MuscleMeat

Roth's Log 2.0

Jep, low en medium carb dagen + 2 refeed dagen.

Makkelijker vol te houden en beter te plannen, en volgens M13 beter resultaten. Dat moet ik nog gaan zien :D

• Topic Starter Topic Starter
Jep, low en medium carb dagen + 2 refeed dagen.

Makkelijker vol te houden en beter te plannen, en volgens M13 beter resultaten. Dat moet ik nog gaan zien :D

Wat houden de refeed dagen in? Alle beesten in mijn gym hanteren dat principe ook indd.

Wat houden de refeed dagen in? Alle beesten in mijn gym hanteren dat principe ook indd.

In het kort:

De voordelen van een refeed. Simpel gezegd, hervoeden van je lichaam. Dit heeft te maken met het belangrijke hormoon Leptine.

Het doel van een refeed is om leptine te verhogen. Op die manier neemt de stofwisseling weer toe, neemt de trek in eten af en doen de verschillende hormonen hun werk weer

Link:
http://forum.bodynet.nl/sticky-onderwerpen/21419-wat-refeed.html

• Like
Waarderingen: Roth
ah, nice. thanks bro, morgen even lezen.

Hoe is die hier?

updates? pics? Ben benieuwd!:D

Hoe is die hier?

updates? pics? Ben benieuwd!:D

Gaat erg goed, zowel met trainen als in real life. Het laatste jaar alleen maar succes op succes geboekt. Alhoewel ik mijn focus wel meer op real life gelegd heb. Ben net terug van 2 weken vakantie. Ga er nu weer vol tegenaan met trainen. Heb nog wel een foto van een paar dagen voordat ik op vakantie ga, zal ik zo wel even updaten.

Zit beetje te twijfelen of ik weer ga loggen. Ga nu anders trainen, gewicht kan me geen **** meer schelen. Mind-muscle connection staat nu voorop en ik ga vooral voor de rustige uitvoering met focus op de burn. Weet niet of het nog interessant is om te volgen..

Gaat erg goed, zowel met trainen als in real life. Het laatste jaar alleen maar succes op succes geboekt. Alhoewel ik mijn focus wel meer op real life gelegd heb. Ben net terug van 2 weken vakantie. Ga er nu weer vol tegenaan met trainen. Heb nog wel een foto van een paar dagen voordat ik op vakantie ga, zal ik zo wel even updaten.

Zit beetje te twijfelen of ik weer ga loggen. Ga nu anders trainen, gewicht kan me geen **** meer schelen. Mind-muscle connection staat nu voorop en ik ga vooral voor de rustige uitvoering met focus op de burn. Weet niet of het nog interessant is om te volgen..

Idd gaat helemaal niet om gewicht dacht ik ook een tijdje..gewoon lekker trainen en eten zolang je maar een goal in je hoofd hebt..anders word je lui:)

Hoe gaat het met voeding?

Idd gaat helemaal niet om gewicht dacht ik ook een tijdje..gewoon lekker trainen en eten zolang je maar een goal in je hoofd hebt..anders word je lui:)

Hoe gaat het met voeding?

Het is natuurlijk wel cool om zwaar te pakken, maar je schiet er niet zo veel mee op en alleen maar vaker pijntjes etc.

Heb besloten niet meer te gaan bulken. Ik sta nu op zo'n 10% en ik moet zeggen dat het me erg goed bevalt. Krijg alleen van veel mensen te horen dat ik een mager koppie krijg, vind het zelf wel meevallen. Ga sowieso niet meer boven de 12% en blijf er cardio bij doen. Een goede conditie in combinatie met de vormen bevalt me erg goed. Blijf dus ook rond de 3500 kcal ofzo eten.

Op dit moment:
1.
50 gram brinta
40 gram whey

2.
2 boterhammen
100 gram kipfilet

3.
150 gram tonijn

4.
500 gram aardbeien kwark van zaanse hoeven (40 gram eiwit, 50 gram carbs)

5.
2 boterhammen
100 gram kipfilet

6.
avondeten

7.
200 gram kipfilet
50 gram rijst

8.
500 gram magere kwark.

