Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Yo roth, vond je pics altijd wat tegen vallen, maar deze ziet er goed uit man. Staat je goed wat droger!
. Thanks dude!JE rechter schouder lijkt wel 2x je linkerVerder ziet het er goed uit
![]()
Ziet er goed uit broeder! Hoe staat het met de beentjes? Heb je daar al wat definitie op?
Vond die andere pic een stuk beter, benen vind ik wel prima zo.
Edit: laatste pic ziet er ook goed uit.
nette schouders man, volgende keer alleen niet zon poepface trekken
j/k bro gaat goed!
Ga ook weer beginnen met cutten, nu naar de 8/10%![]()
Op hoeveel kcal zit je nu trainingsdagen en rustdagen?
als het er goed uitziet een shoot doen en misschien op een blaadje

Waarom zit je zo hoog? Veel brood op stage?
Ja ben echt benieuwd hoe het er uit ziet als ik eenmaal droog staals het er goed uitziet een shoot doen en misschien op een blaadje
Ik gebruik 2500kcal op rustdagen en 3100 op trainingsdagen. Gaat ideaal. Koolhydraten op trainingsdagen rond de 100, erg laag dus. En trainingsdagen weer iets van 300.
Hoe denk jij over spierafbraak? Ik geloof er namelijk geen ruk van of je moet zo slecht eten, als je traint en high in eiwitten zit kan er toch onmogelijk spierafbraak zijn..?
Kan je eigenlijk niet zo veel mee, wat is je doel cutten/bulken? Zie ook geen kcals staan. Product keuzes zijn wel prima, misschien wat vetten op rustdagen toevoegen..
Doel van schema is clean bulk?
Mss wat noten toevoegen inderdaad, ziet er wel nice uit!
No hatings, maar als je al een tijd traint is het als naturel vrijwel onmogelijk om zowel vetmassa te verliezen en spiermassa te gainen, tegelijkertijd.Nog niet aan toegekomen carbs uit te rekenen, zal dit morgen even doen. Doel hiervan is om te cutten. Gister gemeten (7punts), zat ik op de 11,1%. Wil eigenlijk naar de 9.
Voorheen hanteerde ik hetzelfde schema, maar dan met 4 boterhammen en 100gr rijst bij alle maaltijden. Dat in combinatie met 4x per week 20 min cardio heeft me naar 11% geholpen, terwijl ik spier gegained heb. Wil het nu even wat harder aanpakken en dit schema in combinatie met 4x per week 30 min cardio.
Wil er, in combinatie met cardio, een cut van maken. Wil er nog 2% af. Noten zijn inderdaad een goed idee, die moet ik echt eens aan gaan schaffen!
No hatings, maar als je al een tijd traint is het als naturel vrijwel onmogelijk om zowel vetmassa te verliezen en spiermassa te gainen, tegelijkertijd.
Als je gewoon goed snel vet wilt verliezen zou ik je onderhoud uit rekenen en daar flink onder gaan. Vind dit nog best veel kcal en dan duurt het ook een stuk langer.
Btw noten zijn k*t joh, heel erg kcal rijk. Kan je beter wat anders nemen dat ook gelijk lekkerder is, zeker als je aan het dieeten bent wanneer je vaak honger hebt.
Mss dat schema proberen wat ik nu doe op aanraden van M13?
Doe het nu 3 dagen, maar bevalt mij heerlijk.