MuscleMeat

Roth's Log 2.0

Yo roth, vond je pics altijd wat tegen vallen, maar deze ziet er goed uit man. Staat je goed wat droger!

JE rechter schouder lijkt wel 2x je linker :P Verder ziet het er goed uit :D

Ziet er goed uit broeder! Hoe staat het met de beentjes? Heb je daar al wat definitie op?

• Topic Starter Topic Starter
Yo roth, vond je pics altijd wat tegen vallen, maar deze ziet er goed uit man. Staat je goed wat droger!

Snap wat je bedoelt bro. Ben het ook met je eens, komt deels door de belichting op deze kamer. Hoewel je hier nu wel wat definitie ziet, is op mijn rug foto niet eens mn spinea erector te onderscheiden, terwijl dat juist het grootste is van mn lichaam. Ik moet ze een keer beneden maken in de gewone huiskamer, oogt gelijk heel anders. Maar ook voornamelijk omdat ik vorm miste. Ik was wel redelijk groot, maar vormen ontbraken.
Nu ik droger word en op een wat andere manier train merk ik gewoon dat ik een stuk harder oog en meer definitie krijg. Ik ga tot juli door met een halve cleanbulk/cut en dan ga ik even vol cutten om richting die 8-9% te gaan. Wat ik wel heel bruut zou vinden om te halen:p. Thanks dude!

JE rechter schouder lijkt wel 2x je linker :P Verder ziet het er goed uit :D

Hahaha, thanks bro. Komt doordat ik een beetje scheef sta en omdat mn rechter ook wel wat groter is door mn linker.

Ziet er anders heel netjes uit goos!

Thanks dude!

Ziet er goed uit broeder! Hoe staat het met de beentjes? Heb je daar al wat definitie op?

Begint echt te komen, ik zie tijdens het trainen ook al de aders ''liggen'' om het zo maar even te zeggen. Op de foto zie je echter niet zoveel.

Ik ga even Game of Thrones kijken en dat upload ik de andere foto's!

Teken dat je genoeg fapt :)

Beetje slecht geposeerd, arm te ver naar achter en niet goed gedraaid.
jf8b51.jpg

Hier ben ik wel tevreden over, alhoewel er door de flits weinig definitie zichtbaar is.
vdpcgz.jpg

wel tevreden
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

adertjuhsss.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Vond die andere pic een stuk beter, benen vind ik wel prima zo.

Edit: laatste pic ziet er ook goed uit.

Laatst bewerkt:
nette schouders man, volgende keer alleen niet zon poepface trekken:p

j/k bro gaat goed!
Ga ook weer beginnen met cutten, nu naar de 8/10% :D
Op hoeveel kcal zit je nu trainingsdagen en rustdagen?

Laatst bewerkt:
Vond die andere pic een stuk beter, benen vind ik wel prima zo.

Edit: laatste pic ziet er ook goed uit.

Moet ik je wederom gelijk in geven. Sowieso komt het deels door het poseren, bij de side tricep **** ik de pose waardoor het er slecht uitkomt.
Zal over een paar weken foto's maken met goede belichting en hopelijk ook een goede camera.

nette schouders man, volgende keer alleen niet zon poepface trekken:p

j/k bro gaat goed!
Ga ook weer beginnen met cutten, nu naar de 8/10% :D
Op hoeveel kcal zit je nu trainingsdagen en rustdagen?

Thanks dude, de bekken die ik trek bij poseren slaan op niets haha.
Nice, dat gaat er bruut uitzien bro! Ik heb werkelijkwaar geen idee hoeveel kcal. Te hoog nog iig, geloof rond de 3800-4000. Krijg niet genoeg eiwitten binnen voor mn gevoel, zo'n 250 a 300 gram waardoor ik een beetje bang ben om mn kh naar beneden te gooien. Vanaf juli kan ik echter weer alles eten wat ik wil (eieren/tonijn/vis etc eet ik niet op stage) en dan ga ik de kh ook flink omlaag gooien.