Is lekker makkelijk met werk enzo. Als ik thuis ben de gehele dag vervang ik maaltijd 4 of 5 door 5 eieren met wat rijst

Goed bezig kerel..hoeveel weeg je nu?

Ben nu je op 10% staat al helemaal benieuwd naar de pics!:eek:

Ben 2 kg afgevallen in de vakantie. Weeg op dit moment 84kg, maar ben erg leeg. Vandaag voor het eerst weer wezen trainen en sta gelijk weer stuk voller. Ik zal eind van de week als ik weer wat voller ben wel even foto schieten

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Klote kwaliteit / pose, maar geeft je een idee. Sta hier rond de 11%, is drie weken terug.

Voeding ziet er nice uit, maar waarvoor bij maaltijd 4 geen normale kwark met veel minder carbs/suiker. Desnoods doe je dan wat whey erbij voor de smaak, scheelt je veel slechte suikers.

Foto ziet er erg bruut uit man! Hoeveel weeg je daar?
Wat meten je armen zoal?

Betreft training, merk je ook dat je harder groeit als je focus ligt op de oefening/uitvoering dan gewicht?
Ga je hiermee ook automatisch hoger in reps, zodat je het burnen beter voert en de oefening gecontroleerder uit kan voeren?

Dat zijn mijn vragen. Groet jan

Voeding ziet er nice uit, maar waarvoor bij maaltijd 4 geen normale kwark met veel minder carbs/suiker. Desnoods doe je dan wat whey erbij voor de smaak, scheelt je veel slechte suikers.

Foto ziet er erg bruut uit man! Hoeveel weeg je daar?
Wat meten je armen zoal?

Betreft training, merk je ook dat je harder groeit als je focus ligt op de oefening/uitvoering dan gewicht?
Ga je hiermee ook automatisch hoger in reps, zodat je het burnen beter voert en de oefening gecontroleerder uit kan voeren?

Dat zijn mijn vragen. Groet jan

Thanks dude, het ging echt heel lekker de laatste tijd. Daar weeg ik 86,5kg. Armen durf ik niet te zeggen. Laatste keer dat ik gemeten had woog ik 88kg en toen waren ze 41.

Wat betreft de voeding: ik kan je niets anders dan gelijk geven. Maar ik wil nog wel eens wat rare bekken trekken bij het eten van de magere kwark en als ik in de bedrijfskantine zit kunnen mensen me nogal eens raar aankijken. Maar je hebt wel gelijk, misschien moet ik het maar gewoon eens gaan doen. Scheelt ook in de kosten.

Daar durf ik met enige zekerheid wel ja op te zeggen. De vormen kwamen er daardoor veel beter door en ik werd een stuk voller. Dat zorgde er ook voor dat ik meer reps ging doen.
Het principe wat ik aan hou (nergens op gebaseerd ofzo)
eerste 2 oefeningen (doorgaans compounds, bv deadlift en bor, bench en incline db press etc) : 10, 8, 6, 4
daaropvolgend: 10, 8, 8, 6
laatste twee: 10, 10, 10 en dan gewoon "squeezen''.

Daarbij hanteer ik wel dat ik sowieso de 4 en de 6 wil halen. Waardoor ik doorga met een bepaald gewicht als laatste set tot ik het 6 of 8 keer kan. Dus voordat ik omhoog ga worden de setjes vaak: 10, 8, 6, 6 (of soms 10, 8, 8, 6). Ik doe het een beetje op gevoel, maar het werkt wel goed.
Beantwoord dit, onsamenhangend verhaal (sorry, ben nogal moe), je vraag een beetje?

Ik zal volgende week, als ik mn schema weer volg wel loggen. Beetje moeilijk om het zo uit te leggen:p. Doe deze week even 3 x 12 beetje freestylen om er weer ff in te komen.

