Standing Calf Raise
5 x 170
10 sec pauze
4 x 170
10 sec pauze
3 x 170

Seated Calf Raise
5 x 80
10 sec pauze
4 x 80
10 sec pauze
3 x 80

Squat tabatas. 8 setjes van 20 seconden met 40kg, daartussen 10sec rust. Helemaal dood gegaan, kon bijna niet meer lopen na afloop. Thanks Eddine, haha.

hmmm

Dropset minder verlagen? Je haalt per keer meer reps, terwijl de bedoeling is met "iets" minder gewicht telkens minder reps te halen..

doch? :P

hmmm

Dropset minder verlagen? Je haalt per keer meer reps, terwijl de bedoeling is met "iets" minder gewicht telkens minder reps te halen..

doch? :P

Is dat zo? Zit opzich logica in wat je zegt, maar aan de andere kant is het vazelfsprekend dat je met minder gewicht meer reps kan pakken. Ik pak een dropset altijd om die burn te krijgen:p.

Is dat zo? Zit opzich logica in wat je zegt, maar aan de andere kant is het vazelfsprekend dat je met minder gewicht meer reps kan pakken. Ik pak een dropset altijd om die burn te krijgen:p.

Bedoeling is dat je 10 sec/max 10sec rust tussen die setjes bij dropset... zelf doe ik 5 sec zoiets... dus je spier is vermoeid/je zal minder reps kunnen doen met (iets) minder gewicht :P
Je moet natuurlijk zelf weten hoe je het wil doen maarja :P

• Like
Waarderingen: Roth
Bedoeling is dat je 10 sec/max 10sec rust tussen die setjes bij dropset... zelf doe ik 5 sec zoiets... dus je spier is vermoeid/je zal minder reps kunnen doen met (iets) minder gewicht :P
Je moet natuurlijk zelf weten hoe je het wil doen maarja :P

Ik pak nooit rust met een dropsetje, maar ik ga jou manier eens proberen. Zit wat in je wat je zegt, ga het de volgende keer met 1 stap verlagen.

Heb zondagavond borst gedaan en gisteravond benen. Ben tot de ontdekking gekomen dat niemand het in zn hoofd haalt om zondagavond om 23.00 nog naar de sportschool te gaan op 2e kerstdag, dus dat hield in dat ik de gehele sportschool voor me alleen had. Heerlijk.

t*ring dat is echt chill. een sportschool die met kerst open is. En op een zondagavond open is.

Damn gozer, is jouw gym 24/7 open ofzo :p?
Lijkt me echt chill zo'n gym!

Dikke training ook weer!

ja die gym is 24/7 open

:eek: hardk00r brah!:thumbup:

Uitgebreide training btw, nice.:)

t*ring dat is echt chill. een sportschool die met kerst open is. En op een zondagavond open is.

Damn gozer, is jouw gym 24/7 open ofzo :p?
Lijkt me echt chill zo'n gym!

Dikke training ook weer!

:eek: hardk00r brah!:thumbup:

Uitgebreide training btw, nice.:)

Thanks boys! Ik train bij Gold's Gym Nieuwegein (digitale tour), heerlijk dat het 24/7 open is. Woon op 5 minuten fietsafstand dus heb niets te klagen.

Net armen getraind;
Underhand Chin-Up
10 x BW
10 x BW
9 x BW

BB Front Preacher Curl
10 x 30
8 x 34
6 x 38
6 x 42 - 4 reps meer dan vorige week, niceeee.

Incline DB Curl
10 x 14
8 x 16
6 x 18

Tricep Extensions
10 x 26
8 x 30
6 x 34
7 x 38

CGBP
10 x 40
8 x 60
6 x 80
2 (4) x 90

Standing Cable Tricep Extension
10 x 50
8 x 55
7 x 59

Tricep pushdown vs seated cable curl
8 x 59 & 8 x 50
8 x 59 & 8 x 60
8 x 64 & 8 x 70

****ing spierpijn in mn benen ook, prolly van de tabatas haha.

Ik wil ook een gold's in dat k*tdorp hier.:mad:

Seated Smith MP
10 x 40
8 x 60
6 x 80
6 x 80

Upright Row
10 x 38
8 x 42
8 x 46
6 x 50

Incline BB Front Raise
10 x 15
8 x 20
8 x 25
10 x 20

Lying Side Raise
10 x 6
8 x 8
8 x 8
5 x 10

Rear Delt Pull
10 x 18
10 x 23
10 x 23
10 x 18

Facepulls
10 x 45
8 x 45
8 x 45
8 x 50
dropset vanaf 70.

Vanavond weer de beurt aan rug.

I mirin' mp :P

Zal straks aan je denken als ik ook rug aan het doen ben :D

(no homo)

I mirin' mp :P

Zal straks aan je denken als ik ook rug aan het doen ben :D

(no homo)

Thanks brah, gaan we beiden voor die pr op de deadlift:D! Volgende schema ga ik weer db shoulder press erin gooien, zou betekenen dat ik de 34kg wel zou moeten redden. Zou nice zijn;p.

Terug
Naar boven