Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jep, low en medium carb dagen + 2 refeed dagen.
Makkelijker vol te houden en beter te plannen, en volgens M13 beter resultaten. Dat moet ik nog gaan zien![]()
Wat houden de refeed dagen in? Alle beesten in mijn gym hanteren dat principe ook indd.
Gaat erg goed, zowel met trainen als in real life. Het laatste jaar alleen maar succes op succes geboekt. Alhoewel ik mijn focus wel meer op real life gelegd heb. Ben net terug van 2 weken vakantie. Ga er nu weer vol tegenaan met trainen. Heb nog wel een foto van een paar dagen voordat ik op vakantie ga, zal ik zo wel even updaten.
Zit beetje te twijfelen of ik weer ga loggen. Ga nu anders trainen, gewicht kan me geen **** meer schelen. Mind-muscle connection staat nu voorop en ik ga vooral voor de rustige uitvoering met focus op de burn. Weet niet of het nog interessant is om te volgen..

Idd gaat helemaal niet om gewicht dacht ik ook een tijdje..gewoon lekker trainen en eten zolang je maar een goal in je hoofd hebt..anders word je lui
Hoe gaat het met voeding?
Voeding ziet er nice uit, maar waarvoor bij maaltijd 4 geen normale kwark met veel minder carbs/suiker. Desnoods doe je dan wat whey erbij voor de smaak, scheelt je veel slechte suikers.
Foto ziet er erg bruut uit man! Hoeveel weeg je daar?
Wat meten je armen zoal?
Betreft training, merk je ook dat je harder groeit als je focus ligt op de oefening/uitvoering dan gewicht?
Ga je hiermee ook automatisch hoger in reps, zodat je het burnen beter voert en de oefening gecontroleerder uit kan voeren?
Dat zijn mijn vragen. Groet jan
. Doe deze week even 3 x 12 beetje freestylen om er weer ff in te komen.
Fysiek ziet er heel netjes uit goos, echt probs voor dat! Ik val als een baksteen naar beneden, nu ik een foto zie
Betreft die rare bekken, boeiend fack it. Op mijn werk word ik wel eens AJ genoemd namelijk Anabolen Joran. Gewoon lachen, en zeggen dat hij aids heeft.
Betreft je reps is het wel redelijk duidelijk, maar je hebt dus 5 oefeningen met totaal 20 werk setjes. Is behoorlijk wat, al is het kwa reps niet eens zo hoog als ik dacht. Ik denk je zit rond de 15 enzo, maar valt dus nog reuze mee. Keer proberen!
respect kerel...grote schouders, nice abs.
Gewoon doen waar je je lekker bij voelt..wat de rest denkt..fuk it!
Nice broeder!Ondanks mindere kwaliteit van de pic ziet er top uit beest!![]()
Ziet er prima uit. Heb je nu nog een soort van doel ofzo, nu je niet meer echt gaat bulken of cutten? Heb zelf namelijk ook een tijd geleden met hetzelfde idee gezeten.
Btw over die mind muscle connection etc, heb zelf ervaren dat als je je oefeningen uitvoert zoals het hoort(wat je eigenlijk sowieso al zou moeten doen en waarbij eigenlijk iedereen ook mind muscle connection heeft) je toch wel in kracht aankomt, mits je 'dieet' in orde is.
Thanks homie! Ben lang niet meer in je log geweest, excuus. Drukte/vakantie etc. Ga nu weer wat actiever worden.