Laatst bewerkt:
Fysiek ziet er heel netjes uit goos, echt probs voor dat! Ik val als een baksteen naar beneden, nu ik een foto zie :D

Betreft die rare bekken, boeiend fack it. Op mijn werk word ik wel eens AJ genoemd namelijk Anabolen Joran. Gewoon lachen, en zeggen dat hij aids heeft.

Betreft je reps is het wel redelijk duidelijk, maar je hebt dus 5 oefeningen met totaal 20 werk setjes. Is behoorlijk wat, al is het kwa reps niet eens zo hoog als ik dacht. Ik denk je zit rond de 15 enzo, maar valt dus nog reuze mee. Keer proberen!

respect kerel...grote schouders, nice abs. :D:D

Gewoon doen waar je je lekker bij voelt..wat de rest denkt..fuk it!

Nice broeder!Ondanks mindere kwaliteit van de pic ziet er top uit beest!:)

Ziet er prima uit. Heb je nu nog een soort van doel ofzo, nu je niet meer echt gaat bulken of cutten? Heb zelf namelijk ook een tijd geleden met hetzelfde idee gezeten.

Btw over die mind muscle connection etc, heb zelf ervaren dat als je je oefeningen uitvoert zoals het hoort(wat je eigenlijk sowieso al zou moeten doen en waarbij eigenlijk iedereen ook mind muscle connection heeft) je toch wel in kracht aankomt, mits je 'dieet' in orde is.

Fysiek ziet er heel netjes uit goos, echt probs voor dat! Ik val als een baksteen naar beneden, nu ik een foto zie :D

Betreft die rare bekken, boeiend fack it. Op mijn werk word ik wel eens AJ genoemd namelijk Anabolen Joran. Gewoon lachen, en zeggen dat hij aids heeft.

Betreft je reps is het wel redelijk duidelijk, maar je hebt dus 5 oefeningen met totaal 20 werk setjes. Is behoorlijk wat, al is het kwa reps niet eens zo hoog als ik dacht. Ik denk je zit rond de 15 enzo, maar valt dus nog reuze mee. Keer proberen!

Haha, thanks bro. I appreciate it!

Vetgedrukte stuk deed me hardop lachen, haha.

Boven de 10 vind ik niet fijn, doet niet zo heel veel met me. Ik zal vanaf volgende week weer actief gaan loggen, ik heb op dit moment wel een interessant schema!

respect kerel...grote schouders, nice abs. :D:D

Gewoon doen waar je je lekker bij voelt..wat de rest denkt..fuk it!

Thanks bro & worddddd!

Nice broeder!Ondanks mindere kwaliteit van de pic ziet er top uit beest!:)

Thanks homie! Ben lang niet meer in je log geweest, excuus. Drukte/vakantie etc. Ga nu weer wat actiever worden.

Ziet er prima uit. Heb je nu nog een soort van doel ofzo, nu je niet meer echt gaat bulken of cutten? Heb zelf namelijk ook een tijd geleden met hetzelfde idee gezeten.

Btw over die mind muscle connection etc, heb zelf ervaren dat als je je oefeningen uitvoert zoals het hoort(wat je eigenlijk sowieso al zou moeten doen en waarbij eigenlijk iedereen ook mind muscle connection heeft) je toch wel in kracht aankomt, mits je 'dieet' in orde is.

Thanks dude. Ik wil gewoon zo groot als mogelijk worden. Ik ben van mening dat je best kan gainen en je vp rond de 11/12% te houden. Zal minder snel gaan dan in een dikke bulk, maar ik voel er niet veel voor om mn vp weer zo snel op te laten lopen.

Kan je niets anders dan gelijk geven. Ik blijf stijgen in kracht. Pak bijna wekelijks wel meer reps dan de week ervoor. Waar het voor mij in zit is vooral de rust tijdens het uitvoeren (naast natuurlijk de juiste uitvoering zoals je al zegt). Ik zag Rob S dat altijd doen in filmpjes, zo gecontroleerd en gefocust. N.a.v. ben ik het ook gaan doen.

Vandaag schouders, zal straks de training wel posten!

nette body heb heel lang niet in je log gekeken nu maar abbo :d

Terug
Naar boven