Waarom zit je zo hoog? Veel brood op stage?
Ja ben echt benieuwd hoe het er uit ziet als ik eenmaal droog sta:D als het er goed uitziet een shoot doen en misschien op een blaadje:D
Ik gebruik 2500kcal op rustdagen en 3100 op trainingsdagen. Gaat ideaal. Koolhydraten op trainingsdagen rond de 100, erg laag dus. En trainingsdagen weer iets van 300. :)

Hoe denk jij over spierafbraak? Ik geloof er namelijk geen ruk van of je moet zo slecht eten, als je traint en high in eiwitten zit kan er toch onmogelijk spierafbraak zijn..?

Laatst bewerkt:
Waarom zit je zo hoog? Veel brood op stage?
Ja ben echt benieuwd hoe het er uit ziet als ik eenmaal droog sta:D als het er goed uitziet een shoot doen en misschien op een blaadje:D
Ik gebruik 2500kcal op rustdagen en 3100 op trainingsdagen. Gaat ideaal. Koolhydraten op trainingsdagen rond de 100, erg laag dus. En trainingsdagen weer iets van 300. :)

Hoe denk jij over spierafbraak? Ik geloof er namelijk geen ruk van of je moet zo slecht eten, als je traint en high in eiwitten zit kan er toch onmogelijk spierafbraak zijn..?

Ik loop stage in de financiële sector, dus het is allemaal redelijk strak etc daar. Bakken tonijn met rijst en noem het maar op vallen daar nogal buiten de norm. Daarom eet ik inderdaad veel brood. Op stage pak ik 10 boterhammen, 300gram kipfilet en een bak kwark. Terwijl ik als ik in die tussentijd thuis zou zijn 150 gram tonijn, 5 XL eieren, 200 gram kip en een bak kwark zou eten.

KH op rustdagen is inderdaad erg laag. Denk dat jij met dat schema sowieso wel erg hard zal gaan? Ik wil vanaf jullie rond de 3300 op compounddagen, 3000 op rust/kleine spiergroepdagen pakken met lekker wat cardio erbij.

Laatst bewerkt:
Aha nu snap ik het, met leangains had ik geen probleem. Mocht toch pas toen rond 4/5 uur eten. At meestal wat na stage, trainen en daarna vol bunkeren.

Ga inderdaad erg goed op het schema, kracht verbeterde vorige keer door het schema wat ik volg met leangains. :D

Die latspread en die laatste foto zien er bruut uit!
En je beentjes kunnen wel wat kleur gebruiken, haha :p

Friends,

Ben erg benieuwd wat jullie van het volgende eetschema vinden:

1. 60gr brinta, 40gr whey
2. 2 volkoren boterhammen met 100 gr kipfile
3. 60gr rijst, 150gr tonijn
4. 500 gram kwark
5. 2 volkoren boterhammen, 100gr kipfile
6. avondeten - wat de pot schaft, maar meestal wel kip of vis met carbs.
trainen
7. 150gr kipfile, 80gr rijst.
8. 500 gram kwark

Dit schema pak ik op werkdagen, waar ik dus van 8:00 tot 18.15 van huis ben.
Op andere dagen ziet het er zo uit:

1. 60gr brinta, 40gr whey
2. 2 volkoren boterhammen met 100 gr kipfile
3. 500gr kwark
4. 40gr rijst, 6 ei-eiwit
trainen
5. 100gr rijst, 150gr kipfilet
6. avondeten - wat de pot schaft, maar meestal wel kip of vis met carbs.
7. 150gr kipfile, 100gr rijst.
8. 500 gram kwark

Reden hierachter is dat ik de compounds pak op niet werkdagen en daarom wat hoger in carbs ga zitten.

Kan je eigenlijk niet zo veel mee, wat is je doel cutten/bulken? Zie ook geen kcals staan. Product keuzes zijn wel prima, misschien wat vetten op rustdagen toevoegen..

Doel van schema is clean bulk?

Mss wat noten toevoegen inderdaad, ziet er wel nice uit!

Kan je eigenlijk niet zo veel mee, wat is je doel cutten/bulken? Zie ook geen kcals staan. Product keuzes zijn wel prima, misschien wat vetten op rustdagen toevoegen..

Nog niet aan toegekomen carbs uit te rekenen, zal dit morgen even doen. Doel hiervan is om te cutten. Gister gemeten (7punts), zat ik op de 11,1%. Wil eigenlijk naar de 9.

Voorheen hanteerde ik hetzelfde schema, maar dan met 4 boterhammen en 100gr rijst bij alle maaltijden. Dat in combinatie met 4x per week 20 min cardio heeft me naar 11% geholpen, terwijl ik spier gegained heb. Wil het nu even wat harder aanpakken en dit schema in combinatie met 4x per week 30 min cardio.

Doel van schema is clean bulk?

Mss wat noten toevoegen inderdaad, ziet er wel nice uit!

Wil er, in combinatie met cardio, een cut van maken. Wil er nog 2% af. Noten zijn inderdaad een goed idee, die moet ik echt eens aan gaan schaffen!

Nog niet aan toegekomen carbs uit te rekenen, zal dit morgen even doen. Doel hiervan is om te cutten. Gister gemeten (7punts), zat ik op de 11,1%. Wil eigenlijk naar de 9.

Voorheen hanteerde ik hetzelfde schema, maar dan met 4 boterhammen en 100gr rijst bij alle maaltijden. Dat in combinatie met 4x per week 20 min cardio heeft me naar 11% geholpen, terwijl ik spier gegained heb. Wil het nu even wat harder aanpakken en dit schema in combinatie met 4x per week 30 min cardio.

Wil er, in combinatie met cardio, een cut van maken. Wil er nog 2% af. Noten zijn inderdaad een goed idee, die moet ik echt eens aan gaan schaffen!
No hatings, maar als je al een tijd traint is het als naturel vrijwel onmogelijk om zowel vetmassa te verliezen en spiermassa te gainen, tegelijkertijd.

Als je gewoon goed snel vet wilt verliezen zou ik je onderhoud uit rekenen en daar flink onder gaan. Vind dit nog best veel kcal en dan duurt het ook een stuk langer.

Btw noten zijn k*t joh, heel erg kcal rijk. Kan je beter wat anders nemen dat ook gelijk lekkerder is, zeker als je aan het dieeten bent wanneer je vaak honger hebt.

Mss dat schema proberen wat ik nu doe op aanraden van M13?

Doe het nu 3 dagen, maar bevalt mij heerlijk.

No hatings, maar als je al een tijd traint is het als naturel vrijwel onmogelijk om zowel vetmassa te verliezen en spiermassa te gainen, tegelijkertijd.

Als je gewoon goed snel vet wilt verliezen zou ik je onderhoud uit rekenen en daar flink onder gaan. Vind dit nog best veel kcal en dan duurt het ook een stuk langer.

Btw noten zijn k*t joh, heel erg kcal rijk. Kan je beter wat anders nemen dat ook gelijk lekkerder is, zeker als je aan het dieeten bent wanneer je vaak honger hebt.

Ik snap wat je bedoelt bro, maar het gaat hier wel over een periode van 4 maanden van cleanbulken met regelmatige cardio. Ben begonnen op 92kg, weeg nu 89kg. Abs worden goed zichtbaar, aders op schouder en bicep worden goed zichtbaar en benen zijn al redelijk te zien dus ik denk dat die 111% wel redelijk in de goede richting zit.

Ik ga morgen eens kijken wat mn onderhoud zou zijn. Denk inderdaad dat ik nog steeds wat te hoog zit. Wat adviseer je dan? 500kcal daaronder o.i.d.?
Wat voor alternatief heb je ipv noten? Zijn ook gelijk goede vetten.

Ik stel je mening erg op prijs, ik interpreteer het niet als haat.

Mss dat schema proberen wat ik nu doe op aanraden van M13?

Doe het nu 3 dagen, maar bevalt mij heerlijk.

Je doelt op low / medium carb dagen? Vandaag ook met een maat over gehad. Denk dat ik op de niet-werkdagen (4 dagen in de week), alle maaltijden met 50gram rijst pak en voor de rest geen carbs.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven